~Tovas perspektiv~
PIIP! PIIP! PIIP..!
Jag vaknade av att Macs väckarklocka ringde. Mac stängde av den efter 7 "PIIP".
- Godmorgon bae, sa Mac med sin fina hesa morgonröst.
- Morgon, sa jag.
- Varför säger du inte GODmorgon? Sa Mac.
- Ingen morgon är god, även om man vaknar upp med universums snyggaste kille bredvid sig, sa jag och smekte Macs kind.
- Ingen morgon människa? Sa Mac och log.
Mac kysste mig och sedan gick upp ur sin stora dubbelssäng. Han drog på sig ett par byxor. Jag gick och satte på mig ett par shorts och ett linne. Vi kysstes och gick sedan ner till köket på nedervåningen.~Martinus perspektiv~
Jag såg hur Mac och Tova kom ner för trappan hand i hand. Jag önskar Isa var här. Fast jag träffar henne i skolan iallafall.
- Trodde att ni kanske skulle komma senare så jag stekte några pannkakor extra, fast ni kom i tid, sa jag.
- Hahah, Varför trodde du vi skulle komma senare? Sa Mac.
- You know what I mean, sa jag och log ett peddosmile.
- Hahah, inte inatt, skrattade Tova.
Vi åt upp pankakorna och gick och valde kläder för dan.~Tovas perspektiv~
Jag packade min väska och gick till badrummet där Mac stod och fixade håret.
- Jag åker snart, sa jag.
Mac vände sig om och kramade mig. Jag kysste honom. Han smekte min kind och jag drog handen över hans rygg.
- Är du klar Mac? Ropade Tinus från hallen.
Marcus slutade kyssa mig och ropade till Tinus: " Jag kommer snart!"
Han kramade mig igen och viskade, "Jag älskar dig."
- Jag älskar dig också, sa jag.
Vi gick ner till Tinus, han var faktiskt ganska snygg, men Marcus var snyggare.
- Hejdå, sa Mac och kysste mig.
- Hejdå, sa jag och gick iväg till bussstationen.Längtar ni till de kommer till skolan?🌟 Det gör jag! För jag vet vad som händer..😈 /Miss Unicorn
YOU ARE READING
Du och jag? M.G.
Fanfiction~Jag ville inte flytta, jag ville inte ifrån mina vänner. Jag ville mest av allt inte ifrån min allra bästa vän Tova. Men nu satt jag här i bilen, på väg till Trofors. Världens tråkigaste staad.~ (Kommer inte skriva på norska) Hoppas ni gillar boke...