Şimdi sıra erkeğimi mutfakta görmektek idi.Ne demişler büyüklerimiz "Yemek yapmasını bilmeyen koreliyi almıyacaksın."
-"Acaba hangi büyük demişti bunu ya".Dedim.
-"Efendim bir şey mi dedin."dedi kim hyun.
-"hı ne oldu?"dedim.
-"Galiba sesli düşündün."dedi cevap vermedim .Mal mal baktım.
-"Peki özel bir istek menü varmı?"dedi.
-"Bilmem .belki bir ekmek arası bir şey iyi olurdu.Bu saatten sonra gerek yok özenmene."dedim.
Dolaba doğru gitti ve domates ,biber eline geldiyse tezgaha indirdi.Bol bol dilimlediği sebzeleri ekmeğin arasına yerleştirdi.
-"Şimdi senin iki elin yaralı.Bu yüzden benim sana yedirmem gerekecek.Beni burda bekle tabak alıp balkona gidelim."dedi.
Bir anlık dalgınlıkla arkamdan tabak alıcağını unuttum. Oturduğum sandalyeden kalkıp balkona doğru baktım.Daha sonra balkonda sandalye olmadığını fark edince geri döndüm fakat iyi bir fikir değildi.Birden dönünce başım döndü .Tüm gün boyunca aldığım ilaçlardandı galiba.ayağımın biri havada olacak şekilde dengemi kuramadım .Gözlerimi kapattım ve yine o anı bekledim.Alışmıştım artık yerde bir seksen yatmaya.O değilde 5 saniye çoktan geçti neden hala yerde değilim.Öldüm mü? Neden acı çekmiyorum? Öldüm ben sanırım.Biliyordum bir gün bu sakarlıkların beni öldüreceğini.Gözümün tekini hafif ve korkakça bir şekilde açtım.
-"kim hyun .Yine kim hyun ne yani cennetemi gittim.Tabi iyi kalpli bir insanım sonuçta."dedim.
Sonra diğer gözümüde açtım.onun gözlerinin içine hiç bu kadar yakından bakmamıştım.Hep ölü olarak kalabilirdim.Boynuma bir şey düştü.Ne bu .hafif göz ucuyla bakınca domates olduğunu fark ettim.
-"Bunun ekmeğin arasında olması gerekmiyormuydu?dedim.
-"İyimisin eliz."dedi.
Iyiyim demek isterdim ama çok romantik olan dakikalarımız domates ile bölünmüştü.
-"İyiyim sadece bu şekilde olmak bende fıdık yapabilir."dedim.
Belimden iyice kavrayıp kendine doğru çekti.Nefes alışverişlerimiz hızlanmıştı.Tabikide bu anı bozmak istemezdim ama birden kaldırınca boynuma düşen domates göğsümden içeri girdi.Bende o yüzden irkildim ve kendimi çektim.
-"Benim sanırım uykum geldi ."dedim.
-"Tamam.Bende burayı temizledikten sonra uyurum."dedi.
Beni tutabilmek için elindekileri havaya fırlatmıştı.Kıyamam şimdi ise onları toplamak zorundaydı.Yatak odasına doğru gittim ve kendimi direk attım yatağa.İpeğe baktım uyuyor.Tek uyusa oda iyi hımırdanıyor yine rüyasında ne görüyor acaba.En son uykusunda hımırdandığında ,rüyasında gördüğü erkeğe aşık olmuştu .
-"Neyse bugün çok yoruldum biraz uyuyum."dedim.
*********************************
İpeğin dürtmesiyle uyandım.
-"Eliz uyan .kahvaltı hazır."dedi.
-"Beş dakika daha lütfen."dedim.
-"Eliz hadi son bir saattir aynı şeyi söylüyorsun.Alp kahvaltıyı hazırladı .Hadi uyan."dedi.
Gözümü açtım.
-"Bak uyandım sen git ben geliyorum."dedim.
-"Hayırrrr uyannn."dedi.
Yataktan doğruldum.
-"Elini göğsüme koyarmısın."dedim bana tuhaf bir şekilde baktı.
-"Kudurdunmu?"dedi gülümseyerek.
-"Hayır dün içine domates düştü elimden dolayı alamadım."dedim.
-"Bu iş gitgide daha ilginç bir hal almaya başladı."dedi.
-"Dün akşam bir şeyler atıştırırken düşürdüm."dedim.
-"Öyle olsun bakalım."dedi.
-"Alacakmısın?"dedim.
-"Neyi?"dedi.
-"Domatesi."dedim.
-"Alp'e aldır sen onu ."dedi.
-"Alp ne alaka ."dedim.
-"Senden hoşlanıyor bilmiyormusun?"dedi.
-"Saçmlama.sadece çok yakın buluyor kendisini bana."dedim.
Gözlerini hafif bir şekilde kısarak bana baktı ve odadan çıktı.Ne yani yakışık sarışınımız çirkin ve sakar olan bendenmi hoşlanıyor.Ne saçma.Yataktan kalktım ve oturma odasına gidip.
-"İpek yüzümü yıkamam için bana yardım edermisin."dedim.
Telefonla konuşuyordu beni duyamamıştır bile eminim.
-"Ben sana yardım ederim."dedi alp elindeki tabakları bırakarak.Kim hyun ise bana ters ters bakıyordu.Sanki gözleriyle hayır diyordu .ben yapmam bana hiç bakma der gibi .
-"Başka seçeneğimiz yok sanırım."dedim ve banyoya doğru ilerledim.Arkamızdan kim hyun alp'i çağırdı.
-"Alp senin daha önemli bir işin var annen beni arasın dedi .Şimdi aramalısın."dedi.
-"Elize yardım ettikten hemen sonra ararım."dedi alp.
-"Daha önce demeliydin ben senin yerine aradım ve açtı telefonda seni bekliyor."dedi kim hyun.
-"Eliz beni bekle ."dedi alp .
Kim hyun'nun elindeki telefonu alıp balkona çıktı alp.Kim hyun bana doğru geldi.
-"Ben sana yardım ederim ."dedi.
-"Pek istekli görünmüyordun az önce."dedim.
-"Hala istekli değilim."dedi.
-"İyi ben alp'i beklerim sen rahatsız olma hiç."dedim.
Kolumdan tutup çekti banyoya .
-"Kafanı eğecekmisin?"dedi.
Kafamı eğdim ve yumuşacık eliyle salyalı yüzümü yıkadı.Ne kadarda romantik .Çapaklarıda yanında hediye kkkkkkkk.
-"Akşam iyi uyudun mu ?"dedi.
Yüzümde köpük olduğu için konuşamadım ve kafamla evet der gibi salladım.Yüzümü duruladı.Kafamı kaldırdım ona baktım.
-"Eliz."dedi.
-"Efendim."dedim.
-"Başkasına bakma ."dedi.
-"Ne ?"dedim.
Alp içeri girdi ve bana baktı .
-"Eliz gel dişlerini fırçalamana yardım edim."dedi.
Kim hyun ne demek istemişti.Düşünüyorum ama bana bir yandan iyi bir şeymiş gibi geliyor diğer yandan kötü bir şeymiş gibi.
-"Yemek yedikten sonra ."dedim ve banyodan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koreli Sevgilim 1 #wattys2019
HumorAslında ben mavi ve yeşili hayal etmiştim... Yanımda dünyanın en tatlı çekiğini,küçük ama sıcak bir evi ve o evde koşan iki yumurcak.Kim hyun'a benzemeleri için dua eden birde ben... Bu hikayemde size imkansızın dahi kapınızı kıracak kadar sert çala...