"KEVİN, HECTOR"

158 22 8
                                    

Dylan: "Bir dakika Kyung bir şey unuttun. Aynı zamandada vampir DNA' sını da taşıyorsun. Bu gerçektende müthiş bir şey."

Ne? Nasıl yani? Bu bir şakaysa onları asla affetmem. Şaşkın bir ifadeyle onlara bakarak

"Ne yani bende sizin gibi safkan kanından gelen bir alfa mıyım? Yok daha neler. Ha bir de vampir DNA' sını taşıyorum. Eğer bana şaka yapıyorsanız sizi asla affetmem."

"Hadi Kyung anlat ona gerçekleri."

Mika ne diyordu? Ne gerçeğinden bahsediyordu?

"Peki. Ashley bak biz sana şaka falan yapmıyoruz. İstersen sana olayı başından sonuna kadar anlatayım."

"Tamam dinliyorum."

Bakalım Kyung ne anlatacaktı. 'Olayın başından sonuna kadar anlatayım ' demişti. Anlatacağı her neyse uyduracağını düşündüm. Gözlerimi Kyung' a dikmiş onu dinliyordum.

"Ashley annen Flora, baban ise Jack. Annen Neil' ın sürüsündeydi yani annen kurt idi. Baban ise vampirdi. Erica' nın yanında kaldı bir süreliğine. Ailen niye öldürüldü biliyor musun? Mika' ın aileside böyle öldürüldü. Evlenmeleri yasaktı. Ailene ölüm emrini veren Hector' dı. Hector' ın ikizide bizim sınıfımızda senin yanında oturan Kevin."

"Ne? Onun ikiziyle yan yana mı oturuyorum? Benim ailemi öldürenin yaninda?!!"

Bağırarak bu kelimeleri söylemiştim. O esnada Kevin geldi sınıfa. Kevin' ın yanına gidip ona tokat attım.

"Benim ailemi nasıl öldürürsün. Cevap versene!!! Nasıl yaptınız bunu?!!"

Kevin' da bana şaşkınlıla "ne diyor bu? Ne öldürmesi?" Der gibi bakıyordu. Onu öldürmeliyim diye düşünüyordum. Kevin konuşmaya başladı

"Ashley ne öldürmesi? Ben kimseyi öldürmedim. Neden bahsediyor bu?"

"Hector' la benim ailemi öldürüyorsun sonrada neden bahsediyor bu diyorsun. Oh ne güzel ya hiç bir şey olmamış gibi konuşuyorsun bir de."

"Ne Hector mu? Olamaz. Bak Ashley ben kimseyi öldürmedim. Hector' ın pis işleriyle benim alakam yok. O her ne yaptıysa hep suç benim üstümde kalıyor. Ben yapmadım Hector yapmış olmalı."

Sakin ol Ashley. Sakın ön yargılı davranma. Baksana zaten her suç onun üstünde kalıyormuş. Ama ya yalan söylüyorsa? Ya söyledikleri doğru değilse?

Zena: "Ne yani sen Hector' la birlikte öldürmediniz mi Ashley' nin ailesini?"

"Hayır. Ben onun ikizi olmak istemezdim çünkü... Çünkü... O gerçektende çok kötü biri."

Kyung: "Peki onu nerde bulabiliriz?"

"Ben.. Ben bilmiyorum o nerde bilmiyorum ama size yardımcı olurum hatta gerekirse onunla bile savaşırım."

Lessie: "Ama sen vampir değil misin?"

"Ne olmuş vampirse? Nasıl olsa ben ve Mika' da yarı vampiriz. Öyle değil mi?"

Biliyorum daha kabullenemedim hem kurt olmamı hemde vampir olmamı. Ama ailemi kim öldürdüyse ondan intikam almadan yaşayamam.

"Tamam. Peki. Haklısın. Kevin' da bundan sonra bizimle. Yorum istemiyorum konu kapanmıştır. Hadi kantine gidip yemek yiyelim."

Bunu söyleyen Kyung' tu. Kevin' ın da bizimle beraber olmasını ne kadarda çabuk kabul etmişti ki? Evet onu tanimiyorum ama o bir kurt ve bir vampiri nasıl olurda sürüsüne katar? Her neyse geeçektende çok acıkmıştım. Kantine gidip bir şeyler aldık ve bahçeye çıktık. Bir ağacın gölgesine oturduk. Yemeğimi yerken telefonum çaldı arayan numarayı bilmiyordum. Arayan kişi kapatmadan telefonu hemen açtım.

BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin