Acolo cele mai bune prietene ale mele, Maria si Mihaela ma asteptau. Cand le vad fug repede spre ele si cand ajung langa ele incep sa vorbesc despre tabara in care mergea fratele meu si ca noi nu putem merge pentru ca scoala noastra nu era inscrisa si dintr-o data colegul meu de banca a venit langa noi si ne-a zis ca defapt si scoala noastra este inscrisa si urmeaza sa ne spuna despre ea.
Cand aud asta incep sa sar in sus de fericire la fel si Maria. Cand ne-a vazut Mihaela a inceput sa se mire si sa ne intrebe de ce suntem asa fericite. I-am spus despre tabara, iar ea ne-a intrebat ce este atat de frumos acolo de ne bucuram in halul asta. I-am spus ca acolo vin mai multi youtuberi printre care si iRaphahell, youtuberul ei preferat.
Auzind asta, incepe si ea sa sara in sus de bucurie si apoi doamna directoare incepe sa ne spuna diverse lucruri rele sau bune de anul asta, cat de bune sau cat de rele au fost premiile si concurentii de la diverse concursuri de anul asta si sa ne spuna si numele si ce premiu am luat în anul acesta de scoala, nimic interesant.
–Buna ziua dragi elevi, ma bucur ca sunteti si azi aici in aceasta zi minunata! și de aici nu am mai auzit nimic.
.............................................................
–Si despre rezultatele obtinute la sfârșitul acestui an: Stroe Magda, premul 1, Stegaru Maria, premul 2, y, premiul 3, Mihaela Stanciu, mentiune.
Auzind asta eu si Maria ne bucuram, iar Mihaela suspina si aproape sa planga spune ca o vor certa parintii, dar noi o consolam si in cateva minute isi revine, apoi directoarea incepe sa ne spuna despre tabara asta si cum ca in ea sunt inscrise mai multe scoli din mai multe judete, are 20.000 de locuri si apoi ne intreaba cine vrea sa vină.
Din toti cei de acolo, 20 ridică mainile, inclusiv noi 3. Dupa ce se uita prin jur sa ne vada, ne cheama pe rand pentru a ne scrie numele si prenumele pe o fisa pentru a preciza prezenta in aceasta tabara si apoi eu fug repede spre Vlad care abia plecase si el de la scoala lui si ma astepta in fata portii. Ajungand langa el incep sa ii povestesc ca si scoala noastra e inscrisa in aceasta tabara si ca merg si eu cu Mario. Asa ca il oblig sa vina si el cu noi.
El accepta pana la urma si apoi ne urcam in masina pentru a pleca acasa. Cand ajung in fata casei fug repede inauntru pentru a manca ceva pentru ca de dimineata am uitat si imi era foarte foame.
CITEȘTI
Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)
FanfictionMagda, o fată normala, cu o viață normală, merge într-o tabară de vară, unde află că va sta în cameră cu unul dintre youtuberii ei preferați. Când aude această veste începe să sară în sus de fericire. Ei merg în camera lor, vorbesc, se cunosc, apo...