Stau si îmi privesc mâinile răni ! sânii ? Desigur răni ....nu mai suport !
După minute întregi în care am stat inchisa am hotărât să părăsesc baia.Am ieșit tiptil încercând sa îmi dau seama ce se aude .Am mers încet spre dormitor unde Min se dădea cu capul de oglinda dulapului
-De ce sunt așa prost ?! De ce nu ma pot abține !Nu pot să cred am incurcat-o doar pentru că ma luat valul ....sigur a început sa ma urască ... doamne!ce tampit m-ai făcut! Spune el continuând să se dea cu capul de oglinda ..ușor m-am apropriat de el si l-am luat în brațe incat l-am făcut să-și ridice privirea ....plângea ..chiar asa de mult tine la mine ?
-Nu sunt supărată pe tine .Doar ca unele lucruri îmi trezesc amintiri urate ..nu ma înțelege greșit dar după faza de ieri nu mai sunt ca înainte...spun pupandu-l pe gât și luându-l si mai tare in brațe .
- Nu am nici un drept la tine Jinhyun!Nu am nici un drept la sărutul tău .nu am niciun drept să te sărut ușor pe piele nu am nici un drept să fac orice altceva ...sunt conștient....eu sunt aici doar pentru a te feri de preșul ala de om !Spune el plângând si mai tare lasandu-se în genunchi.
-Min ! Scumpule liniștește-te !Nimeni nu a zis că nu ai voie la astea dar treptat! De ce gândești așa acum ?!
-Te-ai închis în baie ! Nu ai preferat să faci contact vizual cu mine ...Si pentru că am fost un bou si m-a luat valul team făcut sa pleci de lângă mine ..acum spune tu, mai merit eu ceva?
-Deci fii atent puțin !sa nu crezi niciodată că eu nu țin la tine .... la faza cu sărutările chiar puteam sta dar ai făcut o fază care pe mine m-a marcat ieri deasta am fugit în baie ..nu am putut să dau ochi în ochi cu tine pentru că nu vroiai sa ma vezi plânsa , ar faptul pentru care m-am închis în baie e altul nu ești tu ....Am fost prea copleșita .. ziua de ieri , Seulgi , cariera pe care vreau sa o încep faptul că acum am niste răni insuportabile...
-Nu Jinhyun spune el punandu-se în pat ..Nu am dreptul ! Nu pot sa mai fac așa ceva
-Mi....aoleo cât e ceasul trebuie să ma îmbrac !tip eu si deschid de grabă dulapul.Cautam rapid o pereche de blugi cu genunchii rupți. Mi-am dat repede pantaloni de pijama jos ...chiar dacă știam că Yoongi urmărește fiecare mișcare
-Mamă ce fund sexi ai ! Spune el lasandu-se pe cot si privind spre mine
-Si ce ? De parca nu ai mai văzut si la mama ta ..spun eu tăindu-i replică .. făcându-l să se miște buze în semn ca i-am dat maxim .