Sabah oldu. Yine anne sabah erken- den kalktı. Kahvaltıyı hazırlamaya başladı. Çayı koydu. Salatalık domatesi doğradı. Kahvaltılıkları çıkardı. 6 tane de yumurta kırdı kızları ve ağabeyleri çağırdı. Herkes sofraya oturdu. Kahvaltı edildi. Anne yine Şükran Duası yaptı. Herkes Amin diyerek eşlik etti.
Kızlar hazırlanıyor anne ağlıyor. Anne kızları duası ile gönderdi. Savaşa.
Kızlar Kyra kasabasına geldiler. Nedense dışarıda hiç kimse yoktu o gün. Yerde uçuşan bir poşet dışında. Sonunda Jackson'ın evine geldiler. Kapıya vurdu Aleyna. Vurmasıyla kapının açılması bir oldu. Jackson karşılarındaydı. Elinde simsiyah uzun tüylü bir kedi vardı. Yemyeşil gözleri ile bize bakıyordu.
July ;
- Jackson kolyeleri almaktan vazgeç. Şimdi cevabın
Boğuk bir ses ile ;
- ASLA!! BUNU DÜŞNMEM BİLE...
- O zaman biz düşündürtürüz!, dedi ve bir uçan tekme attı Jackson'nın karnına Aleyna.
O tekme bu tekme kedi elden fırlayıp hemen arabanın altına kaçtı. Jackson ise mutfağa uçtu. Planları Aleyna ve Rabia gidip Jackson ile savaşacak. July de Jackson'ın yaptığı hamlelerde karşı kitaptan taktik arıyacaktı. Planı gerçekleştirdiler. Jackson onlara elindeki bütün sihirli tozu atıpp onları biraz hapşurttu. Jackson'nın siyah tozuna karşı ßu sözleri hapşırma mak için kızlara söyledi.
" BLACK BLACK BLACK HAPŞUTRMA BLACK!! "
Dedi July. Kızlarda onu taklit etti. Evet Artık hapşurmuyorlardı. July bağırdı. " Almen Almen Almen sen bizi yenemezsin Almen " kızlar da tekrar etti. Önlerinde ikisinin de mavi bir kalkan oldu. İlk belirdi sonra da yok oldu. Görünmez bir kalkandı bu.
Jackson kızlar bu sözleri söylerken kalkanın oluşmaması için kızlara saldırdı, geri savruldu. Jackson sinirlendi. Yerden bir bardak asit alıp kalkanı döküp kalkanı yaktı. Diğer kalan yarısınıda kızlara dökecektiki
July " BİR SAVAŞ BU TANRI SEN BİZİ KORU " deyince Jackson sanki zorla asidi kendine döktü. Dökmesiyle erimesi bir oldu. Ama Jackson' nın ölümsüz olduğunu bilen kızlar eve gittiler. Gitmeden önce " bu iş burada bitmedi " dedi July.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİHİRLİ KOLYE
Historia CortaJULY ADINDAKİ MİNİK TATLI KIZ 10 YAŞINDADIR. O SABAH ANNESİNİN SÖZÜYLE KIRTASİYE YE GİDER VE BİR TANE KOLİ BANDI ALIR. ANNESİ JULY ÇIKMADAN ÖNCE ONA ŞÖYLE DEMİŞTİR ; - JULY HAYATIM KIRTASİYE YE GİDİP BİR KOLİ BANDI AL. ÖDÜL OLARAKTA KENDİNE 1 TANE...