Korku dolu gözlerle tıklanan cama bakıyordum. Deniz de benim gibi şaşkındı. Cama tıklayan Toprak Demir'in ta kendisiydi. Hemen arka koltuğa geçip oradan yere attım kendimi.
Deniz hızla kendine çeki düzen verirken tuşa basıp camın açılmasını sağladı.
"Toprak ağabey?" dedi Deniz şaşkınmış gibi.
"Ne yapıyorsun burada Deniz?"diye sordu ağabeyim.
İster istemez bir korku kapladı içimi.
Deniz"Hiç öylesine dışarı çıkmıştım."dedi.
Ağabeyim şüphelenmemiş olmalı ki "Neyse sonra görüşürüz, Arabanı görünce selam vereyim dedim" dedi.
Vereceğin selam batsın ağabey!
"Görüşürüz Toprak ağabey"
Deniz camı kapatıp arabayı çalıştırınca kafamı kaldırıp "Yok arkadaş benim hayatıma bu kadar risk fazla. Gidip kendimi Boztepe'den falan atayım."dedim sinirle.
Deniz elimi tutup öne geçmemi sağladı.
"Ben sana diyorum ailene söyleyelim diye. Sen beni dinlemiyorsun ki!"diyen Denize gözlerimi devirdim.
"Heyy! Bu ne rahatlık Deniz bey ağabeyim seni dövsün mü istiyorsun?"dedim.
Yahu bizimkilere açıklamak çok kolayda sanki ben açıklamıyorum.
"Rahatlıkla alakası yok bebeğim, Ben sadece gizli gizli yanıma gelmeni doğru bulmuyorum" dedi.
"İyi gelmem bundan sonra" dedim sinirle.
Ya kızlar Allah aşkına! Kız çocuğu olmak kolay mı? Hayır onu geçtim ağabeyim öğrense kaçacak delik aramam lazım.
Deniz arabayı sağa çekerken "Defne bıkmadın mı güzelim ota boka trip atmaktan?"diye sordu.
Beyefendiye bak! Ben dayak yemesin diye uğraşıyorum ya ota boka trip atmış oluyorum.
"Tamam bundan sonra tek kelime etmiyorum ama yalvaracaksın bana ne olur konuş diye o zaman görüşürüz"dedim.
Yeter da artık! Bende içimden kendi kendime konuşurum.
Deniz arabayı tekrar çalıştırdı.
Yol boyunca tek kelime etmemiştim.
Bakın kızlar yalvaracak bana konuş diye.Türk kızının birinci vazifesi nedir?
Trip atmak!
Alayına kadar atacağız.
Araba bizim eve yakın bir yerde durunca kapıyı açmak için yeltendim, fakat kapı açılmıyordu.
Sinirle Deniz'e 'ne yapmaya çalışıyorsun?'der gibi baktım.
"Oha anasını satayım oha! Defne konuşsana!"diye aniden bağıran Deniz ile ufak bir tırsmıştım.
Kırgın gözlerle Denize bakarken, Deniz yüzümü avuçları arasına aldı ve "Hadi güzeller güzelim konuş, beni biliyorsun seni kızdırmak istemiştim sadece"dedi.
Ya kıyamam... Şuan karşımda ne kadar naif bir Deniz var yahu!
"Tamam Deniz,kapıyı açar mısın lütfen?"diye sordum.
"Açamam bebeğim"dedi arsızca sırıtırken.
Vallahi ben bu gülüşü biliyorum.
Kesin bir şey isteyecek."Neden açamıyorsun sevgilim?" Diye sordum.
Dudağını işaret ederken "Öpücük?" Dedi.
Hayda! Valla yerin dibine gireyim bir daha çıkmayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz'in Defnesi
Teen FictionOnlar Karadenizin Laz uşağıyla,Laz kızıydı. Geçmişlerinde çözülmesi gereken sırlar vardı. Biri Karadenizin hırçın denizi, Diğeri Huzur veren yeşiliydi... ***************************************** Bu cümlelerle başladı tanışmaları; "Güz...