Bölüm 11

1.9K 90 16
                                    

(Multideki fotoğrafı googlede buldum çok duygulandım len mq)
Sabah çalmayan alarma küfrederek uyandığımda banyoya doğru koştum. Ardından bugünün tatil olduğunu hatırlayıp yatağıma geri uzandım.
"Hazel hadi uyanma vakti okula geç kalacaksın " dedi babam içeriye girerek.
"Bugün maç olduğu için okul yok baba" dedim gülümseyerek.
"Orda olacağım"
"Bekliyor olacağım"
"Başarılar" dedi gülümseyerek
"Teşekkür ederim "diyip doğrulduğumda
"Ben gidiyorum görüşürüz" dedi yanağımı öpüp ve odadan çıktı
"Görüşürüz baba,seni seviyorum" dedim arkasından ama sanırım duymadı.
Yeniden uzandığımda mesaj geldiğini gördüm. Telefonu elime aldığımda mesajın babamdan geldiğini gördüm ;
 Bende seni seviyorum güzelim
Gülümseyip telefonu geri koyduğumda gözlerimi kapattım.
Kapının tekrardan hızlıca açıldığında yerimden fırlayıp yastığımın altındaki bıçağı elime aldım.
Gelenin Stiles olduğunu görünce
"İnsan gibi giremiyor musun" dedim elimdeki bıçağı sallarken.
Ellerini teslim olmuş gibi yapan Stiles "Yastığının altında bıçak mı saklıyorsun" dedi
"Ah, şey evet. Odama Alfa gelirse diye"
"Alfayı bıçakla mı öldüreceksin"
"Yok Alfa gelirse acılı ölüm çekmemek için kendimi bununla öldüreceğim"
"İşte benim ikizim be" dedi alkışlarken.
"Hem niye geldin sen yine Derek Derek diye söylenmeyeceksin umarım"
"Derek konusunu açmayacaktım Hazelciğim sabah sabah aklında neler var senin " dedi her zamanki bitch smile gülüşünü yaparak.
Bu sefer cevap vermeyip gözlerimi devirmekle yetindim.
"Okul müdüründen mesaj geldi balo varmış.
"Bana niye gelmedi"
"Bilmiyorum ama herkese gelmiş mesaj"
ZATEN HAZEL KİM Kİ
"Ben geçen sene de gitmedim zaten"
"Bu sene zorunluymuş gitmek"
"Ne hoş..."
"Damsız girilmiyor yalnız " dedi gülerek. Kendi aklınca dalga geçiyordu besbelli.
"Ben Hazel Stilinski'yim kendime kolaylıkla eş bulabilirim de sen kendi haline yan canım ya"

Stiles üzüldüğünü belli ederek dudaklarını aşağıya doğru indirdi. Bende yataktan ona doğru uzanıp yanağını sıkıp öptüm. O sırada telefonum çaldı. Arayan yabancı numaraydı.
"Alo?"
"Merhaba Hazel. Ben Lydia. Tanıdın mı?"
"Hey Lydia. Evet tanıdım "

Lydia dediğimi duyunca Stiles şaşkınlıkla gözlerini ayırıp yanıma geldi ve telefonu dinlemeye başladı.

"Bir saat sonra alışveriş merkezinde ol"
"Hangi alışveriş merkezi?"
"Beacon Hills'de kaç tane alışveriş merkezi var?"
"Tamam orda olacağım"
"Görüşürüz"
Ben görüşürüz diyemeden telefon suratıma kapandı.
"Seni niye alışveriş merkezine çağırdı ki?"
"Bilmiyorum ki. Ama şuan bildiğim tek bişey var çok açım."
"Sipariş ederim ben sen yüzünü falan yıka maymuna benziyorsun" dedi odadan çıkarken
"Gerizekalı" diye bağırdım arkasından büyük ihtimal beni duydu ama sadece kahkaha atmakla yetindi.
Banyoya girip duş aldıktan sonra üstümü giyip odaya girdim. Yatağın üstünde bir kazak vardı. Bu Derek'in çıkardığı kazaktı. İçinde not kağıdı vardı. Katlanmış kağıdı açtığımda
Al cnm özlediğinde koklarsın
yazıyordu.
Geçen gün Stiles'in odasında kalmıştı. Bunu da o yapmış olmalıydı.
Sinirden gülerek odanın kapısına çıktıp
"Gerizekalı" diye bağırdım.
Aşağıya indiğimde yemekleri masaya koyarken beni görünce masum gülücükler atan Stiles'le karşılaştım.
Hiçbirşey demeyip yemeğimi yedikten sonra ben hazırlanmaya gidiyordum diye bahane uydurup bulaşıkları Stiles'in üstüne bıraktım.

Üzerime rahat bişeyler giydikten sonra saçımı salık bırakıp ayakkabılarımı giydim. Güneş gözlüğümü takıp sırt çantamı taktığımda odadan çıktım. Aynı anda Stiles'in de çıktığını görünce "nereye " bakışları attım.
"Aa şey bende balo için birşeyler alacağım da senin gittiğin mağzada benim için çok güzel şeyler varmış oraya."
"Lydia için geliyorsun değil mi"
"Aa ne alaka dedim ya bende balo için birşeyler alacağım da senin gittiğin mağzada benim için çok güzel şeyler varmış oraya diye "
"Ay tamam tamam inandım say."

Kurtboğan (Teen Wolf Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin