(Na obrázku Tomoe)"Takže za peníze můžu?" Usmál se Tomoe a vytáhl prachy, které předtím dostal, z kapsy. Luril byl teď na vážkách. Potřeboval ty prachy. Prostě je potřeboval aby dosáhl toho co si před pár lety usmyslel.
"Zab toho červa! Dal jsi mu střechu nad hlavou a jemu to nestačí! Stejně pro tebe nic neznamená! Jen ti překáží a brzdí tě!" Zavrčela stvůra v Lurilovo mysli. Luril toho kluka ale potřeboval a stvůra zas dlouho nikoho nepohltila takže byla agresivní... Jenže on jí nehodlal poslouchat. Ještě ne.
"Fajn... za prachy můžeš." Zavrčel Luril velmi 'nadšeně' a peníze si vzal a přepočítal. Nehodlal dělat nic navíc když nemusel. Měl svou cenu a za tím si stál.
"Můžu ti vykouřit nebo ti ho narvat do prdele. Nic víc." Zabručel a počkal až si Tomoe vybere.
"Mmm... a nemůžu ti ho tam narvat já?" Usmál se Tomoe ale to bylo ihned zamítnuto.
"Mojí díru můžou okupovat jen nejbohatší." Zavrčel Luril na vysvětlení. Pak už si ale klekl a bez jakýchkoliv slov začal Tomoeho přes volné tepláky vzrušovat. Jako známka toho, že to uměl, se Tomoe velmi rychle rozvzdychal.
"A-A nemůžu.. oboj-íí..?" Vzdychal prosebně Tomoe.
"Ne." Vrčel luril a stáhl mu tepláky i s boxerkama.
"Ale... m-ám kontakty." Zavzdychal znovu Tomoe a svou erekcí se Lurilovi z provokace otřel o tvář. Věděl že Luril shání armádní kontakty a že by pro ně udělal snad cokoliv. Měl dokonce lehké tušení proč ale nešťoural se do toho. Vždy vše sehnal a to bez otázek. Tak to v jejich společnosti prostě chodilo.
"Za nové kontakty by jsi do toho šel?" Usmál se Tomoe když viděl tu nerozhodnost v Lurilovo očích.
"Kurva, ty jsi zmetek..!" Zavrčel smířeně Luril a rovnou mu začal kouřit zatím co si rukou pohrával s jeho varlaty. Tomoe ihned začal sténat slastí a po chvilce už proti Lurilovi přirážel bez jakékoliv opatrnosti. Věděl že nemusí být opatrný.
"Hhhh... J-Ještě.. ah... Ano!" Zasténal Tomoe ve slastné křeči která mu dopřála tolik uvolnění při orgasmu. Luril jen protočil oči, vše poslušně spolikal a pak se odtáhl.
"Tak se otoč. Chci to mít za sebou." Zabručel a bez čekání ho strčil tak aby dopadl na všechny čtyry.
"Ach jo. Proč to aspoň nehraješ tak že to chceš?" Zakňoural Tomoe a zakroutil z provokace zadkem.
"Protože to nechci. A mlč už." Odbil ho Luril a sundal si své černé kalhoty i s boxerkama. Rychle se vzrušil a když už chtěl do něj vniknout, byl zastaven.
"Počkej... víš, skoro všude se šeptá že jsi nejlepší... Dej mi do těla." Usmál se Tomoe, hrudí se natiskl na zem a zadek nechal vyšpulený.
"Fajn. Ale ráno si nes-těžuj..." Řekl Luril když už do Tomoeho přirazil a on zasténal. Už ze začátku nasadil tvrdé a rychlé tempo díky kterému se bolestné a zároveň spokojené steny bez ustání rozléhali po jejich skromném domově. Luril stáhl Tomoemu jeho slabou mikinu až ke krku a začal ho olizovat a kousat podél páteře. Svou péči zaměřil později i na jeho krk a uši. Tomoe začal slastí sténat ještě víc a občas se skoro složil na zem když se Luril zaměřil rukama i na jeho bradavky a erekci.
"Ah!... V-Víc! Khudde! Ahhh..!" Vzdychal Tomoe a snažil se si to co nejvíc užít. Luril v jednu chvilku zavřel na delší dobu oči a náhle jakoby to nebyl on... Přírazy začali být jemné, jeho péče o zbytek těla taky a začal dokonce na Tomoeho zátylek pokládat polibky. Tomoe byl z té změny nejdřív mimo ale v duchu nad tím pokrčil rameny protože... i přes to že byl zvyklý na tvrdý sex tato změna mu přišla tak... krásná. Plná něhy a pochopení které se mu v životě nedostalo. Netrvalo dlouho a Tomoe sám změnil pozici takže teď ležel na zádech a Lurila objímal kolem krku. Chtěl mu vidět do očí ale Luril je měl stále zavřené. V duchu pokrčil rameny a začal ho líbat zatím co rukama zkoumal jeho tělo. Luril byl sice svalnatý ale způsob jeho života, stravování a různé události zapříčinili to, že byl strašně hubený. Spíše tedy šlahovitý. Někteří by dokonce řekli že je to těsně před hranicí podvýživy.
Oba si užívali skvělý sex při kterém byli oba svým způsobem spokojení. Tomoe si poprvé připadal že ho skutečně někdo miluje, i když věděl že to tak doopravdy není, a Luril se občas šťastně usmál, což neudělal přes deset let."K-hudde... Už...!!!" Udělal se Tomoe a poškrábal Lurilovi záda. To ho donutilo otevřít se zasyčením oči a hned na to se udělal taky.
"Co...?" Šeptl zklamaně Luril. Vypadal jakoby se zrovna vzbudil. Podíval se smutně Tomoemu do očí ale hned na to nasraně zavrčel a rychle z něj vstal.
"Kurva! ...Hned zítra chci mít ty kontakty!" Zavrčel a bez dalšího slova odkráčel do koupelny kde se zamkl a pustil na sebe ledovou vodu. Levačkou se opřel o stěnu před sebou a pravačkou si vjel do vlasů.
"Co jsem si to kurva myslel..."
-A další zas jindy ;3 doufám že se kapitola líbila :D
ČTEŠ
Ve Stínu Lží... [Yaoi]
Fantasia!!!VAROVÁNÍ!!! V příběhu se časem můžou objevit sexuální scény mezi dvěma muži!! (Protože sakra proč ne? :P) Ve světě probíhá válka a lidé žijí ve strachu. Dospělý muži míří na bojiště, zatím co děti s ženami zůstávají doma a neví, co na ně připrav...