Με έβαλε να ξαπλώσω και ανέβηκε από πάνω μου. Το κολλάν της ήταν τόσο κολλητό πάνω της.. Το μόνο που μας χώριζε πλέον ηταν αυτά τα δύο λεπτά υφάσματα... Άρχισε να με φιλάει αμέσως.. Πεινασμένο το φιλί της..γρήγορες κινήσεις σαν να θέλει κάτι.. Κάτι...
Έπιασα τους γοφούς της και την ακούμπησα πάνω στο μέλος μου.. Αμέσως ξεκωλησε τα χείλη της από πάνω μου και έβγαλε έναν αναστεναγμό που θα βάλω για ringtone.. Άρχισα να την κουνάω πάνω κάτω στο μέλος μου....οι αναστεναγμοι συνεχίστηκαν.. Την γύρισα ανάποδα.. Εγώ από πάνω πλέον. Της έβγαλα την μπλούζα και έδωσα κατευθείαν προσοχή στο στήθος της.. Πήρα τη δεξιά ρογα στο στόμα μου και άρχισα να της δίνω απαλά φιλιά και να γλύφω κυκλικά γύρω από αυτήν.. Σε μερικές περιπτώσεις δαγκωνιά τη ρογα και την τράβαγα προς τα πάνω.. Με το χέρι μου έκανα μασάζ στην άλλη της ρογα. Μετα από λίγο άλλαξα πλευρά.. Άρχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω φιλοντας όλο της το σώμα.. Της έβγαλα το κολάν και το εσώρουχο μαζί.. Πλέον δεν μας χώριζε τίποτα...
Την έφερα στην άκρη του κρεβατιού και γονατισα.. Άνοιξα τα πόδια της και έθαψα το κεφάλι μου ανάμεσα τους...
Πετάχτηκε πάνω καθώς η γλώσσα μου την ακούμπησε στην κλητωριδα. Άρχισα να γλύφω τα χείλη της και να πειράζω την κληρωτίδα της που και που. Ήταν ήδη υγρή.. Αλλά έπρεπε να γίνει παραπάνω αν επρόκειτο να χωρέσω..έφερα το χέρι μου και άρχισα να παίζω με την ευαίσθητη μπίλια ανάμεσα από τα πόδια της...εβαλα τη γλώσσα μου στο άνοιγμα της και άρχισα να την κουνάω μέσα της..μου έπιασε τα μαλλιά και κατάλαβα ότι ήταν κοντά.. Πολύ κοντά μάλιστα αφού λίγα δευτερόλεπτα μετά τελείωσε στο στόμα μου...
Ανεβηκα πάνω και τη φίλησα...αναστεναξε μόλις ένιωσε τη γεύση της...
Λ:εισαι σίγουρα έτοιμη.;;
Κ:ναι... Ναι το .. Σε.. Θέλω..
Λ:οκαυ...
Έβγαλα το προφυλακτικό από την τσέπη μου και το φόρεσα. Έβαλα την άκρη μου στην είσοδο της..
Λ:θα πονέσει λίγο αλλά πες μου ότι πονάς και θα σταματήσω εντάξει...
Μόνο εγνεψε..
Πίεσα προς τα μέσα και ένιωσα τη ζέστη τησ να με περικλείει...
Λ:FUCK BABE
Μπήκα ακόμα πιο μέσα μέχρι που ήμουν η μισή μέσα.. Έβλεπα στα μάτια της ότι προσπαθούσε να επεξεργαστεί τι γινόταν.. Άρχισα να κουνιεμαι σιγά σιγά με μικρές κινήσεις μέσα της... Τα κλειστά σφιχτά ματιά της χαλάρωσαν και το στόμα της άνοιξε και άρχισε να βογκαει...
Κ:πιο γρήγορα..
Εκανα ότι είπε και άρχισα να πηγαίνω πιο γρήγορα και ταυτόχρονα και πιο μέσα.. Μέχρι που ήμουν όλη μεσα της..
Έβγαλε ένα μεγάλο βογκητο καθώς άρχισα να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα.. Χτυποντας ένα συγκεκριμένο σημείο επανειλημμένα..
Κ: πιο γρήγορα λορ.. Κι άλλο.. Εκεί.. Fuck babe... Yes...
Ήταν κοντά... Την ενιωθα να με κλείνει μέσα....επρεπε να την κάνω να τελειώσει πριν από εμένα... Συνέχισα με τον ίδιο ρυθμό Χτυποντας πιο βίαια το ίδιο σημείο μέχρι που τα νύχια της βυθιστικαν στην πλάτη μου και έβγαλε ένα ζωώδη ήχο.. Εκείνη τη στιγμή τελείωσα τελείωσα και εγω. Άρχισε να τρέμει στα χέρια μου μέχρι που σταμάτησε... Κατάλαβα ότι είχε τελειώσει και βγήκα σιγά σιγά από μέσα της.. Έβγαλα το προφυλακτικο και το έδεσα κόμπο και το πέταξα στον κάδο κάτω από το γραφείο της.. Ξαπλωσα δίπλα της και την πηρα αγκαλιά.. Κακή ιδέα βέβαια γιατί με το που ακούμπησε το μελος μου πάνω της ξανά έγινε σκληρό..
Κ:μπειμπ... Δεν τελείωσες;
Λ:τελείωσα καμζι... Απλά.. Εμμ
Κ:άσε με να βοηθησω..
Λ:οκαυ..
Κ:σήκω...
Εκανα όπως μου είπε και σηκώθηκα... Σηκώθηκε και εκείνη.. Και γύρισε στα τέσσερα προκαλώντας με...
Λ:δεν έχω άλλο προφυλακτικο..
Κ:δεν πειράζει..
Δεν έχασα ευκαιρία και μπήκα μέσα της.. Έπιασα τους γοφούς της και άρχισα να κουνιεμαι μέσα της...
Λ:fuck.. Είσαι τόσο στενή..
Ένιωθα ότι θα εκραγω.. Γύρισε και με κοίταξε με ένα βλέμμα που με έκανε να θέλω κιαλλο...μπηκα πιο μέσα και πιο βίαια.. Άρχισε να φωνάζει το όνομα μου..
Λ:call me daddy babe...
K:fuck daddy... Εκεί... Πιο γρήγορα...ειμαι κοντά.. Πιο γρήγορα.. Fuck papi....θα τελειώσω..
Μπήκα ακόμα 4 φορές μέσα της μέχρι που τελείωσε και έπρεπε να βγω..
Λ:fuck τελειώνω...
Κ:μεινε μέσα.. Μείνε μέσα papi.
Μετα από αυτό δεν μπορούσα να κουνηθω. Είχα μείνει στύλος.. Άρχισε να κουνιέται εκείνη μπρος πίσω μέχρι που τελείωσα μέσα της... Βγήκα και ξάπλωσα ανάσκελα..
Ειμαι στον παράδεισο... Σκέφτηκα...
YOU ARE READING
Fuck Boy Lauren
Teen FictionΗ camila είναι στο δεύτερο έτος του λυκειου. Κάποια στιγμή μέσα στο μάθημα έλαβε ένα αναπάντεχο μυνημα. Τι σχέση έχει ο αποστολεας με την camila? Τι σχέση θέλει η καμιλα να έχει με τον αποστολεα? Και τι είδους σχέσης θέλει ο από δρομέας να έχει μ...