Κεφάλαιο 6

403 29 1
                                    

Έφτασα σπίτι και ανέβηκα γρήγορα στο δωμάτιο μου. Είχα τρεις κλήσεις από την λορεν. Και δύο μηνύματα.

"καμιλα συγνώμη δεν φταίω εγω. Δεν μπορώ να το ελέγξω."

"έλα σε παρακαλώ αύριο από το νοσοκομείο."

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω προχωρήσει με κανεναν. Η λορεν ήταν το πρώτο μου φιλί... Και.. Για να πω την αλήθεια... Μου άρεσε... Πάντα δήλωνα στρειτ αλλά η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν είχα σχέση και δεν είχα φιλήσει πότε αγόρι... Η κοπέλα... Και τρόμαξα... Λογικό δεν είναι.; πρώτο φιλί... Και επίσης... Ένιωσα ένα μέρος της λορεν να τρίβεται στην περιοχή μου.... Και όχι μόνο τρόμαξα αλλά έφυγα και τρέχοντας από το δωμάτιο χωρίς να πω τίποτα.

Δεν ξέρω αν πρέπει να πάω αύριο...αλλα θέλω να την δω... Θέλω να της ζητήσω συγγνώμη που έφυγα χωρίς να πω τίποτα.

Καλύτερα να πάρω τηλέφωνο την νταινα να με βοηθήσει.

~τηλεφωνημα~
Ν: πες μου αγάπη

Κ: με φίλησε... Την φίλησα... Φιλιθηκαμε.

Ν: ΤΙ???? ΠΕΣ ΜΟΥ ΌΤΙ ΜΟΥ ΚΆΝΕΙΣ ΠΛΆΚΑ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Κ: Νταινα. Όχι δεν σου κάνω πλάκα και μην τσιριζεισ μέσα στο αυτί μου

Ν: και τι έκανες?

Κ: έφυγα τρέχοντας...

Ν: ΓΙΑΤΊ.????? ΕΊΣΑΙ ΗΛΊΘΙΑ?

Κ: τρόμαξα λίγο επειδή ένα μέρος της λορεν τριφτικε πάνω μου. Είναι.... Ιντερσεξ

Ν: τι είναι αυτό....?

Κ: είναι όταν μια γυναίκα γεννηθει με τα γενιτικα όργανα ενός άντρα.. Η το αντίθετο..

Ν: δηλαδή έχει....

Κ: ναι εχει....

Ν: εε. Εντάξει σιγά. Αγάπη μου... Κοιτά να δεις. Σου αρέσει?.

Κ: νομίζω πως ναι.

Ν: όχι νομίζεις.. Τα νομίσματα είναι για την τράπεζα.. Σου αρέσει?

Κ: ναι.

Ν: τότε τι κάθεσαι και στεναχωριέσαι. Και επειδή ξέρω γιατί με πήρες.. Αύριο θα πας.

Κ: μα καλά που..

Ν: είμαι η κολλητή σου καμζ. Σε ξέρω καλύτερα από τον καθένα.

Κ: σε ευχαριστώ dj

~τελοσ τηλεφώνου ~

Αυτό είναι. Αύριο θα πάω. Η νταινα έχει δίκιο.

Fuck Boy Lauren Where stories live. Discover now