Πέρασαν 20 λεπτά και η λόρεν ακόμα μου εξηγούσε ότι η πρώην της η λούσι είχε ψυχολογικά προβλήματα και ότι είχε πάρει τον χωρισμό τους πολύ δύσκολα ..και όταν έμαθε ότι η λόρεν βρισκόταν στο νοσοκομείο πήγε να την δει ...όσο κοιμόταν η λόρεν η λούσι την φίλησε ...επειδή όμως η λόρεν νόμιζε πως ήμουν εγώ συνέχισε να την φιλάει ...
Δυσκολεύομαι να το πιστέψω αλλά ας κάνω μία προσπάθεια ...εξάλλου η λόρεν δεν μου είναι κάτι ..σήμερα η λόρεν θα έβγαινε από το νοσοκομείο και μεθαύριο θα έφευγε για την πενταήμερη
Αν θέλω να γίνει κάτι με αυτή την κοπέλα πρέπει να το κάνω σύντομα .....βασικά ....σήμερα .
Πηγα σπίτι και θα ξανά πήγαινα στο νοσοκομείο όταν θα έφευγε η λορεν.
[...]
Περάσανε ώρες και όταν μου έκανε αναπάντητο η λορεν έφυγα και πήγα στο νοσοκομείο. Την βοήθησα να μπει στο αμάξι της και μπήκα στο συνοδηγού.
Κ: λορεν έκανα μαλακία...
Της είπα και την κοίταξα λυπημενα.
Κ: τι έγινε καμζ.???
Μου είπε τρομαγμενη.
Κ: Δεν μπορείς να οδηγήσεις και εγώ δεν έχω δίπλωμα.. Ακόμα...
Κ: καμζ με τρομαξεσ. Ε εντάξει θα πάρω τον πατέρα μου.
Πήρε το τηλέφωνο και κάλεσε τον πατέρα της.
Λ: έλα μπαμπά.... Ναι βγήκα.... Όχι δεν μπορώ.... Είναι δεμένο... Α οκ... Ναι έχω παρέα...μια κοπέλα.. Ναι μπαμπά.. Ναι μπαμπαα.. Οκ μπαμπά σταματαα οκ... Σ'αγαπάω..
Κ: τι έγινε?
Λ: θα έρθει να με πάρει. Και ρώτησε αν έχω παρέα. Και του είπα ότι έχω.
Αφού συνεχίσαμε να συζητάμε για διάφορα αποφάσισα να την ρωτήσω...
Κ: λορεν.. Θες να βγούμε ραντεβού.???
Μπ. Λορ : ναι θέλει
Είπε μια φωνή και πραγματικά τρόμαξα γτ ήρθε από πίσω μου..
Λ: χαχαχαχα μπαμπά την τρόμαξες
Εγώ έπιασα την καρδιά μου και η λορεν κατέβηκε από το αμάξι και αγκάλιασε τον πατέρα της. Βγήκα και εγώ και απλωσα το χέρι μου προς το μέρος του εκείνος όμως με τράβηξε στην αγκαλιά του.
Μπ. Λορ. "όπως κατάλαβες εγώ είμαι ο πατέρας της λορεν" είπε όταν με άφησε από την αγκαλιά του. "αλλά μπορείς να με φωνάζεις mike" συνέχισε.
Κ"εγώ είμαι η καμιλα.." είπα δυστακτικα.
Κλειδωσαμε το αμάξι της λορεν και μπήκαμε στου πατέρα της. Εκείνη στην θέση του συνοδηγού και εγώ πίσω. Η διαδρομή δεν ήταν μεγάλη αλλά κατά την διάρκεια η λορεν με το ελεύθερο της χέρι κράταγε το δικό μου.
Αφού φτάσαμε σπίτι μου βγήκα έξω και χαιρέτησα... Η λορεν βγήκε και εκείνη και με πήρε αγκαλιά.
Λ"οποτε...... Το ραντεβού που μου ζήτησες... Για πότε είναι?.."είπε και κοκκινησε.
Κ"ήλπιζα να μπορούσες σήμερα."
Λ"μπορώ" είπε γρήγορα.
Την πλησίασα και της είπα..
Κ"ωραία.." την έπιασα από τον αυχένα και κόλλησα τα χείλη μας.. Αφού ξεκολλησαμε της είπα.
Κ"θα περάσω από εκεί στις 9" και έφυγα τρέχοντας στο σπίτι.
Laur. Pov
Με φίλησε και έφυγε. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι με φίλησε. Το φιλί της ήταν τόσο απαλό και για να πω την αλήθεια με ζάλισε.. Είχα μείνει να κοιτάω το άπειρο όταν ο πατέρας μου πάτησε την κορώνα και με τρόμαξε.
Μπήκα μέσα στο αμάξι με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
Λ"μπαμπά με φίλησε" είπα χαμογελοντασ
M" το ξέρω. Το είδα" είπε γελόντας
Λ"μπαμπά την φίλησα και εγώ"
Μ"το ξέρω. Το είδα και αυτό." συνέχισε.
Έβαλε μπρος το αμάξι και πήγαμε σπίτι.
YOU ARE READING
Fuck Boy Lauren
Teen FictionΗ camila είναι στο δεύτερο έτος του λυκειου. Κάποια στιγμή μέσα στο μάθημα έλαβε ένα αναπάντεχο μυνημα. Τι σχέση έχει ο αποστολεας με την camila? Τι σχέση θέλει η καμιλα να έχει με τον αποστολεα? Και τι είδους σχέσης θέλει ο από δρομέας να έχει μ...