Här har vi den snygga Zac. 😻😻
+ varnar känsliga läsare! Lite av Sex scener kommer finnas så hoppa bara över till nästa kapitel!
---"Vill du se mitt rum" frågar jag Zac och försöker låta så okåt som möjligt framför papporna.
Jag har tittat på honom i flera minuter och bestämde mig äntligen för att försöka få med honom på något.
"Visst" svarar han och blinkar med ögat så bara jag kan se.
Han går tätt bakom mig och så fort vi kommer upp för trappan och in i mitt rum så stället han sig tätt intill mig. Han viskar något i mitt öra som jag inte hör eftersom jag är så inne i hans grön-bruna ögon.
Han drar av sin tröja och jag lägger mina händer på hans mage. Har inte sett en sån snygg mage på länge.
Jag vänder mig om och drar ner min tajta kjol så han kan studera min rumpa, som jag märker att han gör. Sen drar jag av min tröja och vänder mig. Har på mig ett par svarta spets stringtrosor med en matchande bh.
Han lägger mig på sängen och drar ner sina byxor. Jag ser att han har stånd under hans kalsonger och jag känner att jag redan blivit våt.
Han lägger sig lätt över mig men det tar inte lång tid innan jag ligger över honom. Han kysser min hals, jag stönar lågt. Jag börjar kyssa hans mage och drar mig ner mot hans kalsong linje. Jag drar ner kalsongerna och börjar suga av hans stora kuk.
"Baby, ååh baby. Mmmh yeah mm" stönade han.
***
Vi satt nere i köket igen. Pappa hade lagat sin kända lasagne. Jag tog inte så mycket, man måste ju hålla formen.
Zac och Henrik var fortfarande hos oss och vi hade snackat en del om regler och krav som gäller när jag ska börja som modell.
"En sista sak" sa Henrik efter vi pratat klart. "Du måste skriva på ett kontrakt" sa han och drog fram ett papper från hans väska.
"Okej" sa jag och läste grundligt igenom. Första gången jag skrev under ett kontrakt var jag bara 10 och då
Läste jag knappt igenom. Där stod det att jag skulle flytta till LA och var modell i minst 5 år, annars hade jag skulle få betala en massa pengar.Jag skrev under som ett avtal att bli på model house i minst ett år för att tjäna en viss summa pengar. Om jag avbröt kontraktet skulle jag få betala minst dubbelt så mycket som jag skulle tjäna.
Men det var inga problem för mig.
Jag tog pennan och skrev under.Kort efter fick jag ett sms från Leon.
Från: bästa Leon
Hej,
Kände att stämningen mellan oss blev lite spänd, vi kanske ska träffas någonstans och prata om det? Om du vill såklart. Har saknat dig enormt!
20.24Till: bästa Leon
Ja absolut, varför inte träffas nu? Vi kan träffas hos dig om 10?
20.25Från: bästa Leon
Nej inte hos mig. Och förresten så kanske vi ska träffas en annan dag, har lite problem nu.
20.30Till: bästa Leon
Problem? Har det hänt något?
20.31Till: bästa Leon
Hallå? Snälla du kan berätta för mig, du är min närmsta vän och har alltid varit.
20.45Från: bästa Leon
Nej! Du lämnade mig för 7 år sen och det senaste 6,5 år har jag inte hört ett skit från dig. Så kom inte med ditt "närmsta vän" skit. Lämna mig ifred!
21.02Vad gjorde jag för fel? Skrev jag någonting som gjorde honom så upprörd?
---
Vad var det med Leon? I nästa kapitel kommer svaret! :)
YOU ARE READING
Stuck inbetween
Teen FictionWilma flyttar tillbaka till sin hemstad Stockholm där hon flyttade från när hon var 10 för att börja modell karriär i NY, hon är nu 17. Hon bor med rikedomar och är även omgiven av populära vänner och snygga killar. Men det finns två som hon gilla...