Imi inchid telefonul, ma duc la baie, imi fac un dus si dupa ma intind in pat si adorm.
Dimineata ma trezesc intr-un mod normal pentru mine, o perna in cap, aproape in fiecare dimineata inainte sa plec la școală, Vlad ma trezeste la fel, cu o perna in cap. Imi caut niste haine si aleg sa ma îmbrac cu o pereche de blugi scurți albaștri,un pulover roz pe care îl bag în pantaloni în fata și în spate nu și cu o pălărie foarte simpla.
Imi iau hainele si ma duc la baie pentru a-mi face un dus și pentru a ma schimba. Scap de pijamelele mele, care sunt doar lenjerie intima si intru in dus.
Ies din dus,ma imbrac, imi fac o coada de cal si ma machez simplu: anticearcan pentru ca nu am dormit prea bine, un ruj de o culoare aseamanatoare cu buzele mele si putin fond de ten. Ies din baie si ma duc în bucatarie, unde fratele meu gatea. Ma mir ca gateste, niciodata nu l-am vazut gatind.
–Hei,ce bine miros!
–Ghici ce gatesc!
–Clatite!
–Da! Si trebuie sa mancam si plecam la scoala!
–De ce?
–Pai ai uitat ca astazi mergem in tabara? Si ca toti care merg trebuie sa fie prezenti la ora 7 in fata scolii?
–Da chiar, am uitat!
Ne punem la masa si ne apucam de mancat. Dupa ce mancam ma, duc in camera mea pentru a-mi lua telefonul si bagajul. Ajung in camera si observ ca am două apeluri pierdute de la Max. Oare ce vrea? Imi iau bagajul si cobor jos. Iesim din casa si inchidem usa si apoi ne urcam in masina. Dupa ce ne urcam in masina hotarasc sa ii trimit un mesaj lui Max sa vad ce vrea, si asta fac.
–Salut pingu'!
–De cand imi spui pingu'?
–De acum!
–Ok! Nu ma supar!
–Ma bucur ca nu te superi!❤
–Ok! Ce cauta inima aia acolo?
–Nimic, am pus-o pentru ca ma bucur!
–Ok!
–Vorbim mai incolo?
–Da!
–Ok! Pa!
–Byee!
Dupa ce închid telefonul, fratele meu opreste in fata unei case si de acolo il ia pe Mario.
CITEȘTI
Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)
FanfictionMagda, o fată normala, cu o viață normală, merge într-o tabară de vară, unde află că va sta în cameră cu unul dintre youtuberii ei preferați. Când aude această veste începe să sară în sus de fericire. Ei merg în camera lor, vorbesc, se cunosc, apo...