#NELER OLUYOR?#

96 13 16
                                    

ARKADAŞLAR ÇOK ÖNEMLİ LÜTFEN AŞAĞIDAKİ 2 TANE MEDYAYA KORKANLAR BAKMASIN HATTA 13 YAŞ ALTI BAKMASIN. EĞER GERÇEKTENDE BAKMAK İSTİYORSANIZ VE SONUNDADA KORKAR VE GÖZÜNÜZÜN ÖNÜNDEN GİTMEZSE BENİM SUÇUM DEĞİL SİZE SÖYLEDİM...

~EMMA ANLATIYOR~

Hector beni yakalamıştı. Ne kadar aptalım. Nasıl yakalanırım? Burdan hemen çıkmalıyız. Hayvan Hector Tex' i de yakalmıstı. Hector bize işkence yapıyordu ama Tex hiç ağlamamıştı. Buna şaşırdım. Hector bizi bir depoda sandalyeye gümüş zincirlerle bağlamıştı. Benim anlamadığım neden Tex' i de gümüş zincirle bağladı? Burdan kurtulmanın bir yolunu bulmalıyım. Ben düşünürken deponun girişindeki kapı açıldı. Ahh tabii ya kim olabilir ki Hector pisliği. Pis pis sırıtarak bize doğru geldi.

"Sizle bir anlaşma yapalım ne dersiniz?" (Hector)

"Seninle anlaşma falan yapmıyoruz." (Emma)

"Ben yinede anlaşmayı söyliyim. Ya bana gücünüzü verir bende sizi azad ederim ya da..." (Hector)

"Ya da ne?" (Emma)

Hector birden bire elini havaya kaldırdı. O esnada Tex çırpınmaya başladı. Bir dakika Tex' in gözleri kırmızıya dönüşüyor. Yoksaaa oda mı kurt?

"Tex.. Texx uyan ablacım Tex..." (Emma)

"Hahaaa boşuna uğraşma güzel kız. Bilmiyordunuz değil mi?" (Hector)

"Neyi bilmiyormuşuz?" (Emma)

"Tex' in de bir alfa olduğunu." (pis pis gülen Hector)

Olamaz demek o yüzden ağlamıyordu. Peki neden Tex bunu bize söylemedi? Ashley oda biliyor mu acaba? Bizimkilerin planı var mı? Uff kafayı yiyecem burda be. Peki ya Dylan o iyi midir? Keşke ona daha önce sevdiğimi söyleseydim. Onu çok seviyorum.

~ZENA ANLATIYOR~

Ashley' in yeni gücünü geliştirmeyi başardık. İlk önce Emma ve Tex ile bağlantı kurmaya çalıştık ama Ashley' in buna gücü yetmedi. Biraz dinlenmesi gerek. Erkekler dışardalar, kızlar ise odalarında bir şeylerle ilgeliniyorlar. Bense bir aptal gibi Kevin' ı bekliyorum. Hector' u gözlerken umarım ona bir şey olmamıştır. Kapı çaldı kesin Kevin' dır. Hemen gidip kapıyı açtım Kevin nefes nefese kalmıştı.

"Kevin iyi misin?" (Zena)

"Ç-abukkk diğerlerini ç-ağır." (Kevin)

Kevin içeri geçti bende hemen diğerlerini çağırdım. Kesin bir şey oldu.

"Kevin noldu? İyi misin?" (Kyung)

"Kyung Hector' u takip ediyordum. Bir depoya girdi. Şehir dışında." (Kevin)

"Gidecek miyiz?" (Dylan)

"Bilmiyorum. Ya bir tuzaksa.."(Kyung)

" Bağırma sesi geliyordu."(Kevin)

"Neee hemen gidiyoruz. Buna daha fazla dayanamam" (Ashley)

"Ashley senin dinlenmen gerek sen gelmiyorsun." (Lessie)

"Lessie doğru diyor dinlenmen gerek" (Zena)

"Tamam bırakın oda gelsin ama bir şartla seni ben koruyacağım." (Kyung)

Kyung' un bu dediğini şaşırdık ama yapacak bir şey yok lider o. Hemen hazırlandık. Son olarak mühimmat alıp çıktık. Tanrım nolur kimseye bir şey olmasın. Hector Kevin' in bizimle beraber çalıştığını duymuştu. Çok kızmış olmalı.

BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin