Μόλις γύρισα σπίτι άνοιξα το λάπτοπ μου και είδα ότι είχα ένα μήνυμα της .
Λ:ονειρα γλυκά πριγκίπισσα μου
Άρχισα να χαμογελάω ασταμάτητα.
*Μεριά λορεν*
Ξύπνησα το πρωί και είδα ότι είχα ένα μήνυμα από την καμιλα..
Καμζ❤:έλα από το σπίτι να τελειώσουμε αυτό που αρχίσαμε.θα λείπουν όλοι μέχρι το βραδυ
Πετάχτηκα από τη θέση μου και έτρεξα στο μπάνιο.Αφού έκανα ένα γρήγορο ντουζ...έβαλα καινούριο μποξερακι το κολλητό μου το μαύρο το τζιν και μια μπλούζα που ελεγε "your daughter calls me daddy too ".Έτρεξα στο γραφείο μου πήρα τα κλειδιά της μηχανής μου και το κινητό μου και βγήκα από το σπίτι κατευθυνόμενη προς το γκαράζ.φόρεσα το κράνος μου και ξεκινησα για το σπίτι της..με το που κατέβηκα από τη μηχανή η πόρτα άνοιξε και με χαιρετησε μια πολύ ενθουσιασμένη καμιλα.
Λ:χευ μπειμπ.
Κ:σταματά να μιλάς.
Κόλλησε τα χείλη της πάνω μου και εγώ την έπιασα από τη μέση καθώς εκείνη κλείδωσε τα χέρια της πίσω στον αυχένα μου .
Λ:πήδα
Ήταν το μόνο που πρόλαβα να πω πριν ξανά κολλήσει τα χείλη μας..πήδηξε και τύλιξε τα πόδια της γύρω μου .ειχαμε μεταφερθεί μέχρι τώρα στην κουζίνα.Την έβαλα να κάτσει πάνω στον πάγκο χωρίς όμως να ξετυλίξει τα πόδια της...καθώς φιλιομασταν άρχισε να κουνάει το σημείο της πάνω στο μέλος μου και το ότι φόρεσα στενό τζιν δεν έκανε καθόλου καλό..νόμιζα ότι θα εκραγεί το τζιν...τα χέρια της έφυγαν από τον αυχένα μου και κατευθύνθηκαν στο τζιν μου...άρχισε να με χαϊδεύει πάνω από το τζιν και ένα βογκητο ξέφυγε από τα χείλη μου ...Την σήκωσα ελαχιστα και της έβγαλα το τζιν μαζί με το εσώρουχο και τα πέταξα στο έδαφος.έπεσα στα γόνατα και αφού την έφερα πιο κοντά στο πρόσωπο μου ενωσα τα χείλη μου με τα δικά της..Τότε άρχισε να βογκαει καθώς η γλώσσα μου σχημάτιζε υγρά μονοπάτια προς την κλειτορίδα της...Όταν εφτασα στον προορισμό μου έβγαλε ένα δυνατό βογκητο...αρχισα να παίζω ν την κλειτορίδα της κρατώντας την κάτω από τους γοφούς...εκείνη είχε μπερδέψει τα χέρια της στα μαλλιά μου και με πιεζε ολο και πιο κοντά της έβαλα την γλώσσα μου στην είσοδο της και τότε άρχισε να τρέμει..Όσο πιο βαθιά έμπαινα τόσο περισσότερο βογκαγε...
Κ:λο....Λόρεν...θα τελειώσω...
Το μόνο που έκανα ήταν να απαντήσω μουγκριζοντας που έστειλε δόνηση στο σημείο της και τελείωσε ...
Αφού τελείωσε σηκώθηκα και την φίλησα έτσι ώστε να μπορέσει να γευτεί τον εαυτό της...
Με έφερε κοντά της και μου έβγαλε τη ζώνη από το παντελόνι. Έπεσε στα γόνατα και σιγά σιγά μου κατέβασε το τζιν..έπειτα σειρά είχε το μποξερακι...Μόλις το κατέβηκε ένα κύμα σοκ την διαπέρασε και γουρλωσε τα μάτια της ...Όχι να το περιφανευτω αλλά πολλα αγορια θα θελαν να ειναι εγω ...ειμαι 20 εκατοστά κανονικά και 22 όταν με ερεθίζουν ...το έπιασε με το δεξί της χέρι και έβγαλα ένα βογκητο με την επαφή που τόσο ήθελα..άρχισε να κουνάει το χέρι της πάνω κάτω και μετά από λίγο άρχισε να γλύφει την κεφαλή ...Όταν με έβαλε στο στόμα της εγυρα το κεφάλι μου πίσω..ήμουν τόσο κοντά...
Λ:καμζ θα τελειώσω...
Κ:κάντο...
Λ:δεν θέλω μέσα στο στόμα σου ...
Προσπαθησα να απομακρυνθω αλλά άρχισε να κουνάει το χέρι της πιο γρήγορα και να με βάζει πιο βαθιά μέσα της ...Δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο..με ένα δυνατό βογκητο τελείωσα .Αφού τα κατέβασε σηκώθηκε .
Κ:εχεις ωραία γεύση....daddy.
Είπε και εδειξε την μπλούζα μου .
Εγινα κατακκοκινη κακ αρχισαμε να γελαμε .ανεβήκαμε στο δωμάτιο της και αφού κλείδωσε με πέταξε στο κρεβάτι..ανέβηκε από πάνω μου και όταν το σημείο της ακούμπησε το μελος μου έβγαλε ένα μικρό βογκητο.Κ:Λόρεν...Δεν νομίζω ότι θα χωρέσει..
Είπε και έσκασε στα γέλια. ..
Βρήκα την ευκαιρία μου και την γύρισα αναποδα ήταν από κάτω και εγώ από πάνω της . Εκείνη άνοιξε το συρτάρι της και έβγαλε ένα προφυλακτικό.το άνοιξε και μου το φόρεσε...με τοποθέτησε μπροστά στην είσοδο της και έκλεισε τα μάτια...Σιγά σιγά άρχισα να πιέζω προς τα μέσα...Όταν είχα μπει μέχρι τη μέση περίμενα να προσαρμοστεί στο μεγεθος μου και να ηρεμήσει. ..Όταν πήρα το οκ συνέχισα να μπαίνω μέσα μέχρι που μπήκα τελείως...Άρχισα να κουνιεμαι μεσα εξω μέχρι που η κίνηση μου άρχισε να γίνεται πιο εύκολη.τα βογκητα της ηχουσαν σε όλο το δωμάτιο.βγήκα από μέσα της και ακούστηκε ένας ήχος απογοήτευσης από τα χείλη της...
Λ:σήκω στα τέσσερα..
Κ:μάλιστα ...daddy!
Έκανε όπως της ειπα και ξαναμπηκα μέσα της χωρίς να προειδοποιήσω. Έπιασα τον γοφο της για στήριξη και συνέχισα να μπαίνω μέσα της γρήγορα...έκλεισα τα μάτια μου
Κ:λορε ...Λόρεν....Λόρεν...
Λόρεν...Λόρεν...
Άνοιξα τα μάτια μου..
Τ:Λόρεν ξυπνα..μουρμουρας στον ύπνο σου .
Μου είπε η Τέιλορ. .WTF όλο αυτό ήταν όνειρο....κοίταξα κάτω από τα σεντόνια και κατάλαβα ότι έπρεπε να πάω για ένα παγωμένο ντουζ κατευθείαν ....
Gotcha.!!!!Είμαι πολύ bitch I know I know.!!!καταβαθος μαγαπατε!!!
KAMU SEDANG MEMBACA
Fuck Boy Lauren
Fiksi RemajaΗ camila είναι στο δεύτερο έτος του λυκειου. Κάποια στιγμή μέσα στο μάθημα έλαβε ένα αναπάντεχο μυνημα. Τι σχέση έχει ο αποστολεας με την camila? Τι σχέση θέλει η καμιλα να έχει με τον αποστολεα? Και τι είδους σχέσης θέλει ο από δρομέας να έχει μ...