-Însfârșit te-ai trezit ! însfârșit putem vorbi!
-Yo.. Yoongi?Ce cauți aici?Cum ai intrat?!tip eu speriată
-Ya!Jinhyun! Stai liniștită!Ai uitat ușa deschisă!îmi spune blondul în timp ce încerca să mă ia în brațe .
-Yoongi de ce ai stat aici ?!De ce nu ai plecat?întreb eu puțin mai liniștită..Yoongi chiar îmi e drag chiar dacă sunt sigură că îl știu de undeva dar nu îmi dau seama
-M-am asigurat că hyung nu își mai face drum pe aici!Dacă vrei sa plec ,plec acum.
-Da!....de fapt nu Yoongi ! Stai cu mine !
-Ok atunci haide jos cafeaua aceea se va răci ...îmi spune blondul tragandu-ma după el spre bucătărie..
-Yoongi drăguț din partea ta ...putem vorbi despre prietenul tău?cum a ajuns așa?
-Hm Jin? Jin hyung e de mult așa ...Dar nu avem ce face ...trebuie să avem grijă de el ...Dar mai ales de victimele lui.... nu-i un baiat rău dar devine un psihopat sexual când e atras de cineva ...devine impulsiv si uita sa mai gandeasca ....devine sălbatic ...si greu îl mai faci să iasă din acea stare de violator în serie ....
-Dar tu ? Sorb repede din cafea in speranța că nu a auzit nimic
-Eu ? Nu pot spune că sunt un psihopat sexual ....dacă eram ....ne găseai pe amândoi dezbrăcați în pat ...Spune el schițând un zâmbet în coltul gurii, sorbind cam satisfăcut din cafea
La auzul acestor vorbe instantaneu m-am înecat cu cafea ...
-Ya ! Mai ușor Jinhyun !glumeam!
-Tu crezi ca de la întâmplarea de aseară mai pot să-mi dau seama care e diferența dintre o glumă și adevăr!?
-Nu a fost așa rău ! Jin nu avea tricou era doar la început nici măcar nu se ambalase...
-Stii mai bine ai pleca!
-Esti sigură Jinhyun ?
-Da Yoongi pleacă ! Am treabă !
-Bine ...o să ne vedem si mai pe seară.
-De ce? Întreb eu confuză
-Dupa ce s-a întâmplat crezi ca putem sta calmi?toți vom sta cu tine.
-Yoongi cât va dura asta?
-Pai Jinhy ... va dura până când hyung găsește alta victima spune blondul închizând ușa în urma lui.Ce ma fac acum am devenit victima unui psihopat sexual ? Cat va dura? Aish! Ce ma fac acum ! Seulgi se mută în vacanța de iarnă !eu ce naiba ar trebui să-i spun acum?!"Hei Seulgi ! Știi sunt hărțuită de un blond de pe stradă...si prietenii lui îmi sunt bodyguarzi! Nimic interesant ! Dacă blondul se satura de mine tu o să fii următoarea ...nu-i așa că-i frumos ?!"o să am de dat câteva explicații....Dar nu ma pot muta ....nu vreau ! O fi fost casa lui dar eu am semnat si acum e a mea ..Hmm totuși Seulgi de ce nu suna?Aish la ei îi deabea 02:00 dimineața ...
-Baby! Mi-ai pregătit cafea ce drăguț !
-Nu !nu tu din nou !
-Hai Jinhyun , n-ai chef de puțină acțiune?
-Nu nu am si ieși odată din casa mea ca daca nu ...!
-Daca nu ce ? Yoongi a plecat deja la Daegu ...iar ceilalți cred că sunt în casă mea din Busan si dorm ...si sper ca ești atât de deșteaptă încât să îți dai seama că și Daegu si Busan sunt foarte departe .....îmi spune blondul rânjind pervers..
-Da dar...."de ce naiba nu se deschide ușa ?! Nu mai am scăpare ce ma fac acum?!"
-Incerci degeaba baby ! Am închis tot ! Tu chiar crezi ca te las sa scapi ...mai bine ai încerca să îți dai jos tricoul ala ...strici o priveliște atât de frumoasă !
-Esti nebun ! Nici păn cap să nu îți treacă ca eu voi face ceva cu tine !
-Prea târziu drăguță! Îți dai tu jos tricoul sau mă lași pe mine să fac onorurile si daca sunt din partea mea nu o sa iasă prea bine !
-De ce ești un asa obsedat sexual?!
-ăă obsedat sexual?....baby please! nu sunt obsedat de sex ! Sunt obsedat de tine !
-Stii ce ar putea să te obsedeze mai nou blondule?!
-Uimeste-ma !
-Ar putea sa te obsedeze ușa aia !
- Buna idee ! Pregătește-te!
Însfârșit pleacă! Nu a fost așa de greu ! Stai!stai ce?! De ce naiba își dă tricoul jos ?! Nu nu nu !
-Nu !lasa-ma!
-Asculta baby eu sunt seful aici! tu taci si asculta ca o sclava ce imi ești !
-Eu ? Sclava ta!?Cred ca ai dat cu capu de ușa înainte să intri! Eu nu îți voi fi sclava !
-Ramane de văzut Jinhyun ..rămâne de văzut ...
Blondul se apropria din ce în ce mai tare de mine , cuprinzându-mi cu ambele mâini abdomenul ..nu mai aveam scăpare ...ii puteam simți respirația calda care îmi trezea toate simțurile
-Eu zic ca mai bine ai accepta situația! Nu te mai zbate !
-Pleaca de lângă mine ! De ce ma tot hărțui!
-Sansele ca eu să ma dau la o parte sunt una la un milion ! Dar eu zic ca ar fi mai bine să taci ! Îmi spune împingându-ma în acel moment în ușă , a durut dar imi era prea frica acum pentru a mai face pe curajoasa .... distanța dintre noi era innexistenta ...blondul ma imobilizase .....privirea îi stătea ațintită numai asupra buzelor mele...nu trecuse mult si sunt sărut puternic si apăsat își făcu loc..... ma zbateam degeaba ...Am încetat si am acceptat sărutul ... nustiu dar mă simt puțin cam atrasă ...chiar dacă nu e de loc bine chiar ma simt atrasă ....simțeam cum mana lui urca repede de pe abdomenul meu în sus ....Dar la fel de repede tendința lui de a continua pierise..fapt care mă surprinse ...
-Stii ceva ?! Renunț!
-Stai ce?! Acum o secundă vroiai aproape să mă violezi si acum vrei sa renunți ?! Tu chiar ai ceva !
-Prefer să ...