Din perspectiva lui Seulgi
Stau deja de vreo 20 de minute si aştept ca specimenul ălă să ajungă .Privesc de nenumărate ori ceasul şi deabea mă abţin să nu o sun . E atât de multă lume aici .Vreau să cred totuşi că Jinhyun e pe aici căutându-mă prin marea asta de oameni . O cunosc de mult mereu a fost ameţită dar asta e ceea ce te face să o placi. Of doamne ce urăsc aşteptarea asta ! Chiar nu mai pot sta ! Gata plec spre ieşire ! În acel moment dau să mă întorc dar dau cap în cap cu o persoană . După ce durerea trece deschid ochii şi văd un băiat cu ochi caprui şi păr castaniu zâmbindu-mi .
Sunt atât de ruşinată ! Cum de am făcut aşa ceva?L-am lovit fără să vreau!Mamă ce proastă sunt !
-Bună numele este Jungkook ! Se pare că capetele noastre au făcut cunoştinţă înaintea noastră.spune el continuând să zâmbească.
-Îmi cer mii de scuze chiar nu am vrut !spun eu lăsând capul in jos şi înroşindumă foarte tare
-Stai liniştită mă bucur că s-a întamplat altfel nu cunoşteam o fată atât de frumoasă.spune el luându-mi mâna stângă şi punând-o în dreptul locului unde l-am lovit. Dar tot mă roade ceva ...Cum te cheamă?
-Numele meu este Seulgi .Chair îmi pare rău .
-Nu-i nimic . Unde mergi ?
-Am venit la cea mai bună prietenă .Era vorba că mă aşteaptă dar văd că nu apare.
-Dacă vrei te ajut eu să duci bagajele.
-Mulţumesc.
Mergeam cot la cot . Tipul îşi tot întrepta privirea spre mine .În două minute am şi ajuns afară .Am îceput să râdem şi să glumim până un strigăt cunoscut a tăiat gălăgia făcând linişte.
-Seulgi ! Tipă Jinhzun însoţită de un blond pe care îl ţinea de mână .Stai deabea a venit şi deja are iubit ?Ce bine că ai găsit-o Jungkook , mulţumesc ,spune ea gâfâind în timp ce mă strângea cât de tare se poate de gât.
-Jinhyun scumpo ! ţip luând-o mai tare în braţe
-Stai ea e prietena de care ziceai ? Spune Jk foarte mirat
-Da Jk ea e !
-El e iubitul tău ?
-Cine Jungkook ?ţip eu în acelaşi timp cu Yoongi .Nu nu e Jk!
-Nu el blegilor ! Voi doi !
-Poţi spune că da .Spune Yoongi nelăsându-mi prietena să-mi dea explicaţii cea ce e hlar şi drăguţ chiar le stă bine împreună
Din perspectiva lui Jinhyun
Sunt atât de fericită !Nu pot să cred că e aici .Priveam cum ea îl analiza pe Jk sigur îi trece ei ceva prin cap ,dar mă uitam şi la băieţi cum se ocupau de bagajele ei . Am întors privirea pentru o secundă . Ciudat ,un băiat cu părul negru dar foarte cunoscut se uita la mine zâmbind ,aruncând o privire spre Seulgi apoi revenind din nou la mine.
Am ajuns acasă , prietena mea a rămas impresionată de casă dar şi de faptul că Yoongi locuia cu mine .
-Jinhyun am o idee !Ieşim în seara asta l-a un restaurant?Doar noi două ?
-Desigur!Oricum îmi era dor de ieşirile noastre .Spun eu încercând să îmi ascund bandajele cât de bine puteam
A venit ora în care trebuia să mergem . O aşteptam pe Seulgi în maşină .Şi însfărşit a apărut.I-a luat cam mult dar doare Seulgi nu mă pot aştepta să fie punctuală.Ajunse l-a restaurant cere un meniu foarte scump ceea ce mă face să mă pun pe gânduri.Nu trece mult şi se scuză zicând că merge la baie.Aşteptam şi tot aşteptam.Seulgi luase maşina fără ştirea mea mergând în goană acasă .Intră rapid jucând puţin teatru în faţa lui Yoongi
-Yoongi ,Jinhyun e în pericol am venit cât de repede se poate că să mergi să o salvezi.
-Ce unde e ?
-L-a restaurantul de care îţi zicea!
-Ok acum mă duc.
Stăteam şi aşteptam ca o proastă sigur vorbeşte la telefon şi uită să mai vină .O să aung naibii să fiu una cu scaunul .Chiar mi-a fost dor de chestia asta .Ceea ce mă surprinde e preţul meniului şi faptul că e deja plătit . Priveam în gol dar ceea ce m-a mirat a fost faptul că Yoongi ajunsese în dretul uşii .
-Jinhyun eşti bine !!
-Da logic , de ce nu aş fi ?
-Seulgi a venit într-un suflet acasă şi a spus că eşti în pericol .
-Off! Scumpule procesează puţin !A luat cel mai scump meniu , l-a şi plătit ,a aranjat o masă pentru doi , a plecat acasa şi te-a trimis pe tine în loc ! Seulgi a vrut să avem o cină romantică!
-Păi acum ce facem ?
-Eu zic să nu refuzăm cadoul din partea ei ...şi cât despre ea trimitei de urgenţă pe Jk si Jimin acolo .Nu şii niciodată când Jin dă târcoale.