22.

396 14 0
                                    

A tak co jsem se dostala z nemocnice, odjeli jsme všichni spolu zpět domů do Londýna. Já se nastěhovala k Niallovi a Am jsem dala svůj bývalý pokoj u kluků. Všichni fanynky mě v pohodě zas přijali, s tím, že oba dva jsme udělali chyby.

Paul mi navrhnul, abych zase začal zpívat, ale už jako Kath, já jsem nejdřív nechtěla, ale pak mi nabídl, že má další tři dívky, které by do skupiny potřebovali někoho jako jsem já. Nejdřív jsem se bála a tak mi navrhnul, abych se s nima sešla. A když jsem vstoupila do místnosti seděli tam tři dívky jedná hezčí než druhá, ale u jedné jsem se zasekla.

"Am?" nemohla jsem uvěřit, že ona bude ve skupině a v tu chvíli jsem na vše zapomněla a věděla jsem, že do té skupiny budu chtít taky patřit, jenže pak jsem si zas vzpomněla na Nialla a já ho nechci opustit takže i tak mé rozhodnutí bude jasné. Am se na mě jen usmála a já si sedla vedle ní. Naproti nám se posadil Paul.

"Tak chtěl bych vám holky představit Kath Soons. Kath tohle je Chloe, Sophie a Am už znáš." představil mi dívky, na všechny jsem se usmála a pak jsem se naklonila k Paulovi.

"Víš Paule jak moc bych to ráda vzala, mít vlastní skupinu by bylo fajn, ale už jednou jsem přišla o svého kluka a ta dálka, když bysme každý cestovali jinde by nás rozdělila, já to ví a to nemohu dopustit proto je mi to strašně líto, ale nemohu to přijmout." řekla jsem a usmála jsem se, pomalu jsem se podívala na holky a chtěla odejít, ale Paul mě zarazil.

"Jo já vím a ví to tady každý v místnosti a i Niall ví o tom co ti chci nabídnout a oba dva jsme věděli jak zareaguješ, ale nevíš podstatnou věc. Budu vás manažer, ale budu tak manažer kluků a tak všechny vaše koncerty budou s odstupem dvou dní třeba od sebe, ale ve stejným městě a začáteční budete mít dohromady, protože vy budete jejich předskokani." usmál se na mě a doplnil. "Takže po celou dobu vaší tour budete jezdit spolu." no to mě podrž, začala jsem skákat a ihned jsem přiběhla k Paulovi, kterému jsem skočila okolo krku.

"Díky Paule a jo, já to beru." smála jsem se a Paul se taky zasmál. Holky se skoro váleli po zemi smíchem a já já nemohla uvěřit vlastním očím.

Nakonec mám svého prince, svoji skupinu a svoji partu. Jsem šťastná..

I do not believe a happy ending.  (N.H.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat