Termin cu baia, acum ma spal pe dinti si imi aranjez putin parul, imi fac un coc simplu si cobor jos.
Acolo ma asteptau mai multi prieteni de-ai mei si de-ai lui Max. Vorbim noi ce vorbim despre ce trebuie sa faca fiecare, dupa care, eu, impreuna cu Magda, da,Magda si Magda. Infine,eu impreuna cu Magda si Bianca mergem in bucatarie si incepem sa pregatim tortul si cateva alte tipuri de mancare.
.............................................................
Dupa 4 ore de munca grea terminam de gatit si de decorat casa, asa ca ma duc sa il trezesc pe Max:
–Trezirea somnorosule!
–Cat e ceas-u'? intreaba el somnoros.
–E 10, somnorosule!
–Inca 10 minute!
–Ti-am pregatit mancarea ta preferata!
–Vin imediat!
–Bine, eu cobor jos, te astept!
–Ok.
Dupa ce spune asta, eu cobor inapoi jos si observ ca toti erau deja ascunsi, asa ca sting lumina si ma ascund si eu intr-un loc in care sa nu ma vada Max din prima. Nici bine nu apuc sa ma ascund, ca aud usa camerei deschide-se. Dupa cateva secunde, il vad pe Max cum cobora scarile cu o fata somnoroasa. Era asa de dragut.
Dupa ce ajunge langa usa bucatariei, incepem toti sa iesim din locurile in care eram ascunsi, si sa strigam ca nebunii "La multi ani!".Imediat ce incepem sa strigam, Max se sperie, dupa care isi da seama ca eram doar noi:
–Ce ma-ți speriat! spune el. Dar ce cautati voi toti aici si de ce imi urati toti "La multi ani!"?
–Astazi este ziua ta, prostutule! spunem toti la unison.
–Am si uitat si multumesc enorm de mult ca sunteti toti aici si ca a-ti facut atatea lucruri, pentru mine, de ce?
–Esti unul dintre ai nostrii, de ce sa nu facem lucrurile astea pentru tine? Nu a fost o nimica toata! spunem toti la unison,din nou.
–Va multumesc mult, prieteni si tie, iubito!
–Nu ne mai multumii atata, acum hai sa vezi tortul!
–Am si tort?
–Da cum sa nu? Ai vazut vreo zi aniversara fara tort?
–Ammm, nu!
–Atunci?
Dupa ce ajungem in bucatarie, Max ramane mut de uimire cand vede tortul. Dupa cum v-am zis, era un tort de 5 etaje si arata super bine. Dupa parerea mea, am facut o treaba foarte buna. Dupa ce se mai uita putin la acel tort gigant, se intoarce inspre mine si imi spune...
CITEȘTI
Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)
Fiksi PenggemarMagda, o fată normala, cu o viață normală, merge într-o tabară de vară, unde află că va sta în cameră cu unul dintre youtuberii ei preferați. Când aude această veste începe să sară în sus de fericire. Ei merg în camera lor, vorbesc, se cunosc, apo...