Capitolul 7

403 11 0
                                    

   Dupa ce închid telefonul, fratele meu opreste in fata unei case si de acolo il ia pe Mario. El se urca si in cateva minute suntem deja in fata scolii. Doamna insotitoare ne mai spune cateva lucruri pe care le vom respecta acolo si apoi ne lasa sa ne urcam in autocar. Ma duc in spatele autocarului pe ultimele scaune din spate, langa mine asezandu-se fratele meu si Mario. Autocarul porneste si noi incepem sa vorbim tot felul de chesti, iar dupa 6 ore de mers, ajungem in Sinaia, locul unde se tinea tabara.

   Ne mai plimbam pe acolo vreo 30 de minute, pana vad un autocar din care coboara Max. Vazand-ul ca coboara, o iau la fuga si cand sunt foarte aproape de el ii sar in brate, el raspunzandu-mi dupa cateva secunde.

–Si eu ma bucur sa te vad, Magda! spune el inca imbratisandu-ne!

–OMG! Nu-mi vine sa cred ca te vad insfarsit dupa 2 ani!

–Ma bucur ca esti fericita! spune si imi da un pupic pe frunte.

–De ce ai facut asta?

–Ce am facut?

–Mi-ai dat un pupic pe frunte!

–Pai a fost un pupic prieteneste, pentru ca ma bucur sa te vad!

–Ok!

   Nici nu apucam sa spunem astea, ca si auzim directorul cum ne striga sa ne strangem toti in fata. Il iau pe Max de mana si il trag pana langa fratele meu si prietenul lui pentrul ai spune lui Mario ca nu mai facem pariul. Auzind asta, Max ma intreaba despre ce pariu este vorba, apoi ii povestesc si el incepe sa rada, iar eu ma rusinez si incep si ceilalti sa rada. Directoarea ne spunea cine cu cine o sa stea in camera pana cand ajunge la Max.

–Maximilian Ioan de la scoala x, o sa stea in camera cu Stroe Magda de la scoala y.

   Auzind asta incep sa sar in sus si sa tip de bucurie si il iau in brate pe Max, apoi mergem in fata pentru a ne lua cheia, si apoi in camera noastra.

Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum