Bölüm 9

1.8K 91 26
                                    

Gece hiç uyumadığım için aşırı  derecede uykum gelmişti.
Zaten derste ne Stiles ne Scott vardı . Onlar olmadığı zaman tamamen tek başımaydım.

Başımı sıraya koydum. Göz kapaklarımın verdiği ağırlıkla gözlerimi kapattım.

'Hadi kalk Hazel' dedi bir ses. Kafamı zorla kaldırıp baktığımda karşımda  Stiles ve Scott'u gördüm
Beni sahaya götürmeye gelmişler canımslar.

Sahaya geldikten sonra farkettim bugün antreman yoktu.

'Neden buraya geldik' diye sordum.

'Stiles'in öfkemi yenmem için bir planı varmış o yüzden ' dedi Scott

Stiles çantadan çıkardığı kalp ritim dinlemeye yarayan adını bilmediğim  aleti çıkardı.

'Bunu nerden buldun?' Dedi Scott

'Ödünç aldım .'

'Onu çaldın.' Dedim

'Kısa sürelik zimmetime geçirdim diyelim ....Herneyse planımıza başlıyalım ' dedi Stiles bir yandan Scott 'un ellerini bağlarken.

'Ne yapacağız ?' Dediğimde Stiles çenesiyle lacross sopalarını ve toplarını gösterdi.

Tekrar Stiles'e döndüğümde ikimizde 'bitch smile' gülüşü yaparak Scott' döndük.

'Sizden nefret ediyorum ' diyerek güldü Scott

Topların yanına geçip topları sırasıyla  Scott'a doğru atmaya başladık . Stiles ve ben gayet eğlenirken Scott küfrediyordu.

'Neden Scott'a top atıyoruz?' Dedim top atmaya devam ederken

'Derek'e göre öfke kontrolünü yapabilmesi için Allison'dan uzak durmalıymış.' Dedi Derek'i bastırarak.

'Allison'dan uzak tutmak için mi burdayız?' Dediğimde Stiles gözlerini devirip.

'Hayır biz Derek'in dediğini yapmayıp kendimize yeni bir plan  hazırladık. '

'Haaa anladım......... bu arada Scott'un kalp atışaları hızlandı.' Dediğimde telefonu kontrol edip top atmayı bıraktı.

'Scott sakin ol... Scott ' dediğimde Stiles'in ellerine bağladığı ipleri bir seferde kopardı.

Dizlerini yere koyarak eğildi derin nefesler alıp verdi.

'Scott iyi misin?'

'Evet , evet iyiyim.' Dedi ayağa kalkarken      

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

2 saat  sonra dans klubüne gittim

Dans konusunda oldukça yetenekliydim. Bu yüzden başkan bendim. Fakat kendimi ön planda tutmazdım arkalarda dans ederdim hep. 
Ama bu sene ön sırada olmamı istedi dans  hocamız.

Bende dayanamayıp kabul ettim.

Dans ettikten sonra oldukça yorulmuştum. Hızla duşa girdim çıktıktan sonra üstümü giyip saçlarımı iki yandan ördüm.

Araba'nın yanına gidip Stiles'i beklemeye başladım. Boş zamanımda birazcık stalk yaparak
Derek'in doğduğu hasteneyi buldum.

Bunun için sosyal medya yerine üçüncü sayfa haberlerine bakmıştım.
Sonunda Stiles geldiğinde hızla arabaya bindim.
'Burdan çok uzaklara gidelim Stiles' dedim elimin tersini alnıma koyarak. Stiles bana ters ters bakarak arabayı çalıştırdı.

Eve geldiğimizde kendimize yemek yapıp yedik.

Yemekten sonra yarın sınavımız olduğundan beynimizi dinlendirmek için pes oynadık.

'Babamın çoktan gelmesi lazım' dedi Stiles.

Dışarı çıkıp telsizi açtık

'Şüpeli okulun arka tarafında.'

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Derek'in arabsıyla hızla yol alıp bir yandan telsizi dinliyorduk.

Scott arabyı sürüyor ben ön koltuktaydım. Stiles'de arka koltukta bize gitmemiz gereken yolu söylüyordu.

Dereki karşımızda görünce refleks olarak hızla ön kapıyı açtım. O da koltuğa hızla oturunca bir an nefessiz kaldım.

İkimizde birbirimize aynı anda bakıp aynı anda geri çevirdik gözlerimizi.

'O aptal polisler olmasaydı Alfa'yı yakalayacaktım ' dedi bağırarak Derek.

'Adamlar işini yapıyordu' dedik Stiles ve ben .

İki sembol var biri şu diyerek cebindeki kağıdı gösterdi.

'Bu sembolu biliyorum bir yerde görmüştüm... Belki de bir kolyede.... Allison 'un koylesinde' dedi Scott.

'Onu almalısın' dedi Derek .

'Ondan uzak durmamı demiştin'

'Kolyeyi çıkardığı zaman almayı denesen çok mantıklı değil mi?'

'Kolyeyi ne zaman çıkarır ki?'

'Banyo yaparken çıkaracaktır' dedim.

Scott bir süre sessiz kalarak hafif bir şekilde sırıttı.

' Sapıklaşmayı ve yoluna devam et ' dedim. Kafasına hafif bir şekilde vurarak.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Kendimi yatağa bırakarak gözlerimi tavana diktim. Çocukluğum aklıma gelmişti.  Scott o zamanda da bizim yanımızdaydı.

Annem öldüğünde babam bizden gizli ağlardı hep.  Ama Scott'da bizle beraber ağlamıştı o zaman.
Benim erkek kardeşim olmuştu Scott fakat onu ne kadar sevdiğimi hiçbir zaman söylememiştim. Yarın ilk işim bu olacak. Kesinlikle.

Gözlerimi yavaşça kapatıp derin bir uykuya daldım.

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

'Yine geç kaldık.. Yine...' dedi Stiles kendi odasından bağırarak.

'Hep senin yüzünden oldu '

'Benim mi ? Cidden mi ? Derekçiği kurtarmaya giderken öyle demiyordun? '

Ayağımdaki pamuklu terliği elime alıp Stiles'e fırlattım. Odalarımız karşılıklı olduğu için bu çok zor olmamıştı.

Evden hızla çıkıp arabaya bindik.

Nefes nefese kalmıştık ama başarmıştık. Sonunda okula gidiyoruz.

Ders matematik olunca tahtaya anlamsızca bakıyordum. Bunları  nasıl anlayacağımı bile anlamamıştım.

'Hazel? ..... Gel bakalım ' dedi öğretmen.

Wtf ? Wtf ?

Tahtaya yavaş yavaş adım atarken zil çaldı . Hemen rahatlayıp adımlarını kapıya doğru yönlendirdim.

Sıkıcı derslerden ardından sonunda eve gelmiştik...

Kurtboğan (Teen Wolf Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin