Din perspectiva lui Min :
Oricât mi-aş dori să o am pe Jihyun să o simt , nu am cum ,ştiu că orice mişcare de a mea o va aduce iar în pericol , nu pot să o mai pierd ! Nu mai pot să o am pe conştiinţă încă odată dar ştiu că dacă Mark şi Winner 's dau de ea pot fi un om mort aşa cum am fost si acum 6 ani când am pierdut-o.
-Bună Min oppa ce faci ?
-Stăteam şi meditam la trecut ,tu ? Ce surpriză credeam că iar eşti plecată cu Jk
-Da .... Jungkook s-a îmbătat ca un prost iar acum se ceartă cu perna în cameră..te gândeai la Ji..?
-Nu nu am de ce să mă gândesc la ea , nu e nimic special între noi
-Ciudat în prima zi mai că aş fi zis că sunteţi împreună , dar Jihyun s-a schimbat destul de mult şi nu îmi vine să cred ce am făcut.
-Ai crezut greşit ,ce ai făcut?
-În prima seară eram atât de entuziasmată că şi-a găsit perechea şi chiar mi-am cheltuit o parte din bani ca să vă văd fericiţi apoi Jin a venit şi mi-a băgat în cap tâmpenii încât aproape i-am spus că o urăs iar acum e supărată-
-Puteai să-mi spui , vorbeam cu ea .
-Min pot să-ţi spun ceva se vede pe faţa ta că o placi ,de ce negi şi eşti aşa rece ?
-Seulgi când iubeşti eşti în stare să faci orice , eşti în stare să te storci de toate puterile , eşti în stare să te laşi la pămant precum o frunză într-o zi de toamnă doar ca să vezi persoana iubită zâmbind .Prefer să fiu rece faţă de ea .E mai bine pentru amândoi .
-Min chiar eşti un băiat bun ....mă bucur că prietena mea te-a avut alături.
-Seulgi!!Gică a căzut! strigă jk ieşind pe balcon
-Gică? întreab eu în şoaptă
-Da Gică ,perna cu care se ceartă de o oră mai bine mă duc langă el
-Ai grijă , Jk cum dă de bautură i se scoală repede
-Eh si tu amu ,am eu grijă
Între timp în Seul,din perspectiva lui Jihyun
Şimteam că acela e locul şi timpul ştiu că nu mai e caele de întoarcere totul sau nimic . Mark stătea şi mă analiza apoi continuă sărutările lungi şi fierbinţi şi atingerile indecente .Îmi desfăcuse fermoarul rochiei făcând ca aceasta să dipară în mai puţin de 2 secunde dupa mine .Amândoi rămăsesem în lenjerie .
-Jihyun o facem?
-Da..
-Nega nega saeda , neg nega saedaimon
O modeul swit ......zes I'm him
-Mark ce naiba e asta?
-Ia-ţi repede hainele astea pe tine ?
-De ce?
-Pentru că aşa ne îmbracăm toţi cei din Winner , aşa că taci şi îmbracăte deabea sunt la parter.
-Şi ce tot dracu cântă ?
-Pe lângă faptul că facem rele în Winner sunt şi idoli ,precum Jaebum ,Mino ,GD TOP ,Zico , Jay Park , iar cantecul lui Mino ne-a devenit imn.Apropo Îţi stă bine cu hainele astea .