❁ Kapitel 20 ❁

360 12 3
                                    

~Tovas perspektiv~
Marcus var i duschen. Jag hörde att han sjöng i durshen. Listen to my heart beat beat beat.. Saying do you love me? Det lät ju som väntat som en ängels röst. Jag tog upp mobilen och knappade in koden. Jag messade till Isa:

Det är fest ikväll, vill du komma o ta med Tinus?🎈😏

Hahah ok😏😏😏

Jag hörde hur Marcus stängde av duschen. Efter några minuter så kom Marcus in i rummet med endast en handuk runt midjan. Så hans pack blottades. Han drog handen genom sitt blöta hår. Han gick fram till garderob och tog på sig en vit skorta och ett par svarta slitna jeans. Jag satt själv i linne och trosor, jag hade inte med någon klänning när jag åkt till Marcus.
- Vad ska jag ha på mig? Klagade jag.
- Du kan väl låna något sv Isa sa han pch vände sig mot mig och kysste mig på munnen. Jag besvarade kyssen och sa: "Jag kan fråga henne."

~Senare på festen~

~Isa perspektiv~
Musiken dunkade i öronen och vi dansade itakt med den. Tova fuldansade, men blev ändå så snygg när hon gjorde det, vilken var meningen. Hon hade på sig en av mina svarta korta kjolar och en ljusrosa magtröja med svart tryck på. Sjäv hade jag lockat håret och hade på mig en långärmad magtröja utan axlar och en likadan kjol som Tova. Jag gick ner från dansgolvet och satte på ett nytt lager läppglans. Tinus hade inte kommit än, så jag könde mig lite ensam.
- Hej baby, mumlade någon bakom mig och la armarna runt min midja och klämde till på min rumpa. Jag vände mig om för att kyssa Tinus. Men när jag vände mig om så var det inte Tinus, det var en ljushårig kille runt tjugo som flinade äckligt mot mig.
- Släpp mig! Sa jag och puttade honom hårt på bröstet. Han snubblade bak några steg ocv krockade in i väggen.
- Chilla lite bruden, du vet att det blir du och jag ikväll, sluddrade han och flinade medans han gick emot mig.
Vart är Martinus?! Han sa ju att han skulle komma snart, tänkte jag panikslaget. Precis när jag tänkte den tanken så hörde jag hans underbara röst.
- Vafan gör du?! Fräste han åt peddot och puttade in honom hårt i väggen och gick fram till mig och kramade mig.
Peddot flinade lite dumt och verkade lite generad och gick därifrån.
- Är du okej? Viskade Tinus i mitt öra och kysste mig i pannan.
- Aaaa, sa jag och kysste honom på munnen. Han besvarade kyssen och drog ut mig på dansgolvet. Precis då byttes den snabba låten ut till en lugn långsam låt. Han la armarna om mig midja och jag la armarna om honom. Vi började dansa itakt till den lugna låten. Jag tittade in i hans chokladbruna ögon. Han log. Han var så jävla vacker. Våra läppar crashade ihop.
- Jag älskar dig, sa jag och kysste honom igen.
- Och jag älskar dig, sa han och kysste mig tillbaks.

~Tovas perspektiv~
Marcus drog i min arm.
- Vad är det? Frågade jag.
Han tog min arm och drog min ner från dansgolvet.
- Jag tror stt det finns ett ledigt rum här, sa han och log ett peddosmile.
Jag skrattade och följde med honom in i rummet. Det var helt tomt, förutom den stora svarta sängen i mitten av rummet. Jag puttade ner honom i sängen och började kyssa honom. Kyssarna gick över till hångel. Hans tröja gled upp lite. Jag drog av den helt.
- Värst vad du var på, skrattade Marcus.
Jag skrattade och kysste hans pack. Jag fortsatte upp för halsen till läpparna.
Han slickade på min underläpp för inträde. Men så lätt skulle han inte få det. Jag hade envist  munnen stängd. Han klämde till på min rumpa, ett stön lämnade mina läppar. Då passade han på att slinka in med tungan i min mun. Vi utforskade varsndras munnar. Marnus rullade över mig och tog kommandot.
Han drog av mig tröjan och kollade ner på mina beklädda bröst. Han log och började kyssa min hals och vidare ner för nyckelbenet. Ett tyst stön lämnade mina läppar. Han drog av mig kjolen och kysste min mage. Han drog handen lätt vid mig troskant. Jag kände hur hand "medlem" tryckte mot insidan av mitt lår. Jag drog av honom byxorna så att han bara har kalsongerna kvar. Vi förtsatte med tungorna men helt plötsligt så började jag må illa.  Jag stannade upp en liten stund. Marcus märkte nog att jag inte mådde bra då han frågade :
-Hur mår du?
-Bra , svarar jag pch började ta av hans kalsonger, och han tar av mina underkläder. Han tog fram en kondom ur fickan.
- Förberedd? Sa jag och fnissade.
- Alltid, sa han och log.
Precis när han skulle "köra in den" så ryckte det till inom mig, i magen. Jag kände hur jag blev mer och mer illamående. Tillslut puttade jag bort Marcus från mig.
- Vad är det? Frågade han förvånat.
Jag svarade inte, min mun var fylldes av spya. Jag lutade mig över sängen och spydde ner på golvet. Marcus var snabbt där och höll undan mitt hår. När jag spytt klart så torkade jag mig om munnen.
- Hur mycket har du druckigt? Frågade Marcus med oro i rösten.
Jag hade inte druckit så mycket. Bara några glas. Varför hade jag spytt?
- Typ 3 glas, inte mycket.
- Konstigt, sa Marcus.
Jag kände hur det kom upp spya igen och jag spydde, igen.

~Isas perspektiv~
Vi gick till sidan av rummet till ett bord. Jag satte mig på bordet och drog benen runt Martinus midja för att komma närmare honom. Jag hade armarna om hans hals och vi hånglade. Han drog sin hand till min rumpa och klämde till. Jag stönade svagt och satte ena armen innanför hans tröja och smekte neråt.
- Ew, skaffa ett rum! Sa en tjej som tittade äcklat på mig, men stirrade på Martinus som om han vore hennes gud. Jag gillade inte den här tjejen. Tinus är min! Bara min!
- Kom, sa jag till Tinus och fattade hans varma hand. Jag tittade rakt på tjejen. "Vi går och skaffar oss ett rum." Jag sa orden extra tydligt och långsamt. Sedan vände jag mig om och gick till ett  av rummen.

~Martinus perspektiv~
Det var ju lite överdrivet att hon sa det så överdrivet. Men å andra sidan, jag skulle ju inte heller gilla att en random kille stirrade på henne så där. Jag öppnade dörren till rummet. När jag såg vilka som var där inne så blev jag förvånad.
- Marcus! Sa jag förvånat.
- Omg Tova vad har hänt?! Sa Isa och sprang fram till Tova. Jag förjde efter henne fram till Tova.
- Varför har hon spytt så mycket? Frågade jag.
- Vi vet inte, hon drack bara 3-4 glas
- Konstigt, mumlade Isa.

Varför tror ni att hon spydde?
Mer är 1000 ord! Im proud!🌟
Jag kommer tyvärr avsluta den här boken snart.. Hal ingen insperation längre😞
/Miss Unicorn

Du och jag? M.G.Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt