Yarın okulun ilk günü normalde herkes uyumuşken ben gece dört de hala ayaktayım.
Babam mesaide Stiles de arkadaşıyla babamın peşindeler. Ben de evde yatağıma uzanmış öylece duruyorum.
Aşağı kattan kapının açılma sesini duyarak aşağı indim.
Gelen Stiles'miş babam getirmiş onu. Önce kendi içeri girdi sonra babam.O da içeri girer girmez
'Neden yatmadın geç oldu' diyip beni odama gönderdi sonra da Stiles'le her zamanki konu hakkında konuştu
Babamın çağrılarını dinleme konusu...🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Sabah olunca babam odama girip beni uyandırarak işe gitti ben de hemen hazırlandım.
Neyse ki diğer kızlar gibi ne giyeceğim derdi yoktu bende elime ne geçerse.
Makyajdan bir gram anladığım birşey yok zaten. Saçlarımı kendi halinde bırakıp hemen Stiles'in odasına gidip onu uyandırmaya çalıştım ancak uyanmadığı için ayağından çekip yere düşürdüm. Sonra da'hadi in aşağıya da birşeyler ye'diyip aşağı indim.
Babam zaten sofrayı hazırlayıp gitmiş canım babam benim. Stiles'de gelince kahvaltımızı yapıp evden çıktık.
Okula gelince okulda hiçbir şeyin değişmediği farkettim. Önüden geçen kızlara yiyecekmiş gibi bakan erkeklerimiz , makyaja kendini sürüp gelen kızlarımız...
Herşey aynı Iyyk iyiki de bu tür insanlardan değilim. Aradan iki dakika geçince abimin yakın arkadaşı benimde Stiles gibi gördüğüm çocuk geldi. İsmi Scott'du yamuk çenesi onun kendi kimliğiydi.
Kadro tamam olunca içeri girdik. Scott ve Stiles beni arkada bırakıp gizli bir şeyler konuşuyorlardı. Dünkü orman olayıyla ilgili sanırım.
Ama bu akşam tekrar gideceklermiş belalarını mı arıyo bunlar?
Sınıfımıza geçip oturunca sınıfa Lydia geldi Stiles onu görünce ne yapacağını bilemedi garibim üçüncü sınıftan beri o kızı seviyo kıyamam ama kız popüler olduğu için abimi pek tınlamıyordu. Kızın nasıl bi insan olduğu hakkında zerre kadar bilgim yok. Sadece popüler.
Ders başlayınca yine
'Yeri gelip ders çalışacağız,
Yeri gelip eğleneceğiz' muhabbetlerine başladı.
Eğlenme kısmını göremeyen tek ben miyim?Sonunda ders bitmişti şimdi İngilizce dersine gideceğim neyse ki Stiles ve Scott var. Ders başlayınca öğretmen konuya başladı ilk günden ders mi olur amk. Şimdi proje ödevi de verir.
Sıkıldım yeminle derken kapı çaldı. Yeni öğrenciymiş sanırım ismi Allison, Allison Argent. Dersi dinlemek yerine Stiles ve Scott'la nasıl gidebileceğimi düşünüyordum.
Düşün Hazel düşün....🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
Buldum bagaj habersiz bagaja gireceğim.
Sonra da onları takip edeceğim bakalım ne karıştıyolar diye düşüncelere dalmışken zil çaldı. Sonunda eve gidiyoruz.Eve geldiğimizde Stiles ve Scott bir yandan gizli gizli konuşuyor diğer yandan da evden çıkmak için hazırlanıyordu. Bende kapıyı kilitleyip odamın penceresinden çıktım. Arabanın diğer anahtarı bende olduğu için bagajı açıp içine girdim. Sonra da kapıları kilitleyip saklandım.
Tam on dakika sonra onlar da arabaya bindiler ve ormana doğru gittik. Isırık kurt falan diyolardı fakat hiçbir şey anlamadım.
Anladığum tek şey Scott'un astım ilacı düşmüş.
Ormana geldiğimizde onlar önceden indiler biraz uzaklaştıktan sonra ben de arabadan inip feneri açtım. Onları takip etmeye başladım ama onları kaybettim ne çıkış yolunu bulabildim ne onları ...
Etrafta yanmış bir evden başka hiçbirşey yoktu arkamı dönüp etrafa baktım ama kimse yoktu. Tekrar önüme döndüğümle karşıma bir adam çıktı onu görünce yerimden sıçradım. Adam bana doğru yaklaşıp
'Buraya giremezsin' dedi.
'Neden? 'dedim bende
'Burası özel bir mülk' dedi.
'Sanırım mülkmüş' dedim evi göstererek.
Adam daha da yaklaşarak'Sana git dedim' diyerek tısladı.
'Bende burda kalmaya hasta değilim ikizimi bulamıyorum' dedim sonra umutla
'Sen gördün mü' dedim.' İki oğlan gördüm onlar da gitti' dedi.
'Nasıl gitti ya burda mı kaldım'
'Istersen seni evine götürebilirim'
Etrafıma baktım başka bir fikrim olmadığı için kabul ettim. Arabanın oraya vardığımda arabayı görünce şok oldum baya lüks bir arabaydı.
Arabaya bindiğimde evi tarif ettim başka da birşey konuşmadık zaten adam da benim gibi soğuktu ne hoş...Merhaba arkadaşlar umarım hikayemi beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin :*