E uimitor cum copii cu asemenea deficiente pot simti muzica doar prin vibratii.De cand am inceput sa le predau am facut chiar reale progrese ,plus ca am simtit si eu ceea ce simt ei.Pentru un om normal e ciudat sa simti vibratia melodiei venind din podea dar pentru ei asta inseamna ceva .Chiar daca e ziua mea si implinesc 25 de ani , chiar ma bucur ca ma aflu aici langa acesti copii frumosi dar ca in fiecare zi la ora aceasta cursurile sunt gata iar ziua mea e ca de obicei libera .Prefer sa profit de faptul ca la ora asta mai toata lumea nu este pe afara ca sa ma pot recreea putin pe Podul Artelor acolo unde fiecare cuplu prinde un lacat pe care scrie numele lor .
Aerul curat imi imbie narile si ma ajuta sa ma simt mai eliberata , peisajul e chiar frumos .Dintr-o data o muzica se auzi destul de tare dinspre cafenele .Seful cafenelei de la care obisnuiesc sa-mi beau cafeaua a dat muzica la terasa de afara facand ca zgomotul sa vina chiar si pana la mine .I-am facut cu mana si am inceput sa dansez pe Poker face.El se uita la mine zambind facand acelasi lucru din pragul cafenelei.Fara sa-mi dau seama un tip incepuse sa danseze alaturi de mine ,nu l-am mai vazut pana acum pe aici .Nu-i pot vedea nici o trasatura din cauza fesului si a mastii care il mascheaza bine .Dar nu-mi pasa oricum ma simt destul de bine .Trebuie sa admit ca totusi se misca bine.
Dupa ce am terminat dansul ,intentionasem sa-i fac cu mana dar acesta isi daduse o palma peste obraz si se intoarse cu fata spre apa prefacandu-se ca nici macar nu exist .Pacat poate puteam fi prieteni dar n-am ce face. Dau sa plec spre parc ,e un loc destul de bun unde imi pot scrie gandurile in jurnal .
O mana putenica ma apuca de brat oprindu-ma in loc .Am inghitit in sec deoarece imi era frica .Imi era prea frica sa ma intorc asa ca am stat pe loc in speranta ca imi da drumul la mana .Forta persoanei ma facu sa ma intorc cu fata spre ea ,imediat mi-a apucat fata in mainile lui si mi-a dat un sarut pasional ,l-am aceptat si am intrat in jocul persoanei .M-am indepartat usor rupand sarutul.Usor mi-am ridicat privirea pana am reusit sa-i vad chipul persoanei ca ma tinea de umeri.Lacrimile incepusera sa-mi curga la vederea fetei atat de familiale si iubite .Fata la care nu as renunta niciodata si nici nu am renuntat .Avea lacrimi in ochi ,eram amandoi la fel de coplesiti de situatie.Scot repede carnetelul din geanta si incep sa scriu.
"Visez sau asta chiar a fost adevarat ? T..u ...tu chiar esti aici?Chiar m-ai sarutat? Credeam ca ma urasti ,ca nu vrei sa ma mai vezi ...."
-Da sunt aici !Da Jihyun a fost real !Si fara voce eu tot te iubesc !Defapt niciodata nu am incetat sa te iubesc !Acesta imi pupa fruntea si imi da usor parul dupa ureche.
"Nici eu nu am incetat sa o fac !"
-Te iubesc ....stii chiar daca nu va fi posibil incearca sa o spui ....
Ma uitam ciudat la el dar totusi am incercat.Eram cat pe ce dar m-am oprit inainte sa incerc acesta ma luat de mana incercand sa-mi dea curaj
-Te iubesc Yoongi !
Acesta se stramba chiar nu stiu daca am reusit dar expresia lui imi demonstra ca nu .O tuse seaca incepuse sa ma rapuna .Simteam cum lacrimile imi dau de la tuse pana cand intr-un final tusea a disparut .Dupa ce am luat o gura de apa .Mi-am intors din nou privirea la el .
-Deci... ce ai incercat sa spui prima data ?se uita amuzat la mine dar am preferat sa intru in jocul lui stiind oricum ca nu am sanse de a scoate nici un cuvant
-Ca te iubesc !
-Care este numele meu ?
-Min Yoongi ...
-Tot nu te-ai prins nu? il priveam si asteptam sa-mi zica ceva .Bine acum asculta bine si zi-ti numele
-Jihyun...Jihyun ....Jihyunnn!!Yoongi vocea mea ! A revenit !Sar in bratele lui si il strang cat de tare pot acum pot sa-i zic direct in fata cat de durerosi au fost acesti ani departe de el .
Langa cafenea:
-Unde poate fi artagosul ala ?Doar stie ca intarzie !
-Cine e artagos mami? intreaba Sojin privind-o ciudat pe Seulgi
-Nimeni pisic , nu ma asculta ,iar tu Jungkook da harta aia trebuie sa-l gasim.Cei doi stateau si analizau harta in timp se Sojin radea de un cuplu care se juca si se saruta pe pod .Dar mai ales de dansul fetei de pe Silver spoon ,varianta japoneza data de la cafanea .
-Tati uite ce draguti sunt aia doi si arata cu degetul spre cuplu,Jungkook trase putin capul din harta privind si el amuzat totusi de cei doi care dansau pe una din melodiile trupei
-Sojin nu arata cu degetul nu e frumos!Jungkook is readuse capul in harta facand acelasi lucru ca Seulgi ,Sojin analiza cu atentie baiatul dandu-si seama pana la urma cine e .Privi daca parinti sunt atenti sau nu si multumita de ce vazu fugi pe pod
Pe pod :
O micuta printesa venise langa noi apucandu-l pe Yoongi de mana .
-Unchiule te-am cautat peste tot !Priveam putin pierduta si Yoongi vazuse asta ,eu stiam ca nu are rude ,dar cine stie ,el o luase in brate si incepuse sa vorbeasca cu ea.
-Ei bine mami si tati unde sunt fugara mica?
-Ii vezi pe mormolocii aia care se chinuie cu harta aia mare ?Acolo sunt !Amandoi incepem sa radem apoi micuta isi intoarce privirea spre mine
-Unchiule cine e ea ? intreaba privindu-ma patrunzator
-Buna micuto ,numele meu este Jihyun !Imi intind mana pentru a da noroc dar aceasta se intoarce gura casca la Yoongi lasandu-ma cu mana in aer.
-Ea?
-Da Sojin !Ea e fiinta pe care vrei sa o cunosti !Ea e tusa Jihyun ! La auzul numelui am ineput sa plang pitindu-ma la pamant ,micuta venise si imi ridicase privirea stergandu-mi lacrimile ,asa cum facea si tatal ei
-De ce plangi matusa ?Am facut ceva rau? ma privea cu niste ochi atat de inocenti incat nu ma puteam abtine asa ca am luat-o in brate .
-Nu Sojin !Doar ca ma bucur sa te vad!Ce printesa mare te-ai facut !
-Dar ma stii?
-Cum sa nu?Am fost prima care te-a tinut si cea de la care a venit numele tau !Te iubesc Sojin!
-Si eu tusa!
-Sojin !Un tipat destul de unoscut ne face pe amandoua sa tresarim ,imediat persoana imi da una peste fata neuitandu-se la mine si trage rapid fetita din bratele mele .Jungkook o trage pe Seulgi de langa mine .Iar Min ma ajuta sa ma ridic .M-a zgariat usor pe obraz cu unghia cand a dat iar eu priveam confuza sangele din palma
-De ce ai dat in ea ?Intreaba Yoongi nervos
-Ma lasi dracu cu romantismele tale ?Intarziem din cauza ta si mai lasi si straina asta sa imi ia in brate fiica ! Artagosule!Iar tu Jungkook ia-ti mana de langa gura mea sau nu iti mai vedea degetele .
-Seulgi taci !Tocmai ai dat in....
-Intr-o straina!
-Uita-te la ea!Jungkook o apuca de mana si cu cealalta arata spre mine care stateam langa Min ,mi-am ridicat privirea din pamant cu lacrimi in ochi pentru ca totusi ma doare ca nu m-a recunoscut ,dupa ce ma analizeaza bine isi da seama ca a dat in mine .Amandoua fugim una la cealalta si ne luam in brate nerupand imbratisarea .Baietii ne priveau iar privirea lui Yoongi cazu pe carnetelul meu aruncandu-l in apa..
-De acum nu mai ai nevoie de asta!