Όταν φτασαμε στο σπιτι το μονο που μπορουσα να σκεφτω ήταν το φιλί της ..τίποτα άλλο δεν είχε σημασία .αποφασισα να της στειλω μνμα .
laur jergi : χευ καμζ <3
your camz : χευ λολο ! <3
laur jergi:τι κανεις ? <3
your camz :καλα ειμαι ..εσυ ?<3
laur jergi :εγω καθομαι και σε λιγο θα ετοιμαστω <3
your camz :τι θα φορεσεις ? <3
laur jergi :ααα δεν μπορω να σου πω ..ειναι εκπληξηη <3
your camz:οκ...τοτε δεν θα σου πω ουτε εγω <3
laur jergi :καλα .....θα περιμενω να σε δω ..<3
your camz :οκ !και εγω θα περιμενω να δω εσενα
αφου σταματησαμε να μιλαμε αρχισα να ετοιμαζομαι .Πηγα στο μπανιο και εκανα ενα γρηγορο ντουζ.ξυρισα τα ποδια μου τις μασχαλες μου και ολα τα υπολοιπα μερη και μετα αρχισα να φτιαχνω το μαλλι μου ..αποφασισα να το αφησω λιγο σγουρο ..φορεσα την ασπρη μου την μπλουζα που δενει μπροστα με 2 κορδονια και τη μπλε τη φουστα μου εβαλα τα μποτακια μου και βγηκα εξω για ενα τσιγαρο ..η ωρα πλησιαζε κ εγω εκανα το 2ο τσιγαρο
η καμιλα εφτασε κ εσβησα κατευθειαν το τσιγαρο αφου πηρα μια καλη τζουρα .
Αφου με πηρε αγκαλια και φιλιθηκαμε μπηκαμε στο αμαξι μου και πηγαμε σινεμα .Η ταινία που θα βλέπαμε θα άρχιζε σε ένα τέταρτο οπότε αποφασίσαμε να κατσουμε λίγο στα ηλεκτρονικα .την νικησα σε ενα παιχνιδι και με νικησε σε ενα αλλο. σε 5 λεπτα θα αρχιζε η ταινια ..Πηραμε ποπ κορν και οι δυο κ εγω πηρα μια μπυρα ενω η καμζ πηρε μια γρανιτα μπανανα ..δωσαμε τα εισητηρια μας στον κυριο στην υποδοχη και μας ειπε σε ποια αιθουσα επρεπε να παμε .βρηκαμε τις θεσεις μας και μετα απο λιγο εκλεισαν τα φωτα .
[...]
Στην μέση της ταινίας ...τη στιγμη που αρχισαν να γινονται οι φονοι ...(πηγαμε σε ταινια τρομου ..)η καμζ αρχισε να πεταγετε ..και ολο και περισσοτερο ποπ κορν επεφτε στο πατωμα ..καποια στιγμη οταν την ειδα να πεταγετε δεν αντεξα και εβαλα τα γελια ...ολοι οσοι ηταν στα διπλανα καθισματα γυρισαν και με κοιταξαν..αλλα δεν μπορουσα να κρατηθω ...αφου σταματησα η καμζ μου χτυπησε το χερι ..
Λ"ει...γτ το εκανες αυτο " ειπα ψιθιριστα ..
Κ"γτ γελας μαζι μου επειδη τρομαζω...εισαι κακια "
Λ"συγγνωμη αλλα εχει πλακα γτ οταν τιναζεσαι πεφτει το ποπ κορν κατω"
τοτε κοιταξε το πατωμα και χαμογελασε ..
την πηρα αγκαλια και ειδαμε το υπόλοιπο της ταινιας..
αφου τελειωσε και βγηκαμε απο το σινεμα πηγαμε προς το αμαξι .
Κ"λορεν ...."
Λ"ναι καμζ .."
ηρθε πιο κοντα ..
Κ"πριν παμε σπιτι θελω να σε ρωτησω κατι .."
Λ"ναι οκ πες μου "ειπα και της χαμογελασα .
Κ"λορεν ...θες να γινεις η κοπελα μου ...."
Λ"ναι ...ναι θελω !!" ηρθε σιγα σιγα και με φιλησε ..
Λ"αυτο σημαινει δηλαδη οτι πλεον εισαι η μικρη μου ??
Κ"παντα ημουν !!"
YOU ARE READING
Fuck Boy Lauren
Teen FictionΗ camila είναι στο δεύτερο έτος του λυκειου. Κάποια στιγμή μέσα στο μάθημα έλαβε ένα αναπάντεχο μυνημα. Τι σχέση έχει ο αποστολεας με την camila? Τι σχέση θέλει η καμιλα να έχει με τον αποστολεα? Και τι είδους σχέσης θέλει ο από δρομέας να έχει μ...