#YENİ GÜÇ#

75 16 0
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN HATIRLATMA:

~KYUNG ANLATIYOR~

Dersi dinleyemiyordum. Ashley' e bakıyordum. O kadar güzeldi ki. Bugün saçlarını toplamıştı. Hafif bir makyaj yapmıştı. Çok güzeldi. Keşke beni dinlesede herşeyi doğru düzgün anlatsam. Ashley'e bakarken birden bire Ashley bağırmaya başladı.

"Aaaaa"
____________________

Kalktım ve hemen Ashley' in yanına gittim. Kulaklarından kan geliyordu. Onu alarak dersten çıktım. Bizimkilerde peşimden geliyordu. Ashlye' i James'in yanına götürmem gerek. Hizla James'in yanına gittim. James Ashley'i tedavi etti ve sorunun ne olduğunu anladıki bizi çağırdı.

"Salona geçelim size bir şey söylemem gerekiyor" (James)

Hepimiz salona geçtik. James bize ne diyecekse önemli bir şey olmalıydı.

"Ashley' in kulaklarından kan gelmesinin sebebi onun yeni gücünden kaynaklanıyor."(James)

"Ne gücü James?" (Kyung)

"Ashley' in yeni gücü zihin ile oynama." (James)

"Nasıl yani?" (Ece)

"Yani Ashley isterse bir kişinin zihninden hayatını öğrenebilir, bir sırrını öğrenebilir veya bir kişinin zihni ile oynayarak o kişiye yaşanmamış bir şeyi olmuş saydırabilir." (James) (anlamayan varsa ileri bölümlerde anlayacaktır.)

"Peki bu gücünü ne zaman kullanabilir? (Kyung)

"Gücünü geliştirmeye başlarsa yaklaşık 5 gün sonra." (James)

"Peki ne zaman uyanır?" (Nazlı)

"Birazdan uyanır." (James)

Ashley'in artık yeni bir gücü var ve bu çok işe yarayacak. Beni affedebilecek. Ama bunun için biraz beklemeliyim. Bir pl...

"Hayyyırrrr"

Buda ne? Bu Ashley'in sesiydi. Koşarak odasına çıktım. Dizlerini kendine doğru çekmiş elleriylede kulaklarını kapatıyordu.

"Kuşum noldu sana niye bağırdın?" (Kyung)

"T-texx E-emma oon.."

Ashley bana sarılıyordu. Hemde sımsıkı. Gördüğü kabustan çok etkilendiği ortadaydı. Bir kac dakika sonra sakinleşince anlatmaya basladı.

"Derste onlarin çığlık seslerini duydum. Sonra bir sürü sesler duyuyordum."

Bu yeni gücünün etkisiydi. Kuşum benim çok korkmuştu belliydi. O Hector pisliği kesin yine bir şey yapmıştır.

"Şimdi başın ağrıyor mu?" (James)

"Biraz." (Ashley)

James Ashleye ağrı kesici verdi.

__________________

1 GÜN SONRA

Ashley anlatıyor...

Bugün biraz daha iyiydim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonar aşağıya kahvaltı için indim. Herkes burdaydı. Masada 3 yer boştu. Kyung' un yanida bostu bende onun yanina geçtim. Onun kokusuna, sesine ihtiyacim vardi.

"Ashley bugün nasılsın?" (Lessie)

"Biraz daha iyiyim."

Kahvaltımızı yaptıktan sonra masayı Lessie ile topladik. Diğerleride savaş için hazırlanıyordu bende güçlerimi geliştirmek için bahçeye çıktım. Çalışırken Ece, Nazlı,Lessie ve Zena geldi.

"Biraz konuşabilir miyiz?" (Nazlı)

"Tabii konuşalım."

Kızlarla birlikte bahçede oturduktan sonra söze başladılar.

"Sana çok önemli bir şey söylememiz gerek." (Lessie)

"Evet hatta bu sayede çok mutlu olacaksın" (Ece)

"Kızlar hadi artık söyleyelimde şimdi heyecandan bişi olacak" (Nazlı)

"Evet ya hadi söyleyin artık." (Ashley)

"Peki anlatıyorum. Şimdi bu senin yeni gücün hafızayla oynama bunun sayesinde Kyung' u affedeceksin." (Ece)

"Peki nasıl olacak bu?" (Ashley)

"Sen gücünü geliştirdikten sonra Kyung' un hafızasından o güne dair herşeti öğrenebilirsin." (Nazlı)

"Veee işte bunun için bir an önce gücünü geliştirmeliyiz" (Lessie)

"Kızlar bunu bende çok istiyorum ama biliyorsunuz ki bir savaşımız var ve su gücümü geliştirmeliyim hatta şimdiden 5-6 numara öğrendim bu....." (Ashley)

"Heyy tamam tamam ayrıca savaşta su gücüne ihtiyacın olduğu kadarıyla yeni gücünede ihtiyacın var. Saldırının nerden geleceğini önceden öğrenebilirsin. Şimdilik su gücünü bırak ve hemen yeni gücünü geliştirmeye başla." (Zena)

"Peki tamam kızlar sizi dinleyeceğim." (Ashley)

Onları dinlemeyi seçtim. Çünkü artık Kyung' a ihtiyacım var. Kızlarla birlikte yeni gücümü geliştirmeye başladık....

Merhaba Canlar...
Bugün 3 bölüm yayımlayacağım. İnşallah beğenirsiniz biraz sonra diğer bölümü yayımlayacağım....

"Derdim sen olunca, derdimi sevmez miyim hiç?"

BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin