Capitolul 4

1.5K 72 10
                                    

-Ma sperie felul tau de a fi omule ! Ce dracu e cu tine ? Spun eu impingandu-l de lângă mine , făcând însfârșit un spațiu între noi , chiar ma sperie tipul ăsta ....cu ce naiba am greșit ?
-Nu e vina mea fă ci a ta ! Își înclină capul privind spre mine cu superioritate
-Ce naiba ? De ce dracu e vina mea ! Tu de când m-am mutat vii și îmi încalci intimitatea dobitocule !
-Nu-i nici vina mea blondo ca ești așa de buna încât îmi vine să ți-o trag ....
Tacerea se lăsă în camera , respirația mea era din ce în ce mai rapidă , mă uitam cum blondul stătea în continuare în mijlocul camerei uitându-se de sus la mine , muscandu-se de buza , privirea lui ma macina , cine naiba poate ști ce plan i-ar mai putea trece păn' cap.....nu e nimeni aici ca să ma ajute ...nu trebuia să-l las pe Yoongi sa plece !
-Ce ai rămas fără cuvinte... deși știu că ți-ar place ....bufneste în râs și face câte un pas marunt spre mine ........
Simțeam cum fiorul pe care l-am avut în prima seară când am dat de el revine .... șira spinării îmi îngheță de-a binelea.....degeaba dau de sute ori de clanță..nu se deschide ....Si nici ca nu am cu ce să-l atac .....vreau să scap ! Nu pot să-mi pierd virginitatea in felul ăsta! Nu cu el ! Nu acum !
-Eu .....
-Tu ce ? Ți-o mâncat pisica limba ?Idioato chiar credeai că vorbele tale de doi bani ma vor face să fug cu coada între picioare? Cat te dobitoacă poți fi ?! Sunt seful tău!eu te domin si te pot întoarce pe toate părțile așa cum vreau ....crezi ca băieții o să apara așa deodata doar ca noua flebete a lu Yoongi sa nu pățească nimic ?
-Tu boule nici măcar nu știi ce spui ! Nu ești seful meu ! Dacă ai veni mai aproape chiar ți-aș trage o flecma în ochi ! De ce îl amesteci pe el ? Ține la tine tampitule !
-Gresit !Yoongi tine la tine ! Tu nu îl cunoști dar eu stiu ce poate face ....... ți se dă el drăguț prin fata ochilor ..Dar doar să pună botul pe băutură iar tu să fii lângă el ....chiar nu vrei sa știi cât de sălbatic e ...
-Yoongi nu e așa ! Nu încerca sa ma faci să mă sperii de el ...nu o să îți meargă !
-Iti zic proasto adevărul !Dar chiar cred că o să continui planul si o să-l fac pe Yoongi să ma urască din tot sufletul..
-Ce dracu tot spui acolo ? Ce plan ? De ce te-ar urâ? De ce te apropii iar !? Stai bine psihopatule acolo!
-Eu spun că o să-ți placă, îmi spune analizându-ma din cap pana in picioare , jucandu-se cu cureaua lui de la pantaloni...nu mai am scăpare ce ma fac acum , lacrimile începură să-și facă simțită prezența pe fata mea ..../
-Hei nici măcar nu am început ! Acum n-ai de ce să plângi ! Cand vom începe da ....vei plânge de placere ....
-Taci dracu ! Spun eu lăsandu-ma pe vine plângând si mai tare
-Hai ridică-te ! Am ridicat privirea în sus ....încât am văzut că cel care îmi distruge viața e în boxeri .....Am simțit cum mana lui îmi apuca brațul si ma trage in sus ..in doua secunde eram din nou lipită de ușa .....începuse să îmi sărute gâtul ..buzele lui urcand spre ale mele ....mă foiam în speranta ca buzele noastre nu vor face contact Dar prea târziu.... sătul de foiala mea ...Jin ma luase de ambele brațe și mă trântise cu toată forța în ușă făcându-ma să stau mai dreapta decât o scândură....Am început sa plâng mai tare privind spre tavan ....buzele lui continuau să își facă cursul spre gatul meu .... totuși îl irită faptul că tricoul si pantalonii mei ii strică planurile ....în două secunde am si rămas în lenjeria intima albă...nu pot să cred că chiar se va întâmpla cu un nemernic ca el .....Am simțit cum mana lui stângă îmi cuprinse abdomenul lipindu-ma de el .....A întins mâna spre broasca ușii deschizând-o .....nu trecu mult si ma trânti de perete ...cu degetele îmi apucă bărbia făcând astfel ca contactul viazul să aiba loc intre noi doi ......privirea lui era plină de patima si foc în timp ce a mea era plina de frica si disperare....
-Acum chiar ca nu mai ai scăpare ! Spune el satisfăcut de starea în care sunt ....
-Nu ! Te rog pufnesc mai tare in plâns în speranța că i se va face milă ...Dar nimic ...Omul ăsta chiar nu are sentimente?
Mă privea cu insistenta în timp ce îmi ținea mâinile de perete .....se apropia tot mai tare , lacrimile începuseră s îmi curgă mai ceva ca la robinet .....

*Intre timp afara *

-Doar eu am impresia ca hyung e aici ? Spune Hobii analizând tot ce se afla in jur

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Doar eu am impresia ca hyung e aici ? Spune Hobii analizând tot ce se afla in jur .....
-Sincer să fiu și eu am impresia asta , spune Jimin făcând același lucru ....
-Baieti chiar credeți că Jin hyung e cu noona? Doar noi l-am lăsat la Busan si dormea !Spune Kookie ...sperând totuși ca presimtirile prietenilor sai să nu fie adevărate...
-Baieti eu intru ! Trebuie sa ma asigur că ea e bine ! Ca boul ala manipulator si mincinos nu îi atinge nici un fir de păr din cap .....Spune Yoongi privind spre usa casei...

*Din nou în casă*

Buzele lui erau din ce în ce mi aproape ...mă strângea atât de tare de mâini încât simțeam cum sângele nu mai ajunge cum trebuie...
-Stop nu o atinge !se aude un țipăt puternic care îl face pe Jin sa îmi dea drumul la mâini....
- O chiar vrei sa nu îți ating mica printesica ? O ce dulce ești tu ma ! Îmi provoci greață!în secunda  doua  simt cum sunt din nou izbită cu spatele de perete ...doua mâini îmi apasă obrajii foarte tare ..apoi un sărut își face prezenta ...nu mai aveam forța să-l împing pe boul ala de pe mine ...în acel moment Yoongi plin de furie își strange pumnul si ii da una lui Jin încât îl dă jos de pe mine .....Jin era căzut jos și radea ca un tampit ...salvatorul meu fugi pe ușa cu ochii în lacrimi...... băieții veniseră numai decât pentru as ridică tovarășul de jos și al scoate afara ....eram pe podea încolăcită ...Am simțit cum o mână îmi mângâie capul ... Am ridicat privirea si l-am văzut pe Taehyung cum ma privea cu o față blândă....
-Jinhyun totul va fi bine ! Suntem aici ....la auzul acestor vorbe mi-am amintit cum Yoongi a fugit pe ușă așa că m-am dus si am luat o salopeta pe mine si am fugit în căutarea lui... Privirea mea îl cauta doar pe el ..în orice loc ... priveam totul cu mare atenție ca nu cumva să îmi scape ceva .. L-am văzut cum a intrat intr-o fabrica părăsită ...așa că nici nu am mai stat pe gânduri si am fugit intr-un suflet acolo ....Am deschis ușa cu grijă dar scârțâitul a răsunat în toată fabrica .... am intrat cu pași mărunți căutându-l doar pe cel care tine la mine cu adevărat......
-Yoongi?
-Ce vrei ? Spune el făcând pe neafectatul

-Uita-te la mine ! Te rog oppa!-Nu vreau ! Nu pot ! Imi e de ajuns doar să îți văd fata si sa îmi reamintesc că te-a sărutat cel mai bun prieten

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Uita-te la mine ! Te rog oppa!
-Nu vreau ! Nu pot ! Imi e de ajuns doar să îți văd fata si sa îmi reamintesc că te-a sărutat cel mai bun prieten.
M-am dus lângă el si i-am cuprins fata între mâinile mele ....stergăndu-i lacrimile ....Dar după ce am sesizat ce am pe mâini le-am dus repede la spate
- Ce ai pe mâini Jinhyun? Arată!
Îmi intind mâinile în fața lui privind înspre podea .....
-De ce nu am ajuns la timp ?! Spune el simțind sentimentul de vinovăție fix în gât
-Ai venit la timp ! Îți mulțumesc! Cine știe ce mi se putea întâmpla dacă nu intrai tu ?
Am simțit cum in secunda următoare ma aflu in brațele lui calde îmi mângâia ușor capul făcând ca durerea provocată de la izbituri sa nu se mai simtă ...în secunda următoare m-am întors cu fata spre el si l-am sărutat apăsat facandu-l să tresară de uimire ...
-Asta pentru ce a fost?
-Pentru ati mulțumi ca ești salvatorul meu !

Gânduri murdare [BTS]+18Where stories live. Discover now