KYRA KASABASI

292 18 0
                                    

     July, Rabia ve Aleyna Jack'in nerede yaşadığını öğrendikten sonra Mary kasabasına gitsek mi gitmesek mi? Diye düşümeye başladılar.
     July ;
     - Bence siz bugün biz de kalın. Ya- rın da Kyra'ya gideriz, hee sizin anneniz ve babanız kızmaz mı?, diye sordu July.
     Rabia ;
     - Bizim annemiz ve babamız yok. Biz yardım çadırlarında yaşıyoruz. Bizi arayan soran olmadığı için senin- le kalabiliriz, dedi.
     July ve kızlar eve gittiler. July annesine ;
     - Anneciğim arkadaşlarım bugün biz de kalabilirler mi?, diye sordu.
     Anne ;
     - Tabii ki. O zaman siz üçünüz otur- ma odasında yatın, dedi.
     Kızlar oturma odasına gittiler. Televizyon izlemeye başladılar. Biraz sonrada anne kızları yemeğe çağırdı.
Herkes sofraya oturdu.
     Ağabeylerden John ;
     - Şşşştt çirkin kız bana ekmeği verir misin?,dedi.
     July elini ekmeğe götürürken Rabia
endişe ile ;
     - Efendim, dedi. Resmen kendini küçük duruma düşürdü.
     John ;
     - Yok sana demedim July'ye dedim, dedi.
     Bu durum olmamış gibi davrandılar. Gece oldu evdeki herkes yattı.
     Sabah olunca kızlar sırayla tuvalete girdiler.
     Sonradan kahvaltıya oturdular. Kahvaltı ettiler ve konuşmaya başladı-lar.
     Aleyna söze girdi ;
     - Kızlar biz Jackson'ı karşımızda görünce ne yapacağız?,diye sordu.
     July ;
     - Kitap sayesinde onu halledeceğiz. Jackson defteri kapanacak herkes iyi ve zengin olacak. Bunu da günlükten öğrendim. Jackson'ı öldürünce diğer bütün kötü insanlar ölür. İyileri hep iyi olur. Aynı zaman da da zengin,dedi
July.
     Kızlar giyinip dışarı çıktılar. yürü- meye başladılar. Gittiler gittiler insanların da yardımıyle Mary mahhalesine geldiler. Sıra geldi. Birds sokağını bulmaya. İlk Dogs sokağı sonra Cats sokağı neden hep bu sokak-
lara hayvan isimleri verilmiş? Sonuncu olarak ta Birds sokağını buldular.
     No 1,2,3,4,5 ve 6! İşte burası. Jackson'nın evi gerçekten çürümüş odunlardan yapılmış.
     Kızların üçüde kapının önünde durdular. Ortada July sağında Aleyna ve solunda Rabia. July elini kaldırdı kapıya vuracaktı veee...

SİHİRLİ KOLYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin