Mika' nın Sırrı

331 21 69
                                    

Multudeki şarkı EXO HISTORY dinlemenizi tavsiye ederim. Kitabın yeni bölümünü biraz erken yazdım inşallah beğenirsiniz iyi okumalar...

Taksiye bindiğimde okul adresimin yazdığı kağıdı şoföre verdim...
Okula gelmiştim sonunda. Okul gerçektende çok büyüktü. Okulun bahçesinde ağaçlar, şelaleler, çiçekler herşey çok güzeldi. Belliki okul özeldi. Peki yurt müdürü James Miller neden beni buraya yazdırmıştı?

Sınıfımı öğrenmek için müdürün odasını bulmaya çalışıyodum. Koridorlar bomboştu. Ders saati olmalıydı. Sonunda birine rastlamıştım. Bulduğum o kişiyi durdurarak:

"Merhaba ben Ashley okula yeni geldim müdürün odası nerede acaba?"

Şaşkın bir şekilde bakarken cevap verdi:

"Merhaba bende Mike müdür Beyin odası 2. Katta koridorun sağ tarafında. Bu arada okulumuza hoşgeldin Ashley."

Hafif bir tebessüm ederek cevap verdim

"Hoşbulduk Mika. Teşekkürler..."

Mike' da hafif bir tebessüm ettikten sonra "birşey değil" dedi ve gitti.

Merdivenleri kullanarak 2. kata çıktım kapının önüne gelmiştim. Derin bir nefes alarak içeri girmek için kapıyı tıklattım

"Gell"

İçeri girdim ve konuşmaya başladık

"Ben Ashley Braun buraya yeni geldim. Kaldığım yurdun Müdürü James Miller kaydımı yaptırmıştı. Sınıf şubemi öğrenmek için gelmiştim."

"Anladım küçük prenses bir dakika beklersen hemen şubene bakayım geç otur lütfen."

"Peki teşekkür ederim." dedim.

Düşüncelere daldım. Buranın nasıl bir yer olduğunu, öğretmenleri, öğrencileri, okul bahçesini... Düşünürken bir sesle irkildim bu okul müdürü idi...

"Küçük prenses şuben 'A' sınıfın 3. katta sorarsan sana yardımcı olurlar"

Hemen ayağa kalktım ve "teşekkür ederim efendim" diyerek odadan çıktım.

3. kata geldiğimde ise çoktan tenefüs zili çalmış herkes koridordaydı. Sınıfımı bulmuştum. Oturmak için pencere kısmındaki sıralara yöneldim tek bir sıra boştu yan tarafta kim oturuyor bilmiyordum. Çantamı oraya bıraktım. Panodan ders programına baktım. Şimdiki ders becerileri geliştirme idi. "Bu nasıl bir ders böyle" dedim içimden. Ders zili çalmıştı. Sınıfa öğrenciler gelince hemen başımı öne eğdim ve yerime oturdum. Herkes beni fark etmiş bana bakıyorlardı. Yanıma oturan uzun boylu, sarışın ve oldukça tatlı bir çocuktu. Adını henüz bilmiyordum. O oturduğunda ona baka kalmıştım ve bana birden döndü, gözlerini devirerek içeri giren ögretmene  baktı. Öğretmen oldukça tatlı bir bayandı. Sınafa günaydın dedikten sonra  yanıma yaklaşarak

"Tatlım lütfen bize kendini tanıtır mısın?"

"Ben Ashley Braun 16 yaşındayım ailemi bir grup insanlar öldürdü. Bu yüzden yetiştirme yurdunda kalıyorum."

Diyerek kendimi tanıtmıştım. Ailem öldü dediğimde herkes büyük bir şaşkınlıkla bana bakıyordu. O anda kapı çaldı bir öğrenci geç kalmıştı...
Ama bu Mike idi. Öğretmenden özür diledi ve benim oturduğum sıranın arkasına geçti. Oda bu sınıftaydı belki bana yardımcı olabilirdi.  Dersi dinliyordum ama bir türlü cesaret edip söz alamıyordum. Öğretmen bizden bir tablo resmi yapmamızı ve bu resimlerin ise yarışmaya çıkacağını söyledi. Aslında benim için eğlenceli olabilirdi. Dersimiz bitmişti.....
Öğlen arası başlamıştı. Koridora çıkmış kantinin nerde olduğunu bulmaya çalışıyordum o kadar çok acıkmıştım ki..
Koridorda kantini ararken omzunda bir el hisettim. Arkamı döndüğümde Mike karşımdaydı. Hemen kantinin nerde olduğunu sordum:

"Ahh Mike sonunda birisini  buldum.. şeyy ben çok acıktım kantin nerede?"

Mike küçük bir kahkaha atarak:

"Beni takip et..."

Mike takip etmeye başladım. Sonunda kantine gelmiştik. Tost ve meyve suyu alarak bir masaya oturtuk. Mike' nda ailesi aynı benim ailem gibi öldürülmüştü. Nedenini sorduğumda ise başka zaman anlatacağını söyledi.

3 SAAT SONRA

Derslerimiz bitmiş ve yurda gitmek için bahçeye çıkmıştım.

"Ashleyy beni bekler misinn??"

Biri beni mi çağırmıştı.. Bu Mike idi tekrar mı bulmuştu beni. Mika bekliyordum. Yanıma gelince yürümeye başladık..

"Beni nasıl buldun Mike?"

"Kokunlaa... aa yani şeyy seni burda görmüştüm işte sen nereye gidiyorsun?"

Kokumla mı? ( tabikide kokunla sen bir kurtsun Ashleyyy :) )

"Yurda gidiyorum."

"Hmm peki beraber gidelim mi? Hem sana sırrımı anlatırım olur mu?"

Beraber mi gidecektik? Peki sırrı neydi gerçektende merak etmiştim.

"Peki" dedim tebessüm ederek.

Yürümeye başladık. Okuldan uzaklaştıktan sonra bir banka oturduk. Ve bana o gizemli sırrını anlatmaya başladı:

"Ashley lütfen bu anlattıklarımı başkasına anlatma olur mu bunu sadece sen ve sınıftan bir kaç kişi biliyor tamam mı?"

Tamam anlamında başımı salladım ve Mika' yı dinlemeye başladım...

Merhaba arkadaşlar ikinci bölümü nasıl buldunuz? Acaba Mika' nın sırrı ne idi? Bence sizler Mika' nın sırrını biliyorsunuzdur. 2. Bölüm erken geldi bir an önce yayınlamak istedim. İnşallah bu bölümü beğenirsiniz...

BİR KURT'UN İNTİKAM HİKAYESİ (DO KYUNG SOO)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin