Acaba ne yazmıştı ,meraktan çatlamak üzereydim.Aslında tahmin etmek çokda zor değil kesin yeni bir emirdi.
-"Camı açabilirmiyim?"dedim.
-"Neden soruyorsun ,tabiki açabilirsin.Fakat hava biraz soğuk sanki .Üşütme sonra..."dedi .
-"Daraldım."dedim.
-"Bir sorunmu var? Bak yeni tanışıyoruz ama bana ne istersen anlatabilirsin.Seni dinlerim."dedi.
Başımı hafif bir şekilde gülümseyerek salladım.
-"Özel bir durum değil, arada oluyor öyle .Daralıyorum, sıkılıyorum, nefes alamıyorum ama sonra geçiyor .Anlatırım ama olursa ..."dedim.
-"Eğer istersen bir şeyler yapabiliriz."dedi.
-"peki kim hyun?"dedim.
-"Onu bana bırak ."dedi.
-"Oda gelseydi."dedim .
-"Tamam peki .Fakat bir gün sadece sen ve ben eğlenmeye gidelim kafa dağıtırız ."dedi.
Bana bu kadar iyi davranması iyi bir şey değildi.Gizli bir psikopatlığım var.Dert olurdum ,yapışır benden sıkılana kadar onu bunaltabilirdim.Acaba kim hyun ne alemde derken bir kaç dakika sonra kendimden geçmişim.Gidiceğimiz yere gelmiştik sanırım çünkü araba hareket etmiyordu.Gözümü açmaktan biraz korkmuştum.Ya yine horlamışsam.Allahım bir alp'e rezil olmamıştım oda oldu tam oldu.Benim bu okul ve arabalarda neden bukadar çok uykum geliyor bilmiyorum.Oysa akşam yatağa girdiğimde saatlerce boş hayaller kuruyorum ,uyuyamıyorum.Sonrada böyle çevremde sayılı olacak kadar az insanlara rezil oluyorum.Açsamıydım.Kim hyunda ordamıydı.Hafif bir araladım gözlerimi .Okadar çok şaşırdım ki gözlerimi kapalı tutmam gerektiğini unutup alp'e baktım.Bana bakıyordu .
-"Alp burası neresi?" dedim.
-"Uyandın sonunda .Defalarca dürtüm fakat hiç tepki vermedin."dedi.
-"Benmi? Saat kaç? Burası neresi? Alp ."dedim.
-"Eliz sakin olurmusun? Yurda giriş saati geçeli yarım saat oldu.defalarca uyandırdım sende tepki vermeyince bende bir şey diyemedim."dedi.
-" Sakinmiş ,nasıl sakin olacağım.yurda geç kaldım.Nerede kalıcam ben."dedim.
Allahım vurun beni .Nasıl uyurum ben.Onu boşver nasıl uyanamadım.
-"Eliz kim hyun bizi bekliyor."dedi.
Sanki biraz sakinleşmiştim ama ordamı uyuyacaktım.Yurda geç kaldım adıma tutanakta tutulacaktı hadi hayırlısı.Telefonumu aldım ve pinini girdim.Iki tane mesaj gelmiş.mesajlara girdim.
Kim hyun;
-"Yok bir şeye ihtiyacım yok .Senin ödevini yapmaktan uyuyamadım bu yüzden gelemedim okula.Okuldan sonra eve gel."demiş.
Allahın hödüğü birde emir verir gibi gel diyor .Karnımdan sesler geliyordu .Açlıktan geberiyordum.Yine uyanmazdım ama büyük bir ihtimalle acıktığım için uyanmıştım.Ah benim zeki midem bir saat önce acıksaydın ya ...En azından başımıza bunlar gelmezdi.
-"Acıktın sen.Bir şeyler atıştırıp öyle gidelim istersen."dedi.
-"Benmi acıktım."dedim.
Demez olaydım.karnımdan resmen koro sesleri yükseliyordu.Hatta açlıkta uzun hava ,zılgıt felan filan... bildiğin anadolu kadınına bağlamıştı midem.
-"Evet biraz acıktım."dedim.
-"Bildiğim bir yer var .Oraya gidelim."dedi.
-"Tamam farketmez."dedim.
Alp gerçekten çok iyi.Halden anlıyor .Eminim herkese bana davrandığı gibi davranıyordur.Bu yüzden kitlenip kalmamak gerek.
*******************************
Yemek yemek için harika bir yerdi.Şehrin biraz dışında bir yer olduğu için neredeyse gökyüzü yıldızlarıyla show yapıyordu .Gerçektende dediği kadar varmış .Daha hiç bir şey yemedim fakat manzarayla doymuştum.Biraz sonra orta yaşlarda tatliş bir teyze;
-"Alpçiğim ne zamandır gelmiyordun ,bizi unuttuğunu zannetmiştim."dedi .
-"Hayır olurmu öyle şey nazife teyze .Boş vakit bulamadım.Yoksa sizi unuturmuyum ,ne hattime."dedi gülerek alp .
-"Bu şeker kızımız kim.Kız arkadaşınmı?"dedi.
Bir şey ima eder gibi.Ben olaya fransız kaldığım için ancak bakıyordum.
-"Evet kız olan bir arkadaşım ."dedi gülümseyerek.
-"Anlaşıldı."dedi nazife teyze ama ben anlamadım.Şimdi bu nazife teyze benimla alp'i şeymi zanetti.Dilim varmıyor söylemeye.
-"Merhaba teyzeciğim."dedim oturduğum sandalyeden doğrularak.
-"Merhaba".dedi gülümseyerek.
-"Eeee sohbet etmeye gelmediniz sanırım .Ne hazırliyom sizin için ."dedi.
-"Nazife teyzeciğim bize menemen yap şöyle bol yumurtalı ,bol acılı .Eliz sen ne istersin ?"dedi alp .
-"Farketmez aynı olsun ."dedim şaşırmış bir şekilde.Artık nasıl şaşırmışsam farketti ve bana gülümseyerek;
-"Bir sorunmu var?"dedi.
-"Haaa yok hayır .ben sadece siz menemen istiyince şaşırdım."dedim.
-"Bunun neresine şaşırdın?"dedi.
-"Ne bilim bilmiyorum tam olarak ama sanırım varlıklı bir ailenin oğlusun.Bir şeyler atıştırız deyince ne yalan söyleyim adını bile söyleyemiyeceğim bir şeyler sipariş ederesin diye biraz gerilmiştim.Menemen diyincede şaşırdım."dedim.
-"Anladım ama bizde menemen yiyoruz .Şaşırmana hiç gerek yok."dedi gülümseyerek.
Nazife teyzeciğim elinde menemenle bize doğru geliyordu.Okadar güzel kokuyorduki anlatamam.
-"Hadi yumulun."diyip elindeki menemeni önümüzde duran tabaklara boşaltı.Okadar çok acıkmıştım ki elimdeki ekmeği direk yumdum menemene.Sanki aylardır beslenmiyordum.Ben kendimden geçmiş menemenin son kalan yerini ekmekle sıyırırken ,biran farkettim alp .Alpi unuttum .Tam karşımda oturan koskoca çocuğu unuttum.Artık nasıl acıkmışsam.Kafamı kaldırıp baktım elimde menemeni sıyırdığım ekmek , ağzımıda istanbul boğazı gibi açmış bir şekilde .Gülümseyerek baktı.
-"Baya acıkmışsın."dedi.
Elimdeki ekmeği tabağa indirdim.
-"Biraz."dedim.
-"Yeseydin onuda sonra arkandan ağlar ."dedi .
-"Yok doydum."dedim.
-"Kalkalımmı?"dedi.
-"olur yol uzun kalkalım."dedim.
-"Tamam sen bekle burda geliyorum ben."dedi ve kasaya doğru gitti.
Nazife teyzede sanki onun kalkmasını bekliyormuş gibi alp kalkar kalkmaz yanıma koşarak geldi.
-"Elizciğim yine bekleriz.Daha önce alp hiç kız olan bir arkadaşını bizim ile tanıştırmamıştı.Demekki sana değer veriyor."dedi.
Kadın bunları söylerken gözlerinin içi parlıyordu.
-"Olur yine geliriz .Herşey için teşekkürler.Menemen mis gibi olmuştu ,elinize kolunuza sağlık.Görüşürüz.Tanıştığımıza memnun oldum."dedim.
Atlı kovalıyordu sanki öyle alel acele söyledim ama ne yapim teyze biraz daha konuşsa alple beni evli yapacaktı.Tamam.hoş bir duygu ,biri tarafından birine yakıştırılmak ama tercihen alp yerine kim hyunu tercih ederdim.Aaaaa bu arada kim hyun ne yaptı acaba.Mesajınada cevap vermedim.Sinirlirdir diye.Alp geldi arabaya doğru ilerledik.
-"Eliz bugün için özür dilerim."dedi.
-"Neden."dedim.
-"Aslında uyandırmadım seni .Bir şeyler yaparız diye.Ne bilim hem menemen yedik fenamı oldu."dedi.
-"Alp bunu başka zamanda yapabilirdik.Bunun için yurda geç kalmam gerekmiyordu ama neyse boşver olan oldu fakat birdaha banada fikrimi sorarsan sevinirim."dedim.
Kafasını hafif bir salladı.Allahım bizim yakışıklı, centirmen alp'i tanımasam bana aşık olduğunu zannederdim ama böyle içimden düşünce tekrardan ihtimal bile yok.
**********************************
Kim hyuna gelmiştik .Zili çaldı alp .Sanki kim hyun kapıda bekliyormuş gibi hemen kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli Sevgilim 1 #wattys2019
HumorAslında ben mavi ve yeşili hayal etmiştim... Yanımda dünyanın en tatlı çekiğini,küçük ama sıcak bir evi ve o evde koşan iki yumurcak.Kim hyun'a benzemeleri için dua eden birde ben... Bu hikayemde size imkansızın dahi kapınızı kıracak kadar sert çala...