Κεφάλαιο 10

317 21 6
                                    

Με πήγε σπίτι και μου έδωσε ένα φιλί για καληνυχτα. Αύριο έφευγε.. Πήγαινε στην πενθήμερη.

Φοβάμαι μην γίνει τίποτα αλλά της έχω εμπιστοσύνη. Μιλαγαμε όλο το βράδυ στο σκάιπ μέχρι να φύγει να πάει στο σχολείο όπου θα τους περίμενε το πούλμαν. Σηκώθηκα το πρωί για να δω μήνυμα της ότι φτάσανε και ότι είναι καλά. Θα είναι στο δωμάτιο με την νορμανι και μια άλλη κοπέλα.. Που δεν την ξέρω.. Το κακό είναι ότι δεν θέλω να αλλάζουν μπροστά της.. Τέλος πάντων.. Δεν είναι ώρα για τις ζήλιες μου.

Lolo❤︎ :hey baby

Camz❤︎ hiii😍❤︎❤︎

Lolo❤︎ :τι κάνει η αγάπη μου?

Camz❤︎ :καλά είμαι εδώ στο κρεβάτι βλέπω teen wolf. Εσύ?

Lolo❤︎ :Πλάκα κάνεις.. Βγήκε το καινούριο? Καλά είμαι είμαστε στο πούλμαν πάμε σε κάτι αρχαία.

Camz❤︎ :ναι μωρό μου βγήκε.. Θες να σου στείλω το λινκ? Πωωωω πρέπει να βαριέσαι...

Lolo❤︎ :ναι στειλτο μου και όχι δεν βαριέμαι.. Κάθε φορά που κοιμάται κάποιος τα παιδιά του βάζουν σαντηγη στο στόμα και έχει πολύ γέλιο.. Τους τραβάμε φώτο και βίντεο.
Camz❤︎ :χαίρομαι αγάπη μου που περνάς καλά. Στο στέλνω τώρα.. Και πρόσεχε μην κοιμηθείς 😂😂

Lolo❤:οκ ευχαριστώ και ναι θα προσπαθήσω να μην κοιμηθώ. 😂😂 αγάπη μου πρέπει να φύγω φτάσαμε. Τα λέμε σε λίγο ❤❤😍😘

Camz❤︎ :οκ μωρό μου να προσέχεις. Σ'αγαπάω

Lolo❤ :σ'αγαπάω

Της έστειλα το λινκ και σηκώθηκα και πήγα ν κνω ντουζακι. Αφου βγήκα έκανα το μαλλί μου και άνοιξα το λαπτοπ. Μπήκα στο προφίλ της στο Facebook και είδα ότι έχει πολλές οι είναι σε κλαμπ κ ο κάθε φορά χορεύει με μια διαφορετική κοπέλα η φιλιούνται...

Λες για αυτό να με θέλει μόνο? Όχι καμιλα αυτά είναι μαλακίες.... Σαγαπαει... Στο είπε.. Και αν ανεβάσει φώτο τώρα από την πενθήμερη με καμία άλλη.... Όχι όχι.. Δεν θα σου το έκανε αυτό..

Πέρναγαν οι μέρες και με την λορεν μιλαγαμε όλο και λιγότερο.οποτε αποφάσισα να την πάρω τηλέφωνο.. Ήταν βραδάκι και ήξερα ότι θα ήταν στο δωματειο της... Μου είχε πει ότι σε κανένα 3ωρο θα βγαίνανε για την τελευταία τους έξοδο. Άργησε να το απαντησει..

Λ: ναι έλα μωρό μου...

Είπε λαχανιασμενη

Κ: Αγάπη μου τι κάνεις?...
Είπα όταν με διεκοψαν ηχοι και βογκητα...

Fuck Boy Lauren Donde viven las historias. Descúbrelo ahora