YENİ ARKADAŞLIKLAR

258 25 52
                                    

Tamam anlamında başımı salladım ve Mika' yı dinlemeye başladım

"Ben 15 yaşındayken senin ailen gibi benimde ailem öldürüldü. O sırada evde değildim. Eve geldiğimde bir not buldum 'senide ailen gibi öldürecem' Bu olayın üstünden 2 yıl geçti ve 2 yıldır burdayım"

Gözlerim dolmuştu. Peki ikimizin ailesi neden bu şekilde öldürülmüştü? Bu bir tesadüf mü? Yoksa değil mi? Mika anlatmaya devam ediyordu

"Şey... Ashley"

"Efendim Mika"

"Şimdi sana bir şey söyleyeceğim ama bana gülmeyeceksin"

"Tamam Mika"

Gözlerimi Mika' a dikmiş dikkatle onu dinliyordum

"Ashleyy... şey... ben.. ben......"

"Hadi Mika meraktan ölcem şimdi evet sen.."

"Ben normal bir insan değilim Ashley"

İçimde biriken kahkahayı zorla tuttum. Gerçektende çok komik gelmişti bana.

"Saçmalama Mika öyle bir şey olamaz"

Mika' da bana bakarak 'anlamıyorsun demi' dercesine baktı. Ardından başını iki yana sallayarak anlatmaya başladı

"Bu anlattıklarımı iyi dinle. Her şey 16 yaşımda başladı. Sürekli zihnimde sesler duyuyordum, vücut sıcaklığım 50C ' ye kadar çıksada hiç bir şey olmuyordu, ne kadar yemek yesemde doymuyordum ve bir gün aynada kendimi gördüğümde göz rengim değişmişti. Köpek dişlerim sivril......"

"Ne? Sen bir vampir misin?"

"Hem evet hemde hayır."

Ne demekti bu? Şaşkın bir ifadeyle dinlemeye devam ettim.

"Okuldayken birden midem bulandı ve hemen lavaboya koşmuştum. Kusmuştum ( :( ) ama kustuğum kandı. Sınıftan bir kaç kişi durumu anladı beni bir yere götürdüler. Orada James Miller adında birine ...."

"Ne James Miller mi?"

"Tanıyor musun?"

James Miller ... inanamıyorum onun bu olayla ne ilgisi vardı ki?

"Evet o... yurt müdürümüz."

"Hmm peki ben anlatmaya devam edeyim. James Miller beni muane etti. O gün nerdeyse kendimi öldürmek istedim. Çünkü annemin bir vampir babamın ise kurt olduğunu öğrendim. Ailemi bir vampir öldürmüş. Nedeni ise vampirlerin ve kurtların evlenmesi yasakmış. Benim ise yarı kurt yarı vampir olduğumu söyledi."

Bu olanlar gerçektende çok ilginçti. Yanımda hem kurt hemde bir vampir oturuyordu. Saçma sapan düşüncelerimden Mika' ın sorusuyla sıyrıldım

"Senin ailen nasıl öldü? Ne hatırlıyorsun o güne ait?"

Ailemin nasıl öldüğünü anlattım.( çok uzatmamak için bu kismi kisa kestim. Sıkılmamaniz için.) Ve sıra o güne ait ne hatırladığıma geldi

"O güne dair tek hatırladığım ise hiç unutamadığım öfke ile dolu kırmızı gözlerdi. O kırmızı gözleri nerde görsem hatırlarım."

Bir dakika neden bunları konuşuyorduk? Neden bunları bana anlatmıştı? Sonuçta buraya geleli çok olmadı. Nasıl hemende bana güvenebilmişti? Acaba bana bunları anlatmasının nedeni ne idi? Saate baktığımda çok geç olmuştu.

"Kalkalım mı? Çok geç oldu" diye sordum Mika' a

"Tamam seni yurda bırakayım."

BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin