Multimedia: Öykü Sarsılmaz (Deniz'in Ablası)
Eve gelmemle hemen bir duş aldım ve hazırlanmaya başladım davet için.
Siyah üstünde dantel detayları olan straplez bir elbise giydim. Saçlarımı şelale örgü yaptım.
Makyajımı da sade tonlarda yapıp ayakkabımı giydim.Son kez kendime aynada baktım. Çok güzel olmuştum. Çantamı da alıp odamdan çıktım.
Annem ve Babam giyinmiş salonda kahve içiyorlardı.
Annem beni görünce "Kızım çok güzel olmuşsun."dedi.
Babam kahvesini masaya bırakırken "Annesine çekmiş tabii." dedi.
Annem hafif bir utangaçlıkla babama "Yaa Sadık..." dedi.
"Eeee hadi gitmiyor muyuz? Ne bekliyoruz?"diye sordum.
Annem "Abini bekliyoruz prensesim."dedi.
"Çocukları mı karıştırdık acaba? He Sevgi ne dersin? Normalde Defne'nin geç kalması lazım Toprak efendiyi bekliyoruz."diye söylendi babam.
Tam o sırada abim merdivenlerden indi. "Geldimmm!"diye bağırdı.
Annem oturduğu yerden kalkarken "Heh geldi bizim assolist!" dedi alayla.
Babam "Hadi geç kalıyoruz."dedi.
Hemen arabaya bindik. Yaklaşık 20 dakika kadar sonra davetin yapılacağı yere gelmiştik.
Elbiseme dikkat ederek arabadan indim. O sırada babam valeye arabanın anahtarını veriyordu.
Davetin yapılacağı mekanın kapısına geldiğimizde Denizin annesi nergis teyze, Babası Murat amca vardı.
Yanlarına doğru yürüdük. Murat amca hemen bana babacan bir tavırla sarıldı.
"Hoş geldiniz Defne hanım sizi davetlerde görebilecek miydik? Çok şaşkınım vallahi."diye şakalaştı.
"Artık büyüdüm Murat amca. Bizimkiler işleri öğrenmem gerektiğini düşünüyorlar. Ee ben de onlara hak veriyorum tabii."dedim.
"Aferin benim kızıma. Öğren tabii." dedi Murat amca.
Sonra hemen yanımızda duran Nergis teyzeye sarıldım. "Hoş geldin kızım çok güzel olmuşsun."dedi.
"Teşekkür ederim o sizin güzelliğiniz."deyip salona girdik hep beraber.
Salona girince birden karşımda mavi gözlü benden biraz uzun bir kız yanıma geldi.
"Merhaba tatlım Öykü ben Deniz'in ablası"dedi."Haa memnun oldum Defne ben"dedim.
"Biliyorum. Yurt dışında okuduğum için bir dönem görüşemedik seninle."dedi sevecen bir tavırla. Konuşurken aynı zamanda salonun ana kısmına doğru yürüyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Defnesi
Teen FictionOnlar Karadenizin Laz uşağıyla,Laz kızıydı. Geçmişlerinde çözülmesi gereken sırlar vardı. Biri Karadenizin hırçın denizi, Diğeri Huzur veren yeşiliydi... ***************************************** Bu cümlelerle başladı tanışmaları; "Güz...