Bölüm 7

1.9K 92 7
                                    

'Şunu izlemelisin Hazel şuna bak'
Stiles'in gözüme kadar soktuğu telefonu elime alıp yerimden doğruldum.
'Bu' 'Bu çok...' sesim çok kısık çıkmıştı.
'Korkutucu değil mi?'
'Derek'e de göstermeliyiz.'
 'Okuldan sonra gidip göstereceğim.'
'Peki ben de Scott'la konuşacağım.'
Hazırlandıktan sonra Lydia'nın telefonundaki videoyu benim telefonuma attım.
Okulda can alıcı sekiz dersin ardından jipi alıp ormana gittim.
Aslında Stiles erkek onun buraya gelmesi gerek... Bu terslikte bir iş var.
'Derek.... Derek.....' kapıyı hafifçe aralayıp içeri girdim.
İçerdeki odadan gelen sesin oraya gittim.
 Derek spor yapıyordu. Omaygutnes spor yaparken  baya seksi duruyordu.

Ben en son spor yaparken Stiles beni görüp  gülmekten yere düşmüştü.
'Derek....' Ses yok
'Dereekk....' Ses yok. Bana aldırmadan sporunu yapmaya devam ediyordu.

'Iyi o zaman sen işini bitirene kadar burdayım.' Yine ses yok.

Karşıdaki merdivene oturup etrafı izlemeye başladım. Etraf derken sadece Derek'e bakıyordum ama konu bu değil.

'Artık beni dinleyecek misin? Aradan yarım saat geçti. Önemli bir konu.....
Dilini mi yuttun çocum...'
 Ayağa kalkınca bende oturduğum yerden kalktım.Aramızda azıcık bir mesafe olana kadar geldi.
Tam ağzını açmış birşey diyecekken kapının çarpılma sesi geldi.
'Derek eve gelen misafirlerine böyle mi davranıyorsun' gelen Kate Argent'dı Allison'un halası.
Derek beni kendine çekip bir yere sakladı.
'Sakın bir yere kıpırdama hemen geliyorum'
'Peki' Derek beni orda bırakıp içeri gitti....
İçerden kükreme ve silah sesleri geliyordu. Burada durmak çok zavallıca hissettiriyordu.
Çok fazla....

                   

 🌸🌸🌸🌸 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

İçerden sesler kesildiğinde yavaş yavaş dışarı çıktım evde kimse yoktu. Peki ya Derek o nerdeydi. Dışarı çıkarak etrafı aradım fakat bulamadım. Hava kararmaya başlamıştı. Bu yüzden arabaya binip eve gittim. Evde kimse yoktu. Stiles Scott'un yanında olmalıydı. Babam ise merkezde. Kesin o canavarın izini arıyorlar.
Babamın bu işte olması beni çok korkutuyordu. Annemden sonra babamı kaybetmek istemiyorum.
Odama geçtikten sonra kapıyı kapatırken bir güç beni kapıya yaslayıp ağzımı kapattı
Lambayı açtığımda karşımda Derek'i gördüm.
Ne aksiyon yaratıyon aq insan gibi gir kapıdan. Beni kapıyla kendi arasında sıkıştırmıştı.
'Bana ne göstereceksin?'
'Ooo aklına geldi sonunda beni orda bırakıp gittiğinde aklın nerdeydi.'
...........
'Bak hala susuyorsun.'
'Gösterecek misin?'
Cebimdeki telefonu çıkarıp videoyu açtım.
Dikkatli bir şekilde videoya bakıyordu.
Video bittiğine rağmen hala elinde tuttuğu telefona  bakıyordu. Aradan beş dakika geçti hala bakıyo tam
'Kafan mı iyi kardş'diyecektim ki farkettim beş dakikadır ben de ona bakıyorum.
'Kapana sıkıştırmalıyız '
Kafasını kaldırıp bana baktığında göz göze gelmenin verdiği heycanla kafamı onaylarcasına salldım.
'Bir planım var bunu Scott'la konuşurum'
Pardon da eşekbaşı mıyım ben burda?
'Peki '
Beni kıstırdığı yerden geriye gittiğinde pencerenin kenarına gelip
'Görüşürüz' dedi.
'Normal bir şekilde kapıdan çıksan evde kimse yok.'
'Kurallarıma aykırı diyelim' diyerek gülümsedi. Ben de gülümsemesine karşılık verip ona gülümsedim. Gittikten sonra ben de üstümü değiştirdim.
 Farkettim ki hala gülüyorum. Normal halime dönüp aşağı indim. Dün kalan yemekten yedikten sonra biraz ödev yaptım ödevi bitirdikten sonra ne kadar zeki olduğumdan bahsedip yattım. Tabiki ödevimi internetten yapmadım mal mısınız?

Kurtboğan (Teen Wolf Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin