Η camila άρχισε να κοιτάει ξανά δεξιά και αριστερά αλλά και πάλι τίποτα..
13:15μ.μ.
C: πως ξέρεις τον αριθμό μου και το. Ποια είμαι.?Α: οποίος θέλει ψάχνει ομορφιά μου.
C: σταματά να με λες έτσι. Πες μου ποια είσαι...
Α: θα σου δώσω ένα στοιχείο μόνο...
Είμαι ένα χρόνο μεγαλύτερη σου.. Τώρα εσύ ψαξε σε ποια τάξη πάω πως με λένε και τα υπόλοιπα. Φιλάκια ομορφιά μου.!!!C: σου είπα σταμάτα να με λες έτσι. Τέλος πάντων πρέπει να φυγω..εχω γυμναστική και ο σπαστικός ο γυμναστής θα μου βάλει απουσία αν αργήσω.
Α: μπορεί να περάσω να σε δω ;)
Την υπόλοιπη ώρα η camila κοίταγα δεξια και αριστερά. Ο γυμναστής της είχε κάνει παρατήρηση δύο φορές.
Το κουδούνι χτύπησε και η μιλα μαζί με την νταινα κάνανε βόλτα σε όλο το σχολείο.D: μιλα είσαι εθισμενη με αυτό το άτομο... Γιατί θες να την βρεισ? Μπορεί να είναι καμία ηλίθια που θέλει απλά να παίξει μαζί σου.
C: ρε νταινα το ξέρω.. Απλά θέλω να την δω... Έστω και από μακρυά θέλω να ξέρω πως είναι.
Το κουδούνι χτύπησε και τα κορίτσια πήγανε για ακόμα μια ώρα μαθήματος.
13:54
Α: η τρίτη λυκείου θα πάει εκδρομή σε πέντε μέρες. Ελπίζω να με έχεις βρει μέχρι τοτε.C: μα... Μεσολαβει και το σαββατοκύριακο.. Δώσε μου λίγο παραπάνω χρόνο.
Α: τικ τοκ τικ τοκ τικ
C: απλά πες μου ποια είσαι.
Α: πες μου εσένα πως σε λένε και θα σου δώσω μια βοήθεια.
C: με λένε camila...
Α: πολύ όμορφο όνομα.σου ταιριάζει πριγκίπισσα.. Λοιπόν και τώρα η βοήθεια....πολλεσ φορές είμαι πίσω και καπνίζω.! Ελπίζω να βοήθησε ;)
C: όχι και πολυ.. Εδώ τα 3/4 του σχολείου καπνιζουν.
Α: δεν φταίω εγώ για αυτό μικρή. Και τώρα πήγαινε πάλι στην τάξη σου γιατί ο καθηγητής σου δεν θα σε πιστέψει ότι ήσουν τόση ώρα για νερό.
Η μιλα άρχισε να κοιτάει τριγύρω μπας και δει κανέναν να την κοιτάει αλλά τζίφος. Όλοι ήταν στις τάξεις τους. Ανέβηκε γρήγορα και μπήκε στην τάξη της. Χτύπησε το κουδούνι και έπρεπε να φύγουν. Για να βγουν από την πόκερ γινόταν ένας μικρός χαμός... Ο ένας έπεφτε πάνω στον άλλον.. Αφού η μιλα και η νταινα κατάφεραν να βγούνε από το τσούρμο με τα παιδιά που συμπιεζοντουσαν σαν κονσερβεσ για να βγουν έξω πήραν τον δρόμο προς τα σπίτια τους.
15:21μ.μ.Α: μυρίζεις πολύ ωραία. Είναι σαν... Σαν.. Σαν άρωμα βανίλιας. Αχ είναι πολύ ωραίο.
C: wtf πως μπορέσεις να με μυρισεισ χωρίς να το καταλάβω.????
Α: όταν περνάγαμε από την πόρτα στο σχολασμα ήμουν από πίσω σου επίτηδες.
C: γ****ο... Έχασα την ευκαιρία να σε δω...
Α: wow... Προς τι τα αστεράκια.. Τι έγινε μικρούλα? Δεν βρίζεις.??. Και για κάτσε δλδ θες να με δεις?
C: ναι... Για να σε χαστουκισω..
Α: χαχαχαχαχαχα ούτε στα πιο τρέλα σου όνειρα γλυκιά μου.
_____________________________________
Λοιπόν... Αυτό είναι το δεύτερο παρτ. Ελπίζω να σας αρεσει. Και κάντε μου κόμμεντ πως σκέφτεστε ότι θα αγνά ρωτούν τα κορίτσια
Καληνύχτα γλυκούλια μου 💞
YOU ARE READING
Fuck Boy Lauren
Teen FictionΗ camila είναι στο δεύτερο έτος του λυκειου. Κάποια στιγμή μέσα στο μάθημα έλαβε ένα αναπάντεχο μυνημα. Τι σχέση έχει ο αποστολεας με την camila? Τι σχέση θέλει η καμιλα να έχει με τον αποστολεα? Και τι είδους σχέσης θέλει ο από δρομέας να έχει μ...