"Efendim " dedi Scott şaşırarak.
"Duydun işte sen bir kurt adamsın gözlerimle gördüm ben de inanmamıştım kurt adam olduğuna ama gerçekten öyle Derek gözlerimin önünde kurt adama dönüştü. Ve seni bu akşam bir yere bırakmamamız gerektiğini söyledi" dedim
Stiles sözlerimi devam ettirerek
"Çünkü bu akşam dolunay var "dedi.Ama Scott ısrarla
"Buna inanıyorsunuz değil mi bu akşam benim Allison'la ilk randevum yapmayın şunu "dedi ve çekip gitti...Arkasından babam da
"Hadi çocuklar eve " deyip bizi eve gönderdi ama kendisi gelmemişti.Eve gidince mutfağa gidip birşeyler hazırladık.
Yemek yerken Stiles
"Ben akşam partiye gideceğim en azından yanında olurum "dedi.
" O zaman ben de burda kalıp şu lanet ödevi yapacağım "dedim.Akşam olunca Stiles evden gitti bende şu amk ödevini yapacağım.
Aradan bir kaç saat geçtikten sonra Stiles beni aradı
'Scott'a birşey oldu hazırlan seni almaya geliyorum 'dedi.
Benim hazırlanmam sadece ayakkabı giymek olduğu için hızla aşağıya indimStiles geldikten sonra hızla Scott'un evine gittik ama evde kimse yoktu...
Scott'un ağzından
Ne oluyordu bana partideyken başım aşırı derecede ağrıdı.Şimdide içimde birşeyler oluyor. Direksiyondaki elime bakınca pençelerim çıktı.
Arabanın aynasına bakınca suratım şekil değişiyordu.
Evet ben kurtadam olmuştum. Arabayı bırakıp ormana doğru koştum.Ne yapacağımı bilmiyordum ama koştum koştum...
Sonra bir adam geldi bana
"Saklan"
dedi sessizce. Sonrada
"Artık çok geç koş!!" dedi koşmaya başladı ama ben koşamadan bileğime bir ok saplandı.Avcı bana yaklaşmaya başladı tam yaklaşmışken az önceki adam bileğimden oku çıkarıp beni alıp kaçmaya başladı.
Baya uzaklaştıktan sonra bana"Evine dön Scott dedi ama ben hala kim olduğunu görmeden çekip gitti...