HECTOR BELASI

159 19 5
                                    

Merhaba arkadaşlar. Nasılsınız? Neyse sözü uzun tutmayacağım. Hikayeyi seviyor musunuz? Hikaye nasıl güzel mi? Yorumda belirtir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim...

Multi: KYUNG SOO

İYİ OKUMALARRR.....

ÖNCEKİ BÖLÜMDEN HATIRLATMA

Birden bire diğerleri el ele tutuşarak ben ve Kyungu içerde bırakacak şekilde kalp yaptılar. O andada Kyung ellerimi tutarak:

"Ben seni çok seviyorum. Hemde anlatamayacağım kadar çok seviyorum. Ashley.... her prensin bir prensesi vardır. Benim Prensesim olur musun?"

Kyung neler diyordu böyle? Bu söylediklerine o kadar sevinmiştim ki. Daha önce hiç onu aklımdan geçirmedim. Çünkü hafızamı okuyabilirlerdi. Ama şimdi artık herşey ortada. Onu çok seviyorum. Kyung bunları söylerken dona kaldım.

"Ashley..."

Mutluluktan gözümden bir damla aktı. Yanaklarımdan yavaş yavaş süzülüyordu gözyaşlarım sonra bir tane daha bir tane daha. Birden Kyung' un boynuna sarıldım. O kadar sıktım ki sanki herşey tatlı bir rüya. Sonunda onu sevdiğimi söyleyebileceğim.

"Neden ağlıyorsun ~PRENSES~"

"Bana yaşattığın bu mutluluktan ağlıyorum. (Gülümser.)"

Diğerleride bizi tebrik etti.

***************

Akşama kadar ormanda eğlendik. Sonrada Kyung beni yurda bıraktı ve yarın öğlen hazırlanmamı gelip beni alacağını söyledi. Yurda geldiğimde Tex geldi yanıma bana hediye olarak bir resim yapmıştı. Resmi elime alınca bana bakarak

"Bana ilk günden güvenip sonrada beni bir melek gibi koruduğun için teşekkür ederim. İyiki de varsın Ashley abla. Seni çok seviyorum."

Öyle duygulandım ki. Resimde ise beni çizmiş ve melek kanatları yapmaya çalışmış, kendisinide bana sarılırken çizmiş. Birde üstüne bu sözleri söyleyince tutamaz oldum gözyaşlarımı. Ama dayanmalıyım. Öyle değil mi?
Tex' e sarıldım.

"^^ Teşekkür ederim bitanem. Beni meleğin olarak gördüğün için ve buna beni layık gördüğün için asıl ben sana teşekkür ederim. Resmin harika olm....."

"Beni asla bırakma"

Tex bunu söyleyince şaşırdım.

"Seni hiç bırakmayacağım. Ben senin her zaman yaninda olcağım. Hadi gel seni yatağına yatırayım bitanem."

"Tamam."

Tex daha küçütü. Acaba ailesine ne olmuştu? Neyse şimdi bunları bir kenara bırakalımda Tex' i uyutmalıyım. Yarın okulunun gezisi var sabah onu hazırlamak için benimde kalkmam gerekiyor erken yatmalıyım.

~~~~~~~~~~

Tex' i uyuturken bende uyuya kalmışım. Sabah alarm çalınca hemen kalkıp alarmı kapattım. Tex' i uyandırdım... Tex ile kahvaltımızı yapıyorken saate baktım çok geç olmuştu. Hemen Tex' e bir sandwich hazırlayıp yuttan çıktık. Okulda servise bindirdikten sonra bende yurda döndüm saat 11:30 idi. Yarım saat sonra Kyung gelecekti. Bende hemen odama çıkıp çantamı aldım ve beklemeye başladım....

Sonunda Kyung gelmişti. Oh be bekle bekle sıkıldım.....
........

Kyung beni nereye götüreceğini söylemedi. Hiç konuşmuyorduk. Belliki yolumuzda uzundu. Bende hemen nereye gideceğimizi sordum.

BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin