Multi: EXO LOTTO Teayeon01 İÇİN YAPMIŞTIM 😊😊
ÖNCEKİ BÖLÜMDEN HATIRLATMA:
~KYUNG ANLATIYOR~
Yaratığı sonunda öldürmeyi başarmıştık diğerinide vampirler öldürmüştü. Ashley'e baktım iyi gibiydi. Ama Ashley bir şey arıyordu. Hector'u. Yere indi. Bulmuştu onu. Bizde hemen indik ve Ashley' i takip ettik. Ama bir süre sonra durduk.
"Ashleeeyyyy" (Kyung)
Olduğum yere çöktüm. Canım acıyordu. Hector'un Ashley' i bıçakladığı gibi bu acıyı hisettim. Hayır. O olamaz demi? Bu bu nasıl olur ama?
_________________
Gözlerimi açtım. Beyaz ışık gözlerime vuruyordu. Sol tarafta sandalyede oturmuş Kevin' ı gördüm. O o ağlıyordu.
"Kevin?"
"Ahh Kyung uyanmışsın doktora haber vereyim."
"Kevin neden agliyordun?"
"Yok bir şey"
"Kevin ağladığına göre kötü bir şey olmus belli. Bu arada benim minik prensesim nasil iyi mi?"
"Ashley iyi ama..."
"Ne amasi noluyo çıldırtma beni soyle hadiii"
"Ashley' i bıçaklayıp kaçan Hector değildi...."
"Ne nasil yani gordum oydu"
"Hayır beden değiştirme gücüne sahip bir vampirdi. Siz öylece yere yığılınca basiniza toplandik sonra bir anda Hector pisliği geldi tekrar eski gücüne kavuşmuştu kisacik vakitte. Sizi kenara cekip savastik ama o şerefsizz Zena' yı vurdu."
"Aman tanrım neler olmuş böyle Zena iyi mi?"
"Şimdi yoğun bakımda"
"Hadiii Zena yı görmek istediğini biliyorum git ben iyiyim."
"Kyung emin misin?"
"Zena' ya aşık olduğunu biliyorum git hadii"
"Kyung iyi ki varsın hemen dönerimmm"
Kevin Zena' yı seviyordu. Bence yakışıyorlardı.
Bir dakikaaa Ashley yaralanınca bende yaralandim o zamannn hayır....
Birisi bizi mühürlemiş olmalı..
Hemen hemşireyi çağırdım ve James' i çagırmasını istedim onunla konusmaliyim bu konuyu....
~EMMA ANLATIYOR~
"Tex iyi misin?"
"İyiyim"
"Neden bize kurt olduğunu söylemedin?"
"Ben si...."
Hayvan Hector gelmişti. Uff bizimkiler beni unuttumu acaba? Neden hala gelmediler? Sinir oluyorum şuna. Dolunaya ihtiyacım var.
Git gide yaklaşıyordu. Bir sandalye aldı ve karşıma oturdu.
"Nasılsın güzel kız beni özledin mi?" (Hector)
"Bana güzel kız deme ayrıca vucüdündaki bir hücreyi bile özlemedim" (Emma)
"Aaa ama ben seni çok özledim ve istediğimi söylerim bebeğim" (Hector)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)
FanfictionMerhaba arkadaşlar!! Hikayemin içinde EXO üyelerinden D.O, Suho, Tao, Luhan, Chanyeol ve Chen var ama isimlerini değiştirdim... Bölümler TEOG sinavim olduğu için geç gelebilir. Yorum yazmayı ve oy vermiyi unutmayın ^^ İyi okumalarrr