Capitolul 8

423 13 0
                                    

   Auzind asta incep sa sar in sus si sa tip de bucurie si il iau in brate pe Max, apoi mergem in fata pentru a ne lua cheia, si apoi in camera noastra. Intram in cladire, ne urcam la etajul 2 si mai mergem putin pana ajungem in fata camerei 21, camera nostra.

   Max baga cheia in broasca, dupa care deschide usa, si ca un adevarat gentalmen, ma lasa sa intru prima. Intru in camera cu pasi marunti, pentru a o analiza. Era o camera foarte draguta, avea o culoare asemanatoare cu camera mea de acasa,adica un albastru nu prea inchis, un dulap mare si simplu, un singur pat pentru 2 persoane, lucru care nu imi placea deloc, langa care, pe o parte si de alta erau 2 noftiere si un birou. Dupa ce inspectez camera, ma duc in baie si o inspectez si pe ea, nimic interesant, o baie simpla, ca toate baile.

   Imi dau hainele jos si intru in dus,uitand total sa imi iau alte haine.Imi fac un dus rece, fara sa folosesc gel de dus, pentru ca voiam doar sa ma racoresc putin. Ies din dus si imi amintesc ca am uitat sa imi iau alte haine, asa ca ma sterg bine cu un prosop care se afla acolo, imi iau lenjeria pe care o aveam inainte si ies afara din baie. Max statea pe telefon, tolanit in pat.

   Il las in pace si ma indrept spre bagajul meu, imi aleg o rochita, pana la genunchi, cu multe, multe floricele. Max cand ma vede, isi intoarce privirea spre mine si se uita cu o fata oarecum perversa la mine. Nu il bag in seama, si ma duc dinou in baie, pentru a ma inbraca. Ies din baie si ma asez in pat, langa Max, si imi deschid telefonul.

   Intru putin pe Facebook, si obsevand ca nu am ce face acolo, intru pe Instagram. Ma uit la 2 poze de la Max, una postata acum 8 ore si una acum cateva minute. Le dau ambelor like, iar cand o vad pe a doua, raman mirata,dar ma si bucur in acelasi timp, era Max la bustul gol, mereu imi doream sa il vad pe Max la bustul gol, si mi s-a indeplinit. Nu avea el, cine stie ce patratele, dar pentru mine era perfect. Vazand cum ma uitam la poza aia, imi spune:

–Stiu ca te-a fermecat cu abdomenul meu, dar inchide gura sa nu intre musca! spune el,râzând.

–Ok, ok!spun eu supărată.

–Vrei sa mergem jos? Invitam pe cine vrei tu!

–Invita pe cine vrei, Eu ii invit decat pe fratele meu, prietenul lui si prietenele mele.

–Ok.

   Dupa ce spune asta il sun pe Vlad, il intreb daca vrea sa vina cu noi, jos, si cu cine sta in camera. Mi-a raspuns ca vine, si ca sta cu Mario, si ca il intreaba el daca vine. Dupa, i-am inchis, si le-am sunat pe prietenele mele, pe rand,si le-am intrebat aceleasi lucruri pe care l-am intrebat si pe Vlad. Au zis amandoua ca vin si ca stau amandoua in camera cu frati Munteanu, bine înțeles, camere diferite.

Dragoste nebună | Magda&Max (volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum