Epilog

761 34 6
                                    

-Yoongi stim amandoi ca nu-i bine....a schimbat locul...padurea e un loc izolat...

-CL nu conteaza locul atata timp cat  stiu ca imi voi lasa sufletul in dreptul pistolului... a hotorat sa o lase in viata.... apreciez asta stiu ca voi o sa o ocrotiti

-Chiar imi pare rau... de ce nu vrei sa lupti de ce vrei sa te lasi fix in fata glontului?

-Vreau ca ea sa fie bine, daca Mark ma stie mort atunci nu ii va face rau...

-Mai bine am termina incepe sa se trezeasca.

-Bine zis.

-Eu plec va las....CL plecase inchizand foarte usor usa

-Nu pot sa cred ca e ultima noastra zi... din scoala generala ai devenit unica fiinta care ma tine de partea binelui.... ai crescut asa de mult... ai devenit asa  frumoasa... imi pare rau ca trebuie sa te las...chiar as fi vrut sa mai raman sa te mai simt...chiar sa facem si dragoste.... dar fac asta spre binele tau... stiu deja ce e moartea...am fost un om mort toti ani acestia. Dar iti promit Jihyun voi fi acolo te voi veghea si te voi proteja.Te rog iarta-ma! Te iubesc!  spune acesta incepand sa planga in timp ce ma saruta pe frunte...o lacrima rece si mare imi cazuse pe pleoapa ceea ce ma facu sa ma trezesc.

-De ce plangi? Scumpule ce ai patit?

-M-au lovit toate amintirile cu noi..chiar ma bucur ca esti din nou a mea.

-Si eu ma bucur.Azi e ziua insfarsit ii vom arata idiotului ala!

-Eu zic ca ar fi bine sa te imbraci in padure e frig...

-Ok... Yoongi?

-Da?

-Crezi ca voi reusi?

-Desigur Jihyun!  Acum imbracate Mark va asteapta la periferie

Inima imi tot tresalta. Bataile in invadeaza creierul. Presiunea e mare dar ceea ce ma linisteste e faptul ca Yoongi va fi acolo.Dupa lupta asta vom putea sta impreuna si nimeni si nimic  nu ne va desparti.  Privesc pe geamul de la masina cartierul nu pot sa cred cum  imi vin toate amintirile. Ma vad din nou mica alergand in felul meu dupa un baiat mic si blond care imi furase fesul. Eram cat pe ce sa cad dar bratele baiatului  ma prinsesera in ultimul moment.  Il priveam in ochi. Amandoi radeam  amuzati de situatie. Prin partea aceasta a orasului  baiatul imi oferise un lant cu jumatate de inima...el avand o bratara cu cealalta jumatate. Locul din fata salii de dans imi aminteste momentul in care ma cunoscusem cu Mark... imi spusese ca Min la trimis...se apropiase se mine iar in secunda urmatoare am simtit cum mainile lui imi strang gatul cu o ura neimaginabila urmata de niste pumni zdravani in fata si cap ...corpul meu se lasa usor pe jos...priveam perduta... vedeam cum cineva alerga ingrijorat spre mine cu ochii in lacrimi dar cu cat se apropia cu atat privirea mea era tot mai in ceata... de acolo s-a rupt tot.

-Ganditoareo ai de gand sa cobori?  intreba Mark facandu-ma sa fiu atenta... eram deja ajunsi in padure...zapada acopera tot.. locul de lupta se afla la cativa metri...  este un loc deschis in care iti poti vedea destul de bine adversarii. Chiar vreau sa imi dau jos geaca asta nenorocita...

-Deci aicea luptam?  Adversarii nostri sigur o sa regrete.

-Da Jihyun adversarii nostri vor regreta...mai ales liderul.

-Saracii de ei...

-Gata cu vorba uite-i ca vin!

Priveam cum ceilalti vin spre noi. Toti ne fixau din priviri. Doar cativa metri ne mai desparteau

-Sa inteleg ca curva aia masculina nu are curaj sa stea cu gasca

-Mark as spune sa iti inghiti cuvintele,  doar nu ai de gand acum sa iti adormi gasca nu?  grupul se imparti in doua facandu-i loc lui Yoongi. Acesta se puse fata in fata cu Mark.

-Hmm vechiul Agust blugi rupti tricou geaca de piele si fes toate negre bine ca nu se va observa sangele.

-Daca ai de gand sa ma omori fa-o odata! 

-Nu!Cum sa fac eu asa ceva?  Ce fel de prieten as fi daca nu ti-as arata surpriza

-Surpriza? Ji-jihyun dar cum..?Mark privea cu placere... ma apropiam tot mai mult de cei din bangtan...CL Xiumin Mino si Irene ieseu din grupul celor din bangtan spre mirarea lui Mark... Mi-am aruncat jegoasa de geaca winner si am lasat ca geaca de piele sa se observe din plin toti eram indreptati spre cei din winner cu pistoalele

-Sunteti constienti ca suntem mai multi nu?  Mino nu ma asteptam la tine nu pot sa cred ca m-ai mintit cand te-am intrebat daca CL iar a vorbit  ca o dobitoaca dar in fine Winners! atacati!

Bataia a inceput nimeni nu a folosit inca pistolul. Irene se batea cu Lisa dandu-i cat de tare putea un sut in coaste. Xiumin il alerga pe JB CL si restul aveau grija ca eu sa fiu acoperita... il caut pe Yoongi cu privirea dar nimic! unde poate fi? privesc urma se pasi care duce spre dubita celor din bangtan  Mark si Min sigur se afla acolo.

-CL!  Ai grija eu ma duc dupa Yoongi spun eu incepand sa alerg. Sunt atati de multi copaci iar urmele ma induc in eroare se vede ca unul din ei se teme si fuge de frica. Trebuie sa ma grabesc trebuie sa fiu acolo....incep sa vad masina si sa aud voci  .Imi iau avant si sar peste bradul doborat la pamant.

-Chiar credeai ca o sa imi scapi...Yoongi am facut atatea pentru tine...erai pentru mine ca un frate mai mic dar ai preferat sa ma lasi pentru o fata!

-Am ales dragostea!  Sunt mandru ca nu am devenit un tampit ca tine... tu stai si omori toata ziua si nu esti in stare sa observi ca lumea isi bate joc de tine!  in acel moment Mark cuprins de nervi ii sterge un pumn lui Min trimitandu-l   cu capul direct in masina

-Nu mai esti asa de guraliv acum nu?    nu ma mai lungesc cu gluma tu meriti sa mori aci si acum. Spuse Mark stand la cativa metri de Min indreptase pistolul spre Min iar in secunda urmatoate doua zgomote de pistoale se auzi facand ca straniul sunet sa se auda in toata padurea.  lupta se termina CL cazu la picioarele lui Xiumin iar restu aruncasera armele. Glontul le da de stire tuturor ceea ce urmase. Cei din winner incepusera sa-si dea seama ca nu au facut bine asa ca se apropie de cei din bangtan consolandu-i. ..toti insepusera sa vina spre locul crimei.

Priveam cum Mark era cazut la pamant si  la sangele care iesea din gura lui murdarind zapada...era pe moarte insfarsit i-am aratat eu!  Ma uit spre camasa mea alba si incep sa vad cum sangele o coloreaza...glontul era in mine...era in inima mea... iar fortele mele piereau usor

Yoongi astepta glontul dar cand deschise ochii isi vazuse adversarul mort

-Jihyun ai reusit! L-ai omorat!

-Exact!

-Iubito de ce nu te uiti la mine?! de ce nu te intorci?

-Pentru ca nu pot! spun eu cazand in zapada rece.

-Jihyun!  tipa Yoongi venind langa mineNu pot sa cred ca ai facut asta! de ce ai sarit in fata glontului?Spune Min cu ochii inecati in lacrimi

-Am luptat pentru ce iubesc! Am luptam pentru tine spun eu trangandu-i mana stanga spre gatul meu...cu ultimele forte ramase imi scot lantisorul si unesc cele doua jumatati de inima.

Te iubesc stii asta esti singurul meu barbat. Esti cel care mi-a aratat cat de frumoasa e lumea si viata. Imi pare rau  pentru asta. Anii aceia si ultimile 6 luni au fost foarte importanti si ma bucur ca i-am petrecut alaturi de tine. Cu ultima ramasita de putere ma ridic si il sarut pasional. Din spate si aud ceilalti care se bucura ca suntem in viata... ei nevazandu-ma-n sange Promit sa te veghez si  ca iti voi trimite o fata care sa te iubeasca la fel de mult asa cum am facut-o eu.. ne vom revedea cand iti va veni si tie  timpul...te iubesc. .. La revedere  Min Yoongi. Spun eu cazand in bratele lui  .Simtindu-i caldura si corpul pentru ultima data

                 Sfarsit..

Gânduri murdare [BTS]+18Where stories live. Discover now