Z pohledu Chloe:
Ráno jsem se probudila na ostrou bolest celého těla.
Ten bastard si to užíval, mezitím co já jsem trpěla.Jedna možnost byla ta, že se vrátí znovu a tím by se to celé opakovalo a druhá možnost je ta, že ani neví co v tu chvíli dělá, byl totiž zdrogovaný.
Ale jedno jsem měla ve své hlavě a to to, že sama tu nebudu už ani minutu.
Ačkoli jsem byla stále vůdce silného gangu v LA, tak jsem nestačila na Jasona MCcanna.Proto jsem vzala co nejrychleji svůj telefon a vytočila číslo své nejlepší kamarádky Alex, která ani zdaleka nevěděla v čem to vlastně jedu.
,, Ahoj Alex, mohla bych u tebe krátkou dobu bydlet, mám osobní problémy, ..." Ani jsem to nestačila dopovědět a přerušila mě.
,, Čau Chloe. Jasně že můžeš, můj bývalý se nedávno odstěhoval, takže jsem sama a budu jedině ráda za společnost." Řekla Alex.
,, Dobře, tak já si zbalím věci a v 15:00 mě tam máš zlato." Odpověděla jsem jí.
,, Dobře bejby, už se nemůžu dočkat." Vykřikla radostně a típla to.
Byla jsem jí neskutečně vděčná.
......Odpoledne:
S Alex se právě díváme na televizi, kde dávají jednu blbost za druhou.
,, V té telce opravdu nic není." Přepínala Alex rozzuřeně programy.
,, Mám nápad! Dneska se hraje NHL a já mám lístky!" Vykřikla Alex.
,, Od kdy ty se zajímáš o hokej? " Zeptala jsem se jí s úsměvem.
,, To já ne, ale koupil mi je bývalý, měli jsme jít spolu." Řekla Alex.
,, Dobře, půjdu ráda." Usmála jsem se na ní.
,, Třeba tam zbalíme nějakého hokejistu." Mrkla na mě a já vybuchla smíchy.
.....Na stadionu:
,, Tak kdy už to začne!?" Vrtěla se Alex na sedačce na stadionu.
,, Nebuď netrpělivá, ti kluci ti neutečou." Zasmàla jsem se.
Po necelých 10 minutách nastoupili na led hokejisté, což se Alex málem psychicky zhroutila.
,, A vidíš tam toho Chloe?!" Ukázala na jednoho z hokejistů, který měl černé vlasy a i přes helmu mu šly vidět dolíčky.
,, Jojo, ten je roztomilý" Odpověděla jsem Alex a dál sledovala zápas.
,, No a vidíš toho s krýtkými světle hnědými vlasy, ten je neskutečně sexy, toho musím mít?!" Dívala se Alex zasněně a ukázala na něho.
V tu chvíli jsem se chtěla propadnout do země!
Byl to on!
On, který mi neskutečně ublížil.
On, který mi zlomil srdce.
Ten, který mě včera znásilnil.
Nenasytný, drsný, bezcitný, neohleduplný Jason MCcann nebo Justin Bieber?!
,, Chloe je ti dobře, nějak jsi zrudla." Dívala se na mě starostlivě Alex.
,, Nic mi není!" Odsekla jsem a Alex zvedla ruce na náznak toho, že se vzdává.
Pozorovala jsem zápas dál a vždy můj pohled směřoval z neznámého důvodu k němu.
V druhé třetině dal Bieber jako jediný gól, který jeho týmu zajistil vedení.
A v třetí třetině se chystal zopakovat tento krok, ale hráč z druhého týmu ho odstrčil a Bieber dopadl prudce na led.
Přála jsem si ať v tu chvíli trpí!
...♥️♥️♥️
ČTEŠ
Unknown Boy (Mafia, sex)
Fanfic,,Přestaň!'' Vykřikl jsem, ale s Chloe to nic neudělalo a opět nožem potáhla. Moje boxerky už nebyly bílé, ale červené od krve. Vrtěl jsem se a pokoušel se z pout dostat. Cover by @terira