GÜNLÜĞE TEKRAR GÖZ ATALIM

235 15 3
                                    

Akşam oldu eve gittiler kızlar. Yemek hazırdı. Anne kızları karşısında görünce ağlamaya başladı kızına sarılıp saçlarını okşadı. Yemeğe oturdu herkes. Bugün dünki ile aynı yemek vardı. Anne " afiyet olsun " dedi yemek başladı. Herkes yedi. Anne sofrayı topladı. Kızlar da yattılar.
Ertesi gün bir değişiklik vardı. Kızlar anneden önce kalkmıştı. Bunu fırsat bilip erkenden kahvaltı etmeden dışarı çıktılar. Bugün araştırma yapıp da gitceklerdi. Yani kitaba iyice bakacaklardı.
Thomas Kütüphane'sine geldiler. Boş bir masaya oturdular. Sonra kitabı açtı July.

S:1) Jackson ile savaşma
Arkadaşlar Jack ile savaşınızın ilk gününde büyü ihtimal ile size saldırı yapmaz. Çünkü sizi yorup kendi ikinci rauntta sizi halledecektir. Bunun için ilk savaşa böyle tedbir alın.

S:2) Jackson ile savaşma
Günlerden 2. gün. Bu gün de fazla saldırı yapmayacak. Büyü ihtimalle bugün 2. gün savaşına gidiyorsunuz. Bugün Jack 1. günden daha fazla saldırı yapacaktır. Buna alışkın olun. Bir hamlesinde kitaptaki söyleneni yapın. "ELLERİNİZİ AŞAĞIYA DOĞRU AÇIN. PARMAKLARINIZI BİRBİRİNDEN AYIRIN. YUMRUĞUNUZU SIKIP AÇIN VE ŞU SÖZLERİ SÖYLEYİN " BİR ALAMETTİR JACKSON OYUN BİTSİN SON! " DİYİN JACK ORTADAN KAYBOLACAK ERTESİ GÜN İÇİN GÜCÜNÜ TOPLAYACAKTIR "

S:3) Jackson ile savaşma gün son
Bugün en korkunç kâbusunuz olacak. En kötü anı yaşayacaksınız. Kaybetme ihtimaliniz ℅ 49 ama korkmayın kolye koruyacak sizi. Size saldırısın sadece kaçın. 3. saldırısında üç kolyeyi toprağın üstüne koyun ve el ele tutuşun. Sonra şu sözleri söyleyin " SONUN GELDİ JACK GİDECEKSİN UÇURUMA " Bu sözleri üç kere tekrar edin. Jack de dahil büyün kötü insanlar ölecektir.

Demek ki bu savaş 3 bölümden oluşuyor. July 3. Savaş bölümünü ger- çekten merak ediyordu. July bugünkü savaşa vaktinin olup olmadığına baktı. Evet evet saat daha 12:07 idi. Bugünkü savaş başlayacaktı. Ama July her ihtimale karşı kitabı yanına alacaktı.

SİHİRLİ KOLYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin