❁ Kapitel 1 ❁

911 20 4
                                    

~ Isas perspektiv ~
Det var 1 timme kvar tills vi skulle vara framme i Trofors. Jag satt och lyssnade på topplistan. Det var en riktigt bra låt på. -Going up and down, spinning roud and roud, I love it, sjöng jag för mig själv.
Jag kollade vad låten hette, den hette Girls, av Marcus och Martinus. De var några norska tvillingar. Det hade Tova för mig. Hon är typ deras största fan och tycker de e skitcoola. Tova är min bästa vän i Oslo.
Jag ville inte flytta. Jag ville inte ifrån mina vänner. Jag hade haft ett perfekt tjejgäng hemma i Oslo. Fem tjejer, Tova, Josefina, Lovisa, Ida.
Vi gick hem till varandra varje dag. Såg på film hos Ida, badade i poolen hos Tova eller hoppde studsmatta hos mig.
Huset vi skulle flytta till var ett rött hus med vita husknutar. Varför vi flyttade? Mamma fick ett stort jobberbjudande som servitör. HAHAH nej jag bara skojade. Hon fick ett stort jobberbjudande som skrivare på Forsbladet.

~ Martinus perspektiv ~
Asså guud vad mamma är övertaggad! Vi ska få nya grannar och bara för det städar hon, lockar håret och bakar kladdkaka. Det kommer ändå vara typ småbarn som flyttar in. Mac ( Marcus) kom in i mitt rum. - Akta dig Tinus! Hon kommer försöka tvinga dig att städa. Hon försökte få mig att städa badrummet, Sa Mac och skrattade. Mac är min tvillingbror. Vi sjunger tillsammans på fritiden. Vi har gjort några låtar. Vilket har lett till att vi är "kändisar" i Norge. Till och med lärarna har frågat om autografer! - Okej, sa jag till Mac och skrattade. " Jag ska vara försiktig. "

(Bild på Tinus⬆️)Jag vet, inte så bra " börja kapitel"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Bild på Tinus⬆️)
Jag vet, inte så bra " börja kapitel". Men, kan du vara JÄTTEJÄTTESNÄLL och ge boken en chans? 2 kapitel till? Snälla? (Du kan lägga till boken i ditt bibliotek eller läslista) 🙏🙏🙏 Det skulle betyda allt💕 Publicerar kapitel 2 imorgon!🌟
/Miss Unicorn

P.s Harry Potter dog

Du och jag? M.G.Where stories live. Discover now