Multi= Ashley
Bir kaç dakika geçtikten sonra artık yatmaktan sıkılarak kalkmaya çalıştım. Kalkarken tam düşecektim ki Mika' ın beni tanıştırdığı kızlardan Emma tuttu beni.
"Teşekkür ederim Emma."
"Bir şey değil hadi gidelim artık burdan daha Katherina hocanın dediği tablo resmini yapacağız..."
Tabiya ilk geldiğim gün dersimizde söylemişti ayrıca bu yaptığımız tablolar ile yarışmaya katılacağız. Gülümseyerek
"Peki hadi gidelim." Dedim.
Hızla kalkarak revirden çıktık. Resim sınıfına gelmiştik. Katherina hocamız çoktan derse girmişti. Özür dileyerek boş bulduğumuz bir yere oturduk ve Katherina konuşmaya başladı
"Yarışmaya gidecek olan tablolarınızı yapmaya bugün başlayacaksınız. Unutmayın birinci olmak için çabalamalısınız. Birinci olabilmek için güzel tablolarınızı sabırsızlıkla bekliyorum. Evet başlayabilirsiniz."
Ne yapacağımı düşünüyorum......
Eveeettt aklıma geldi ne yapacağımı buldum. Beni sınıftan çıkarıp teselli eden ve revire getiren Kyung' u çizeceğim. Ama nasıl çizmeliyim birinci olmak istiyordum. Yaklaşık 5-6 dakika düşündükten sonra karar verdim. Arka planda güneşin batışı ve ön plandada Kyung' un yüzünü çizeceğim. Arka planı yaptım tam ön plana geçecekken zil çaldı çıkış zili idi. Tabloyu uygun bir yere bırakarak Mika ve arkadaşları daha doğrusu arkadaşlarımla okuldan çıktık."Ashley bugün bir işin var mı?"
"Hayır Mika neden sordun ki?"
"Bizimle beraber ormanda gezmeye gelir misin?"
Bunu söyleyen Kyung idi. Kelimeleri söylerken utanmıştı.
"Neden ormana gidiyoruz ki? Sokaklarda yüsek olma mı?
"Sana 3 hafta önce bir şey demiştim Ashley hatırladın mı?"
"Evet. Şey.... ben gelmesem..."
Mika sözümü keserek konuşmaya başladı
"Benden korkuyorsun demi? "
Mika' ın kalbini kırmıştım. Evet korkuyorum çünkü Mika ve diğerleri bana kurt olduklarını söylemişlerdi. Ama bu şakada olabilirdi.
"Neyse ya sizle geleyim en iyisi. Hem yurda gidip ne yapacam ki?"
"Şaka değil Ashley ormana gidince herşeyi sana açıklayacağız."
Bunu söyleyen Zena idi. Nerden bilmişti ki ne düşünüyor olduğumu. Şaşkın bir şekilde yürümeye devam ettim.....
Ormana gelmiştik biraz heyecanlıydım açıkcası. Ormana geldiğimizde diğerleri önüme geçerek konuşmaya başladılar
"Ben Dylan. Zamanı kontrol ediyorum."
"Ben Kyung. Toprak elementini kontrol ediyorum."
"Ben Mika. Işınlanma gücüne sahibim"
"Ben Emma. Ateş elementini kontrol ediyorum."
"Ben Lessie. Buz elementini kontrol ediyorum."
"Ben Zena. Hava elementini kontrol ediyorum."
Bunlar ne diyor böyle. Ne yani hepsinin güçleri olamaz. Diye düşünüyorken Kyung konuşmaya başladı.
"Hepimiz safkan ve alfa kurduyuz. Ben sürünün başıyım. Nedeni ise onlardan daha güçlü olmam yani aslında achabell olmam. Her neyse sana söylemek istediğimiz bir şey var sen.........."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)
FanfictionMerhaba arkadaşlar!! Hikayemin içinde EXO üyelerinden D.O, Suho, Tao, Luhan, Chanyeol ve Chen var ama isimlerini değiştirdim... Bölümler TEOG sinavim olduğu için geç gelebilir. Yorum yazmayı ve oy vermiyi unutmayın ^^ İyi okumalarrr