12.

338 13 1
                                    

Dneska ráno jsem se musela probudit už okolo 7 hodiny ranní, protože toho máme dneska před sebou hodně. Nejdřív se jdu, ale nasnídat. Udělala jsem si zase černý čaj s mlékem a po dopití jsem se šla rychle osprchovat. Vzala jsem si na sebe čisté spodní prádlo a na to černé kraťasy s červeným trikem a černý přehoz. Když jsem byla spokojená, šla jsem za Am, aby mě upravila. Vše bylo hotovo v 9 hodin a tak jsme mohli vyrazit začít nahrávat.

Po dlouhých 5ti hodinách nahrávání jsem se konečně mohla jít najíst. Při mém štěstí v nahrávacím studiu byli i kluci no dělala jsem, že je nevidím. Šla jsem do bufetu, který tu byl zařízení a vzala jsem si bagetu a vodu k tomu. Sedla jsem si a začala jíst.

"Aa koho to tu nemáme takže jak ses rozhodla." řekl Louis. Hodně se změnili chovají se jak hvězdy. Achjo..

"Nijak.. jen nechápu jak jste se mohli tak změnit." řeknu aniž bych nad tím nějak přemýšlela. Ale Niall hned po mě vyjede.

"Vůbec nás neznáš."

"Já možná ne, ale někdo jiný jo a ten mi vyprávěl jaký jste byli a nemyslím tím Paula, ale někoho jiného." už moc mluvím, ale hlavně uz ztrácím sama sebe však tu mluvím o sobě jak kdybych to já vlastně nebyla.

"Jo prosím tě a koho, nikdo nás nezná." řekl Harry.

"Když myslíš.." začala jsem se zvedat a když jsem byla od nich dál řekla jsem. "Kath myslela asi, že vás znala." řekla jsem, viděla jsem jejich šokované tváře, ale než stačili něco říct běžela jsem pryč. Prostě jsem utekla jako malá holka, nedokážu být u nich tak blízko.

Po tom co jsem došla za Amy a Paulem jsme se z nahrávacího studia dostali do ateliéru, abysme mohli začít fotit fotky pro album a tak. Říkali, že první album je nejtěžší, protože musí vyjít co nejdřív a to měli teda pravdu, všechno se muselo rychle udělat a já nevěděla jestli to zvládnu.

Při focení jsem pořád měnila oblečení. Naštěstí po blíž byla vždy Amy, aby mi vždy zkontrolovala vlasy. Focení samo o sobě byla jinak sranda a myslím, že fotky se dost povedli. A takový byl můj celý den.

Pomalým krokem jsem se došourala do svého pokoje, kde jsem se svlékla, rychle opláchla a vzala na sebe čisté kalhotky a tričko na spaní. Jak jsem spadla do postele tak jsem taky usnula, byl to velmi vyčerpávající den.

I do not believe a happy ending.  (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat