Într-o zi normala, ca orice zi, bine, nu chiar normala, pentru ca nu in fiecare zi este ultima zi de scoala, mă trezesc foarte devreme, mai exact ora 4 dimineata in cel mai frumos mod posibil, urlete. Probabil e frate-miu, iar se juca CS:GO si nu reusea sa castige. Ma ridic din pat, imi iau un tricou si niste pantaloni simpli pe mine, pentru ca eram doar in lenjerie intima. De ce? Nu ma întrebați. Asa dorm eu de fiecare data. Stiu, ciudat.
Dupa ce ma imbrac, ies din camera mea si ma duc in camera fratelui meu. Cand deschid usa il vad cum se certa cu un baiat pe Skype. Intru inauntru si ii spun:
–Domnule, cineva vrea sa doarma aici, e 4 dimineata! spun eu rastita.
–Lasa ca nu e asa devreme,mai dormi si cand vii de la scoala! spune el linistit.
–Pai pot sa dorm si atunci dar vreau sa mai dorm si acum! Si apropo. De ce va certati?
–Pai domnisorul asta din fata mea merge in tabara si vrea sa ma ia si pe mine, dar eu nu vreau! spune el rastit.
–Trebuie sa mai iesi si tu afara ca stai prea mult la PC!
–O sta el mult, dar mai mult ca mine nu! spun eu razand.
–Atunci vii si tu cu mine!
–Pai scoala lor nu este inscrisa in tabara asta! Sau poate e, dar pana acum nu le-au spus nimic de ea.
–Ce pacat!
–De ce?
–Pai vin multi youtuberi pe care ii urmaresti acolo!
–Vine si Max? intreb eu curioasa.
–Da!
–Ce as vrea sa vin si eu! Sper sa fie si scoala noastra inscrisa!
–Si eu! spune el razand.
–Si eu!
–De ce?
–Pentru ca scap si eu 2 luni si ceva de tine! spune si rade.
–Eu vreau sa vii pentru a nu mai sta atat de mult la PC sau pe telefon!
–Haha, ce amuzant, nu o sa reusesti niciodata sa ma faci sa stau fara telefon!
–Facem pariu?
–Da! Pe ce?
–Daca mergi in tabara asta si te fac iubita sau macar prietena lui Max, stai fara telefon si PC o luna! Daca nu, sunt servitorul tau o luna!
–Imi convine!
–Bine, o facem, da?
–Da! Și ma duc sa ma culc la loc!
–Te trezesc la 7:30?
–Da!
–Vise placute, puricii sa te sarute!
–Haha! spun eu suparata.
Ies din camera fratelui meu, ma duc la mine in camera, ma arunc in pat si adorm. Am avut un vis asa de frumos in care..
CITEȘTI
Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)
FanfictionMagda, o fată normala, cu o viață normală, merge într-o tabară de vară, unde află că va sta în cameră cu unul dintre youtuberii ei preferați. Când aude această veste începe să sară în sus de fericire. Ei merg în camera lor, vorbesc, se cunosc, apo...