Capitolul 2

763 20 3
                                    

   Ies din camera fratelui meu, ma duc la mine in camera, ma arunc in pat si adorm.

   Am avut un vis asa de frumos in care se facea ca eu ma plimbam pe role printr-un parc si dintr-o data m-am lovit de cineva. Cand mi-am ridicat capul acel baiat ma ia de maini si ma saruta, iar cand ma uit la fata lui observ ca era Max. Cand vreau sa tip de bucurie imi pune mana la gura si vrea sa imi spuna ceva dar nu apuca pentru ca ma trezeste cineva.

   Ma frec la ochi, ma uit in jur si il vad pe Vlad care statea in usa si se uita la mine, ma ridic in sezut si incep sa tip ca nebuna la el.

–Ce e gresit cu tine? M-ai trezit din cel mai frumos vis!

–Este ora 7:30 si zisesi sa te trezesc la ora asta! Si apropo, iar îl visai pe Max? spune razand.

–Stiu ca ti-am zis, dar de ce trebuia fix in momentul asta? Si da, iar am avut un vis cu Max!

–Visezi, nu o sa fi niciodata cu el!

–Si daca o sa fiu?

–Nu o sa fii!Si apropo, pregateste-te ca la 8 plecam la scoala!

–Ok!

   El iese din camera mea si inchide usa iar eu ma duc la dulap pentru a-mi alege hainele. Dupa ce gasesc hainele cu care ma voi imbraca, imi iau un prosop, hainele si ma duc in baie pentru a face un dus. Intru in baie, ma dezbrac si intru in dus. In timp ce eram in dus ma tot gandeam la acel vis si ma rugam sa mi se indeplineasca sau macar sa ma intalnesc cu Max in realitate.

   Ies din dus, ma imbrac, iar apoi îmi aranjez părul. Mă pieptan si apoi iau o suvita din fata si o impletesc, apoi imi inconjurez capul si o prind cu o agrafa in spate, ma machiez simplu, un ruj nu foarte rosu, niste rimel si putin fond de ten. Ies din baie si observ ca fratele meu ma astepta in fata usii de la intrare.

   Ma duc la el apoi cobaram jos, ne urcam in masina si plecam spre școală, am uitat sa va spun ca noi stam singuri in casa pentru ca parintii nostri au considerat ca suntem destul de mari sa stam singuri si ca fratele meu are permis de conducere.

   Eu mi-am pus castile in urechi si m-am uitat la videoclipul lui Max postat la ora 7 in care ne anunta ca o sa mearga in tabara in care merg Vlad si prietenul lui, Mario.Nici nu am apucat bine sa vad videoclipul ca am si ajuns la scoala. Acolo cele mai bune prietene ale mele Maria si Mihaela mă așteptau să intrăm.

Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum