Capitolul 14

379 18 4
                                    

...eram deja in al 9-lea cer. Dupa ce am terminat, Max mi-a zis:

–Ti-a plăcut, iubire?

–Mai intrebi? Eram deja in al 9-lea cer!

–Ma bucur ca ti-a placut! Si eu m-am simtit la fel de bine ca si tine!

–Bine,acum hai sa ne culcam, e inca noapte!

–Bine sefa, hai sa ne culcam, sunt obosit!

–Imi dau si eu seama! Dupa ce spun asta, Max ma ia in brate si adormim

   *Doua saptamani mai tarziu!*

   La 3 saptamani de când sunt impreuna cu Max, relatia noastra merge tot mai bine. Asta este ziua in care noi implinim, dupa cum v-am zis, 3 saptamani de cand suntem impreuna, si totodata, astăzi este si ziua lui Max. Implineste 17 ani. Astazi ma trezesc foarte devreme, pentru ai ajuta pe ceilalti sa oganizeze petrecerea lui Max.


   Ornamentele erau deja pregatite, trebuia doar sa le asezam, si sa pregatim mancarea, si tortul, un tort cu 5 etaje, da,5 etaje. Ma trezesc usor, ca sa nu il trezesc si pe el, ma duc la dulap, imi iau niste haine mai comfortabile si ma duc la baie sa imi fac rutina zilnica, dupa care o sa cobor jos, la ceilalti, am uitat sa va spun ca tabara s-a terminat, ne-am distrat foarte mult acolo. Termin cu baia, acun ma spal pe dinti, si imi aranjez putin parul, imi fac un coc simplu si cobor jos.

Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum